Logowanie do Systemu Bankowości Internetowej

Podpisanie Umowy ramowej w Alior Banku daje Ci automatycznie dostęp za pośrednictwem kanałów elektronicznych do wszystkich posiadanych przez Ciebie produktów w Banku. Umowę możesz podpisać w dowolnym oddziale lub korespondencyjnie - składając wniosek w Internecie lub za pośrednictwem naszego Contact Center.

Jak zalogować się po raz pierwszy do systemu bankowości internetowej, jesli umowę podpisałeś przelewem z innego banku?

  • Przed pierwszym logowaniem zapoznaj się z zabezpieczeniami, stosowanymi przez Alior Bank, oraz z zasadami bezpieczeństwa.
  • Przejdź na stronę logowania, korzystając z linku "Logowanie", zamieszczonego w prawym górnym rogu strony głównej portalu www.aliorbank.pl, lub wpisując w przeglądarce adres: https://aliorbank.pl.
  • Wprowadź Identyfikator (numer kartoteki klienta - CIF), znajdujący się w tytule przelewu zwrotnego z Alior Banku, i kliknij przycisk "Dalej".

  • Po kliknięciu "Dalej", na telefon komórkowy, którego numer podałeś we wniosku otrzymasz wiadomość z hasłem startowym. Wprowadź to hasło na kolejnym ekranie (przedstawionym poniżej). Do wprowadzenia hasła możesz użyć klawiatury wirtualnej. Termin ważności hasła startowego wynosi 30 minut – po tym czasie hasło wygasa. W celu wygenerowania nowego, konieczny jest kontakt z Infolinią pod numerem telefonu 19 502 lub dowolnym oddziałem.li>

  • Na kolejnym ekranie ustalisz nowe hasło dostępu. Pamiętaj, że hasło to musi mieć min. 10 znaków, w tym przynajmniej 3 spośród 4 następujących grup: małe litery, duże litery, cyfry, znaki specjalne. Do wprowadzenia hasała możesz użyć klawiatury wirtualnej. Po wprowadzeniu nowego hasła, kliknij "Zmień hasło".

  • Po ustaleniu nowego hasła przejdziesz na swoje konto. Pierwszym ekranem będzie pulpit, który możesz dowolnie dostosować do swoich upodobań. Aby to zrobić, wybierz link "Dostosuj pulpit" w belce u góry ekranu.

  • Po zalogowaniu możesz również wybrać obrazek bezpieczeństwa (antyphishingowy), który będzie wyświetlany podczas każdego kolejnego logowania jako jeden z elementów, zwiększających bezpieczeństwo logowania. Dzięki niemu będziesz miał większą pewność, że w istocie logujesz się w naszym systemie. Aby wybrać obrazek bezpieczeństwa, kliknij w link "Ustawienia" i wybierz jeden z obrazków.

W przypadku wątpliwości skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu 19 502 (z zagranicy: +48 12 19 502).

Ostatnio odwiedzone przez Ciebie strony produktów:

Brak zapamiętanych pozycji

Ostatnio odwiedzone przez Ciebie strony narzędzi:

Brak zapamiętanych pozycji