Dostęp przez telefon (infolinia)

Contact Center Alior Banku zapewnia kompleksową obsługę Klientów przez telefon pod następującymi numerami telefonów:

  • 19 502 (numer dostępny z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
  • +48 12 19 502 lub +48 12 370 7000 (numer dostępny z zagranicy)

 Opłaty za połączenie z naszym Contact Center:

  • z telefonów stacjonarnych – opłata jak za połączenie lokalne
  • z telefonów komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej

 

Konsultanci pozostają do dyspozycji Klientów i odpowiadają na ich pytania 7 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 22:00. Zastrzeżenie karty płatniczej, odblokowanie bankowości internetowej oraz połączenie z serwisem transakcyjnym możliwe są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zapoznaj się z wszystkimi funkcjami serwisu telefonicznego IVR.

Ostatnio odwiedzone przez Ciebie strony produktów:

Brak zapamiętanych pozycji

Ostatnio odwiedzone przez Ciebie strony narzędzi:

Brak zapamiętanych pozycji