Obrazek bezpieczeństwa - zmiana

2009-10-09

Miło nam poinformować, że podczas najbliższych prac serwisowych w nocy z piątku na sobotę (9/10 października) zostanie wprowadzona zmiana  na stronie logowania do Systemu Bankowości Internetowej Alior Banku. 

W odpowiedzi na sugestie naszych Klientów obrazek bezpieczeństwa zostanie przeniesiony z dotychczasowego miejsca na lewą część strony logowania. Zmiana ma na celu lepsze wyeksponowanie obrazka i zwrócenie uwagi na konieczność weryfikacji obrazka przed wpisaniem hasła do Systemu Bankowości Internetowej.

Wygląd strony logowania po zmianie:



 

Więcej informacji na temat obrazka bezpieczeństwa. 

Korzystając ze sposobności przypominamy zasady bezpieczeństwa podczas logowania się i korzystania z Systemu Bankowości Internetowej Alior Banku:

• Loguj się ze strony głównej http://www.aliorbank.pl bądź ze strony bankowości internetowej https://aliorbank.pl, wpisując bezpośrednio właściwy adres do okna przeglądarki.
• Sprawdź, czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https, oznaczającego protokół, odpowiadający za bezpieczeństwo połączenia.



• Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki, co gwarantuje, że sesja jest szyfrowana specjalnym protokołem SSL, pozwalającym na bezpieczną komunikację. W zależności od przeglądarki, kłódka może się pojawić w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu.
• Kliknij w kłódkę dwa razy i sprawdź, czy wyświetlany certyfikat jest ważny i czy został wydany dla Alior Banku S.A.




 


• Jeśli symbol kłódki jest niewidoczny albo jeśli zauważysz, że na Twoim komputerze certyfikat nie jest wystawiony dla Alior Bank S.A., niezwłocznie skontaktuj się z naszym Contact Center pod numerem 19 502 lub z Bankierem z oddziału.
Po wpisaniu Identyfikatora i kliknięciu "Dalej:
• Sprawdź, czy zostanie wyświetlony wybrany przez Ciebie obrazek bezpieczeństwa.
• Jeżeli obrazek jest prawidłowy wpisz właściwe znaki hasła, najlepiej korzystając z klawiatury wirtualnej. Jeżeli wyświetlony obrazek jest inny niż ustawiony przez Ciebie lub obrazek nie został wyświetlony przerwij proces logowania i skontaktuj się z naszym Contact Center pod numerem 19 502 lub z Bankierem z oddziału.

Ponadto pamiętaj o następujących zasadach:
• Przy logowaniu do Systemu Bankowości Internetowej Alior Banku nie korzystaj z komputerów do których nie masz zaufania. .
• Pamiętaj, by nie udostępniać ani nie zapisywać w plikach na swoim komputerze identyfikatora i hasła, służących do logowania w systemie.
• Regularnie zmieniaj swoje hasło dostępu (opcja „Zmień hasło” w „Ustawieniach”).
• Po zakończeniu pracy w systemie pamiętaj, by do wylogowania się użyć linku "Wyloguj". Zaleca się nie używanie w tym celu przycisku X (Zamknij), wbudowanego w przeglądarkę.
• Nie loguj się do systemu z adresu strony, przesłanej przez innego użytkownika drogą elektroniczną (np. w wiadomości e-mail lub wiadomości w komunikatorze internetowym). Alior Bank nie przesyła linków do strony logowania. Nigdy też nie będzie wysyłał prośby o weryfikację Twojego identyfikatora lub hasła w wiadomości e-mail.

Więcej informacji na temat zasad bezpieczeństwa stosowanych w Alior Bank mozna znaleźć na stronie dotyczącej zabezpieczeń stosowanych w systemie bankowości internetowej


Polecam stronę Alior Banku

 zamknij wyślij 

Ostatnio odwiedzone przez Ciebie strony produktów:

Brak zapamiętanych pozycji

Ostatnio odwiedzone przez Ciebie strony narzędzi:

Brak zapamiętanych pozycji