Konferencja Akademii Zafirmowani.pl

„Budowanie marki osobistej dźwignią rozwoju Twojego biznesu”

Aby wziąć udział w konferencji musisz być zarejestrowany w serwisie Zafirmowani.pl
  • Jeśli posiadasz już konto w Zafirmowani.pl, wypełnij i wyślij formularz rejestracyjny znajdujący się na tej stronie.
  • Jeśli nie masz konta w bezpłatnym serwisie Zafirmowani.pl, kliknij tutaj lub skorzystaj z przycisku "Rejestracja" (zostaniesz automatycznie zapisany na tę konferencję).
kiedy: 26 kwietnia 2018 r. godz. 8.30-13:00.
gdzie: Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2, 30-337 Kraków

Zapraszamy!



 
Zarejestruj się na Zafirmowani.pl, jeśli chcesz wziąć udział w konferencji: Formularz dla zarejestrowanych użytkowników serwisu Zafirmowani.pl:

Program konferencji

08.30-09.00 rejestracja gości
09.00-09.10 rozpoczęcie, powitanie gości prowadzący: Rafał Kunaszyk, powitanie przez przedstawiciela Alior Bank
09.10-09.40 Magdalena Petryniak - 10 lekcji komunikacji od najlepszych przywódców na świecie
09.40-10.00 przerwa kawowa
10.00-11.20 Marcin Prokop - Jak budować markę osobistą?
11.20-12.20 Magdalena Petryniak - Storytelling w budowaniu marki osobistej i sprzedaży – warsztat opowiadania historii
12.20-13.00 lunch, networking
08.30-09.00 rejestracja gości, kawa powitalna
09.00-09.10 rozpoczęcie, powitanie gości Prowadzący: Rafał Kunaszyk, powitanie przez przedstawiciela Alior Bank
09.10-09.40 Magdalena Petryniak - 10 lekcji komunikacji od najlepszych przywódców na świecie
09.40-10.00 przerwa kawowa
10.00-11.20 Marcin Prokop - Jak budować markę osobistą?
11.20-12.20 Magdalena Petryniak - Storytelling w budowaniu marki osobistej i sprzedaży – warsztat opowiadania historii
12.20-13.00 lunch, networking

Tematyka konferencji

10 lekcji komunikacji od najlepszych przywódców na świecie
Instytut Kena Blancharda zajmujący się rozwojem przywództwa wśród najważniejszych umiejętności liderów wymienia komunikację.

Przyjrzymy się zatem co robią najlepsi przywódcy, by zarażać innych swoją wizją, pobudzać do działania, przekonywać do zmiany postaw i budować rzesze fanów.

Nie będzie to jednak wykład o charyzmatycznym przemawianiu i wystąpieniach publicznych. Przede wszystkim skupimy się na angażujących rozmowach, słuchaniu, budowaniu relacji i wykorzystaniu platform społecznych. Wszystko podane z dużą ilością historii, przykładów i konkretnych narzędzi.

Jak budować markę osobistą?
Wykład Marcina Prokopa nawiązuje do licznych i różnorodnych doświadczeń zawodowych, wśród których można wymienić m.in. tworzenie programów telewizyjnych, doświadczenia dziennikarskie, role w filmach, prowadzenie konferansjerskie eventów, a przy tym spotkania z różnymi profilami osobowości i biznesów. Efektem lat obecności na rynku medialnym jest praktyczna wiedza, którą Marcin potrafi przełożyć na syntetyczne narzędzia coachingowe, pozwalające skorzystać z nich różnym grupom słuchaczy, niezależnie od uprawianej profesji. Jego wystąpienia są przy tym barwne i pełne anegdot. To miks humoru i pożytecznych rad dla tych, którzy w przedsiębiorstwie zarządzają wizerunkiem własnym.

Podczas wykładu na temat marki osobistej, Marcin poruszy między innymi następujące zagadnienia:
  • Jak wykorzystać swój indywidualizm w celu wzmocnienia zespołu?
  • Jak skutecznie wyróżniać się na konkurencyjnym i nasyconym rynku - zarówno firm jak i osobowości.
  • Jak nadążać za zmiennymi trendami z korzyścią dla firmy? - Jak czerpać radość z wykonywanej pracy i dlaczego zwycięstwo nie zawsze jest najważniejsze?
Storytelling w budowaniu marki osobistej i sprzedaży – warsztat opowiadania historii
  • Storytelling – jakie są warunki dobrej opowieści, która wywołuje działanie
  • Model budowania historii – Storyboard i karty Story Seekers®
  • Historia Twojego biznesu – budowanie i opowiadanie historii

Trenerzy

Marcin Prokop
Marcin Prokop - dziennikarz, prezenter, laureat nagrody Wiktor 2013 w kategorii Osobowość Medialna. Posiada bardzo dużą zawodową praktykę, zdobywaną zarówno w charakterze osoby zarządzającej (był m.in. redaktorem naczelnym „Machiny“, „Filmu“ i „Przekroju“), piszącej (dziennikarz prasowy w wielu tytułach), działającej w radiu (autorski cykl „Duży wywiad“ w Radiu Zet) jak i prowadzącej liczne programy telewizyjne o bardzo różnym charakterze (od dużych rozrywkowych formatów takich jak „Mam Talent“ w TVN, poprzez autorski talk show „Prokop i Panny“ w TVP, po codzienną telewizję na żywo u boku Doroty Wellman w „Dzień Dobry TVN“).

Jest również autorem kilku bestsellerowych książek, których łączny nakład to ponad 250 tys. egz. (m.in. „Bóg, kasa i rock’n’roll“ oraz „Jego wysokość Longin“).
Magdalena Petryniak
Magdalena Petryniak - od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową i sprzedażą w B2B, realizując ponad 70 projektów dla firm i instytucji w Polsce i na świecie  Jest partnerem i głównym trenerem Mike’a Boswortha- światowego eksperta w zakresie sprzedaży doradczej i twórcy podejścia Story Seekers®. 

W tej metodzie prowadzi projekty i warsztaty dla działów marketingu i sprzedaży firm w wielu krajach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Czechach i Polsce. Przez 3 lata zarządzała programami specjalnymi i konferencjami „Harvard Business Review Polska”. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie,  Krakowskiej Szkoły Biznesu, Leadership Program w Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health w USA. Aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.
Rafał Kunaszczyk
Rafał Kunaszyk - edukator, mówca motywacyjny. Kreował i zrealizował kilkadziesiąt projektów rozwojowych w kraju i zagranicą m.in. dla Rządu Chorwackiego, pracował dla ONZ, Komisji Europejskiej i Rady Europy, współpracował z dużymi firmami consultingowymi w kraju i za granicą, m.in.: WYG International, Booz Hamilton, LRDP Kantor, PwC itp.

Obecnie zarządza dynamicznie rozwijającą się grupą firm działających w obszarze edukacji i innowacji, prowadzi debaty z udziałem polityków, przedsiębiorców, samorządowców i organizacji pozarządowych. Przeszkolił w ciągu 20-lat kilkanaście tysięcy osób w kraju i zagranicą.

Jak dojechać?

Zapraszamy!