NOWY KANTOR JUŻ OD 15 LIPCA

Sprawdź możliwości, jakie daje nowy serwis transakcyjny Kantoru Walutowego wraz z nową kartą wielowalutową!

zarządzanie kanałami dostępu

z poziomu Kantoru Walutowego

ubezpieczenie turystyczne

dostępne bezpośrednio w serwisie transakcyjnym

wpłaty i wypłaty gotówkowe

we wszystkich oddziałach Alior Banku, które prowadzą obsługę gotówkową

pełna responsywność serwisu

strona dostosuwuje się do urządzenia, z którego korzystasz

Dane do logowania: identyfikator lub email oraz hasło w nowym Kantorze Walutowym pozostają bez zmian.

Nowy Kantor Walutowy umożliwia:

Karta wielowalutowa

Płać kartą Kantoru Walutowego w prawie 160 walutach!

  • 0 zł za wydanie karty
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów na całym świecie
  • płatności w zagranicznych sklepach stacjonarnych i internetowych
  • automatyczny wybór waluty płatności
  • bezpośrednie płatności w aż 23 walutach dostępnych w Kantorze Walutowym
 

Wydanie i używanie karty jest bezpłatne, jeżeli w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od dnia wysłania (lub do dnia jej zastrzeżenia/zamknięcia, jeżeli nastąpi to przed upływem sześciu miesięcy) dokonasz dowolną operację z użyciem karty, w przeciwnym wypadku pobierzemy jednorazową opłatę w wysokości 15 zł. 0 zł za pierwszą wypłatę z bankomatu w miesiącu, druga i każda kolejna w danym miesiącu 9 zł. Karta wielowalutowa Kantoru Walutowego automatycznie rozpoznaje walutę i dobiera odpowiednie konto walutowe do realizacji płatności kartą. Jeśli na koncie waluty płatności będą niewystarczające środki, płatność nastąpi z podstawowego rachunku w EUR z zastosowaniem wyłącznie kursu przeliczenia waluty ustalony przez organizację płatniczą Mastercard. Jeśli na koncie rachunku w EUR będą niewystarczające środki do realizacji płatności, wartość płatności w EUR zostanie przeliczona na kwotę w PLN po kursie tabelowym Alior Banku. Jeśli na Twoim koncie w PLN będzie niewystarczająca ilość środków, transakcja zostanie odrzucona.

Jak zawnioskować o kartę wielowalutową?

Zaloguj się do Kantoru Walutowego.

W zakładce „Pulpit”, w środkowej części widoku znajdziesz zakładkę „Karty”.

Zaloguj się do Kantoru Walutowego.

W zakładce „Pulpit”, w środkowej części widoku znajdziesz zakładkę „Karty”.

Po wybraniu zakładki wybierz przycisk „Zamów teraz”.

Zapoznaj się z benefitami karty i kliknij „Zamów kartę”.

Po wybraniu zakładki wybierz przycisk „Zamów teraz”.

Zapoznaj się z benefitami karty i kliknij „Zamów kartę”.

Zweryfikuj adres wysyłki karty,

zdefiniuj limity, a następnie potwierdź operację kodem SMS.

Zweryfikuj adres wysyłki karty,

zdefiniuj limity, a następnie potwierdź operację kodem SMS.

Karta zostanie dostarczona

na adres podany w Kantorze Walutowym.

Karta zostanie dostarczona

na adres podany w Kantorze Walutowym.

Karta wielowalutowa wydawana jest do rachunku EUR, który jest rachunkiem głównym karty.
Upewnij się, że posiadasz rachunek w EURO. W przeciwnym wypadku konieczne jest jego otwarcie.
Jeśli posiadasz dotychczasową kartę debetową w EURO, przed zamówieniem karty wielowalutowej należy ją zamknąć.

Nowa aplikacja mobilna już wkrótce!

Wygodne zarządzanie walutami gdziekolwiek jesteś

  • zarządzaj swoimi finansami gdziekolwiek jesteś
  • wygodne logowanie za pomocą biometrii
  • potwierdzenie transakcji za pomoca biometrii lub PIN
  • aplikacja dostępna na iOS i Android
Dotychczasowa aplikacja zostanie wyłączona 12.07.2019 r. o godzinie 20.00. Już wkrótce udostępnimy nową aplikację mobilną, o czym poinformujemy w oddzielnej korespondencji. Do tego czasu zachęcamy do korzystania z Kantoru Walutowego w przeglądarce internetowej, dostępnej na komputerze lub na urządzeniach mobilnych.

Pytania i odpowiedzi

Jak mogę się zalogować do nowego Kantoru Walutowego?
Logowanie do nowego Kantoru Walutowego jest proste, wystarczy wejść na dotychczas znaną Ci stronę https://kantor.aliorbank.pl i kliknąć „Zaloguj się" w prawym górnym rogu ekranu. Zostaniesz automatycznie przeniesiony na stronę logowania. Jeśli dotychczasową stronę logowania miałeś dodaną do Ulubionych, zmień jej adres na: https://systemkantor.aliorbank.pl/login
Co jest mi potrzebne do zalogowania w Kantorze Walutowym?
Logowanie do Kantoru Walutowego przebiega jak dotychczas. Wystarczy, że podasz na stronie logowania Identyfikator klienta (CIF) lub adres email oraz dotychczasowe hasło do Kantoru Walutowego.

Jeśli logujesz się po raz pierwszy, hasło startowe przyjdzie SMSem na podany podczas rejestracji numer telefonu komórkowego.
Jak mogę przełączyć się do firmowego Kantoru Walutowego?
Po zalogowaniu pojawi się wybór kontekstu - możesz wtedy wybrać kontekst firmowy lub indywidualny. Przełączenie pomiędzy profilem indywidualnym i biznesowym jest możliwe także w prawym górnym rogu poprzez kliknięcie w ikonę „Profilu”, a następnie wybranie właściwej firmy.
Jakie warunki należy spełnić aby móc zamówić kartę wielowalutową?
Warunkiem koniecznym jest posiadanie rachunku w EURO, który jest domyślnym rachunkiem rozliczeniowym karty wielowalutowej. Jeśli nie posiadasz rachunku w Euro, konieczne jest jego założenie. Jeśli posiadasz dotychczasową kartę w EURO, przed zamówieniem nowej karty, należy ją zamknąć. Kartę wielowalutową możesz zamówić bezpośrednio w serwisie internetowym Kantoru Walutowego.
Co z dotychczasowymi kartami w EUR, USD i GBP?
Dotychczasowe karty w EUR, USD i GBP działają jak dotychczas do dnia ich ważności. Po utracie ważności przez kartę, możliwe będzie zamówinenie jedynie nowej karty wielowalutowej.
Dlaczego dotychczasowa aplikacja Kantoru Walutowego nie działa?
Dotychczasowa aplikacja zostanie wyłączona 12 lipca o godz. 20:00. Już wkrótce udostępnimy nową aplikację mobilną. Do tego czasu zachęcamy do korzystania z serwisu internetowego Kantoru Walutowego, któr dostosowuje się do rozdzielczości i urządzenia na którym wyświetlasz stronę - można więc korzystać z niego wygodnie także na smartfonie.
Gdzie będę mógł pobrać nową aplikację mobilną?
Nową aplikację będzie można  pobrać ze sklepu App Store (telefony z systemem iOS) oraz Google Play (telefony z systemem Android). Kliencie Kantoru Walutowego zostaną poinformowani o udostępnieniu aplikacji.
Co z dotychczas ustawionymi odbiorcami zdefiniowanymi?
Dotychczasowi odbiorcy zdefiniowani zostali automatycznie przeniesieni do nowego Kantoru Walutowego - nie ma konieczności ponownego ich dodawania.
Co zrobić jeśli nie będę mógł zalogować się do nowego Kantoru Walutowego?
Do nowego Kantoru Walutowego zalogujesz się używając dotychczasowych danych tj. identyfikatora lub adresu email  oraz hasła. Jeśli pomimo podania prawidłowych danych, nie możesz się zalogować - skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Jeśli ta opcja również nie umożliwi Ci zalogowania się do Kantoru Walutowego – skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 19502 (+12 19 502).
Co z moją historią wymiany walutowej, przelewów etc.?
Cała historia została przeniesiona do nowego serwisu internetowego Kantoru Walutowego. Jak dotychczas możesz pobrać potwierdzenia lub wyciąg z rachunku.