Wittchen jest liderem na polskim rynku luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż luksusowego obuwia skórzanego i luksusowej odzieży skórzanej oraz bagażu.
Profil działalności Grupy Wittchen jest pod wieloma względami unikalny. W swoich działaniach Wittchen łączy kompetencje z jednej strony artystyczne (kolekcje, marketing, produkt), z drugiej strony czysto pragmatyczne (dyscyplina kosztowa, finanse, logistyka). Pod względem asortymentu Grupa oferuje znacznie rozleglejszą gamę produktów niż firmy konkurencyjne i oferuje je na różnych poziomach cenowych. Pod względem kanałów sprzedaży Wittchen oprócz własnych salonów detalicznych, oferuje produkty także poprzez dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oraz prowadzi sprzedaż do firm.
Poza segmentem detalicznym, który obejmuje sprzedaż w salonach i sprzedaż internetową, znaczący, stały udział w sprzedaży Grupy ma również segment B2B. W 2014 r. stanowił on niemal 28% sprzedaży ogółem. Obejmuje on sprzedaż do klientów korporacyjnych, sieci handlowych oraz odbiorców hurtowych prowadzących sklepy multibrandowe, a także sprzedaż do kontrahentów zagranicznych. Choć produkty Grupy sprzedawane są przede wszystkim na rynku krajowym, marka Wittchen jest obecna także na rynkach zagranicznych, głównie wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś). Obecna strategia nie zakłada jednak rozwijania sprzedaży na rynkach wschodnich lecz wejście na rynki zachodnie, w pierwszej kolejności do Niemiec, przy czym początkowo wyłącznie w segmencie e-commerce. Sprzedaż produktów Wittchen w Niemczech już się rozpoczęła i jest realizowana poprzez uruchomiony tam sklep internetowy (www. wittchen.com/de).
Profil działalności Grupy Wittchen jest pod wieloma względami unikalny. W swoich działaniach Wittchen łączy kompetencje z jednej strony artystyczne (kolekcje, marketing, produkt), z drugiej strony czysto pragmatyczne (dyscyplina kosztowa, finanse, logistyka). Pod względem asortymentu Grupa oferuje znacznie rozleglejszą gamę produktów niż firmy konkurencyjne i oferuje je na różnych poziomach cenowych. Pod względem kanałów sprzedaży Wittchen oprócz własnych salonów detalicznych, oferuje produkty także poprzez dynamicznie rozwijający się sklep internetowy oraz prowadzi sprzedaż do firm.
Poza segmentem detalicznym, który obejmuje sprzedaż w salonach i sprzedaż internetową, znaczący, stały udział w sprzedaży Grupy ma również segment B2B. W 2014 r. stanowił on niemal 28% sprzedaży ogółem. Obejmuje on sprzedaż do klientów korporacyjnych, sieci handlowych oraz odbiorców hurtowych prowadzących sklepy multibrandowe, a także sprzedaż do kontrahentów zagranicznych. Choć produkty Grupy sprzedawane są przede wszystkim na rynku krajowym, marka Wittchen jest obecna także na rynkach zagranicznych, głównie wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś). Obecna strategia nie zakłada jednak rozwijania sprzedaży na rynkach wschodnich lecz wejście na rynki zachodnie, w pierwszej kolejności do Niemiec, przy czym początkowo wyłącznie w segmencie e-commerce. Sprzedaż produktów Wittchen w Niemczech już się rozpoczęła i jest realizowana poprzez uruchomiony tam sklep internetowy (www. wittchen.com/de).