Jakie będą Twoje zadania:
- aktywne pozyskiwanie i obsługa dużych przedsiębiorstw (powyżej 60 mln obrotu rocznie),
- realizacja zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży Departamentu,
- przygotowywanie aplikacji kredytowych,
- koordynowanie bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności Banku,
- współpraca z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzyka,
- dbałości o najwyższe standardy obsługi klienta.
Aplikuj na stanowisko jeśli:
- posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnych,
- masz wykształcenie wyższe,
- bardzo dobrze znasz zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw,
- jesteś osobą zorganizowaną i potrafisz pracować według priorytetów,
- masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność diagnozowania, uświadamiania potrzeb i negocjacji),
- swobodnie nawiązujesz kontakty biznesowe,
- rozumiesz realia swoich klientów i potrafisz dostosowywać ofertę do ich oczekiwań,
- jesteś nastawiony na realizację celów oraz pracę zespołową,
- posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”,
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.