Informacje dla klientów biznesowych
Podstawowe informacje
W związku z połączeniem operacyjnym oraz ujednoliceniem systemów i produktów, klienci biznesowi zyskali dostęp do:
- pełnej oferty depozytowo-kredytowej,
- wszystkich placówek Alior Banku, obsługujących klientów biznesowych,
- systemu bankowości internetowej, w którym obsługa produktów prowadzona jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (oznacza to możliwość realizowania przelewów i innych operacji w dowolnym czasie, w tym również w weekendy),
- platformy wymiany walut Autodealing, dostępnej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zestawienie zmian
Taryfy opłat i prowizji, Regulaminy | Obowiązują nowe regulaminy i Taryfy opłat i prowizji » |
Numery rachunków bankowych | Nowe numery zostały przypisane produktom kredytowym, oszczędnościowym, skarbowym, transakcyjnym, finansowania handlu, faktoringowym, a także rachunkom bieżącym, pomocniczym i kartom obciążeniowym. Są one widoczne w systemie bankowości internetowej oraz na wyciągach i harmonogramach spłat. Dotychczas stosowane numery rachunków bankowych będą w dalszym ciągu aktywne przez okres co najmniej 2 lat. Oznacza to, że można wpłacać środki na rachunek przy wykorzystaniu zarówno starego, jak i nowego numeru rachunku bankowego. Analogicznie, spłata kredytu i spłata zadłużenia karty obciążeniowej może następować zarówno na nowy, jak i na dotychczasowy numer rachunku. Natomiast w danych przelewów wychodzących prezentowany jest wyłącznie nowy numer rachunku. |
Bankowość elektroniczna | Klienci otrzymali w lutym szczegółową informację jaki system bankowości elektronicznej jest dostępny dla ich firmy od 27.03.2017.
|
Placówki banku | Klienci mogą korzystać z sieci oddziałów Alior Banku prowadzących obsługę klientów biznesowych. Obsługa dostępna jest po okazaniu dowodu osobistego. Klienci, którzy prowadzą firmę w formie jednoosobowej działalności, spółki cywilnej lub spółki jawnej oraz posiadają zdefiniowany w banku numer telefonu służący do wysyłki kodów SMS (numer wykorzystywany również w bankowości internetowej), mogą być również obsługiwani w placówkach partnerskich Alior Banku. Jeżeli są Państwo zainteresowani obsługą w placówkach partnerskich i prowadzą Państwo firmę w formie jednoosobowej działalności, spółki cywilnej lub spółki jawnej, prosimy o uzupełnienie w oddziale, numeru telefonu zaufanego. |
Numer infolinii - obsługa Klienta i oferta | Infolinia dla mikro i małych firm: 19 502 - lub 12 370 70 00 (z zagranicy) Infolinia dla średnich i dużych firm: 801 274 274 (z telefonów stacjonarnych) lub 22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicy). Koszt połączenia wg taryfy operatora. |
Adres email do kontaktu | biznes@alior.pl |
Rachunki bieżące i pomocnicze
Zakres zmian | Przed zmianą | Po zmianie | Komentarz |
Numer rachunku bankowego (NRB) | Numer rachunku bankowego wskazany w umowie. | Będą aktywne dwa numery rachunków:
|
Wpłaty i przelewy mogą być realizowane na dotychczasowy lub na nowy numer rachunku. Natomiast przelewy wychodzące z rachunku będą realizowane z nowego numeru rachunku bankowego. Nowy numer rachunku (NRB) będzie widoczny w bankowości internetowej, a także przedstawiony na wszystkich wyciągach z rachunku, generowanych po połączeniu operacyjnym obu części Banku. Dotychczas stosowane numery rachunków będą w dalszym ciągu aktywne przez okres co najmniej 2 lat. |
Nazwy Pakietów | Zwrot „Harmonium” | Zwrot „Firmowy” | Nazwa ulega zmianie we wszystkich typach pakietów Harmonium i nie powoduje nieważności podpisanych już umów kompleksowych. |
Nazwa Rachunku | Rachunek Sezam Menadżer | Rachunek Menadżer | Nazwa ulega zmianie we wszystkich typach pakietów Harmonium i nie powoduje nieważności podpisanych już umów kompleksowych. |
Rodzaje rachunków | Klient mógł posiadać kilka rachunków bieżących (w PLN i w walutach obcych). | Klient będzie posiadał jeden rachunek bieżący (główny), prowadzony w PLN oraz rachunki pomocnicze (w PLN i w walutach obcych). | Zmieni się jedynie nazwa/kwalifikacja rachunków. |
Telefoniczne informowanie o saldzie przez doradcę | Dostępne dla wybranych Klientów. | Usługa niedostępna | |
Administrowanie rachunkiem | Dostępne dla wybranych Klientów. | Usługa niedostępna | |
Automatyczne Inwestowanie Środków |
|
|
Kapitalizacja odsetek w trybie dziennym oraz realizacja usługi w dni kalendarzowe pozwala na osiągnięcie wyższej stopy zwrotu. |
Obsługa czekowa | Wydawanie i realizowanie czeków gotówkowych oraz usługi towarzyszące. | Usługa niedostępna | Od dnia fuzji operacyjnej usługa nie będzie świadczona (m.in. w zakresie wydawania i realizacji czeków gotówkowych, inkasa czeków, potwierdzenia czeków i skupu czeków gotówkowych). |
Program Automatycznych Rekomendacji | Dostępny | Usługa niedostępna | |
Usługi i funkcjonalności w ramach Modułu Prawnego | Obsługa rachunków i produktów przez system bankowości internetowej. | Usługa niedostępna | Po fuzji operacyjnej wszelkie dyspozycje powinny być składane przez osoby upoważnione, w formie pisemnej –papierowej, w jednostce obsługującej Klienta. |
Wtórniki do wyciągów | Dostępne | Usługa niedostępna | Informacja o wszystkich operacjach i ich opis będą dostępne na wyciągu bankowym. |
Bankowe noty:
|
Dostępne | Usługa niedostępna | |
Waluty, w których prowadzone są rachunki dla Mikro, Małych i Średnich firm) | AUD, CAD, CHF, CNY, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, SEK, USD. | PLN, EUR, USD, GBP, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, CNY, AUD, CAD, HUF, JPY, TRY, RON, BGN, ZAR, MXN, HRK, RUB. | Klienci będą mieć możliwość prowadzenia rachunków pomocniczych w dotychczas niedostępnych walutach. |
Waluty, w których prowadzone są rachunki dla Klientów Korporacyjnych | AUD, CAD, CHF, CNY, CZK, DKK, EUR, GBP, HRK, HUF, JPY, NOK, PLN, RON, RUB, SEK, TRY, USD, ZAR. | PLN, EUR, USD, GBP, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, AUD, CAD, RUB, HUF, JPY, TRY, RON, ZAR, HRH, CNY, BGN, MXN. | Klienci będą mieć możliwość prowadzenia rachunków pomocniczych w dotychczas niedostępnych walutach. |
Odbiór wyciągów generowanych i wydawanych w jednostce banku w formie papierowej | Generowane automatycznie | Generowane na każde żądanie osoby upoważnionej do odbioru wyciągów. | Osoba upoważniona do odbioru wyciągu powinna wskazać:
|
Wyciągi dla Klientów generowane do dnia fuzji operacyjnej i po dniu fuzji operacyjnej | Generowane zgodnie z dotychczas ustaloną częstotliwością. | Generowane zgodnie z dotychczas ustaloną częstotliwością. Dla wyciągów generowanych miesięcznie , tygodniowo lub kwartalnie – zmiana jednorazowa w dniu fuzji operacyjnej. |
Jednorazowo przed fuzją operacyjną zostanie wygenerowany wyciąg niezależnie od dotychczas obowiązującej częstotliwości (data końcowa wyciągu będzie datą dnia fuzji operacyjnej). Od następnego dnia po fuzji operacyjnej wyciągi będą generowane zgodnie z dotychczas ustaloną częstotliwością z zachowaniem kolejnych numerów. |
Wpłaty i wypłaty gotówkowe w Oddziałach Banku w walutach | AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, JPY, NOK, PLN, SEK USD. | CHF, EUR, GBP, NOK, PLN,SEK, USD. | Zostaje wycofana możliwość obsługi gotówkowej w walutach: AUD, CAD, CZK, DKK, JPY. |
Limit dzienny wypłaty gotówkowej w oddziale banku bez notyfikacji | Limit dziennych wypłat różny w zależności od wielkości i lokalizacji oddziału. | Limit dzienny będzie taki sam we wszystkich oddziałach i będzie wynosić odpowiednio:
|
Ujednolicenie wysokości limitów wypłat gotówkowych, dostępnych w oddziałach Banku bez wcześniejszej notyfikacji. |
Wypłata gotówkowa z rachunku Symetria Profit | Usługa dostępna | Usługa niedostępna | Wycofanie wypłat z rachunku Symetria Profit. |
Płatności
Zakres zmian | Przed zmianą | Po zmianie | Komentarz |
Sprzedaż czeków bankierskich | Bank wystawiał na zlecenie Klienta czeki bankierskie w złotych i walutach obcych. | Nie będzie możliwości składania zleceń wystawienia czeku bankierskiego ani w placówkach banku ani za pośrednictwem bankowości internetowej. | Bank rezygnuje z usługi sprzedaży czeków bankierskich. |
Godziny graniczne składania zleceń płatniczych | Bank realizował zlecenia płatnicze Klientów zgodnie z postanowieniami § 4 Regulamin Rozliczeń Pieniężnych dla Klientów Komercyjnych. | Bank będzie realizował zlecenia płatnicze Klientów zgodnie z postanowieniami Regulaminu Prowadzenia Rachunków Bankowych i Rozliczeń dla Klientów Biznesowych (Firmy Mikro, Małe, Średnie oraz Korporacje) w Alior Banku SA. Szczegółowe informacje na temat godzin granicznych dla poszczególnych typów zleceń płatniczych zawiera Regulamin. | Zmianie ulegają godziny graniczne składania zleceń płatniczych. |
Limity transakcyjne dla Płatności Natychmiastowych | Maksymalna kwota pojedynczego przelewu natychmiastowego wynosi 20 000 PLN dla Klientów Korporacyjnych i 10 000 PLN dla Mikro, Małych i Średnich Firm. Limit dzienny dla Przelewów Natychmiastowych wynosi 60 000 PLN. | Dla wszystkich Klientów Biznesowych (Mikro, Małych i Średnich firm oraz korporacji) zmianie ulega maksymalna kwota pojedynczego przelewu natychmiastowego. Przelewy natychmiastowe BlueCash mogą być realizowane do maksymalnej kwoty 5 000 PLN. Limit dzienny dla przelewów natychmiastowych zostaje zlikwidowany. | |
Limit transakcyjne dla poleceń wypłaty EOG | Brak limitów transakcyjnych dla poleceń wypłaty EOG. | Dla wszystkich Klientów wprowadzony zostaje limit kwotowy pojedynczego Polecenia Wypłaty EOG. Limit będzie wynosił równowartość w złotych 50 000 EUR. | |
Zasady pobierania opłat za polecenia wypłaty i polecenia wypłaty EOG składane w bankowości elektronicznej | Opłaty i prowizje związane z Poleceniem Wypłaty i Poleceniem Wypłaty EOG składane w systemie BusinessNet, pobierane były z rachunku, którego opłata lub operacja dotyczy lub dla wszystkich rachunków z rachunku wskazanego w Umowie. Opłaty i prowizje związane z Poleceniem Wypłaty i Poleceniem Wypłaty EOG pobierane były na koniec dnia. | Opłaty i prowizje związane z Poleceniem Wypłaty i Poleceniem Wypłaty EOG pobierane będą z rachunku wskazanego podczas składania danego zlecenia w bankowości internetowej. Opłaty i prowizje związane z poleceniem wypłaty i poleceniem wypłaty EOG pobierane będą od razu po każdej operacji, co oznacza, że na rachunku/rachunkach Klienta w momencie dokonywania transakcji powinny być zapewnione środki na pokrycie kwoty zlecenia oraz wynikających z jego realizacji opłat i prowizji. | |
Zlecenia stałe na kwotę zmienną | Kwota zlecenia stałego mogła być:
|
Możliwe będzie składanie wyłącznie zleceń stałych, w których kwota zlecenia określona jest jako stała kwota. Nie będzie możliwości zdefiniowania kwoty zlecenia jako kwoty powyżej określonego progu lub jako całość salda. | Dotychczas złożone przez Klientów zlecenia stałe na zmienną kwotę nie będą realizowane oraz nie będzie możliwości zdefiniowania kwoty zlecenia jako zmiennej (powyżej określonego progu lub jako całość salda). |
Masowe polecenie przelewu w formie papierowej w placówce Banku | W placówce banku możliwe było składanie masowych poleceń przelewu. | Nie będzie możliwości składania masowych poleceń przelewu w formie papierowej w placówce Banku. | |
Przewalutowania poleceń wypłaty (POS\POR) | Klient może dokonać negocjacji kursu złożonego zlecenia polecenia wypłaty w przypadku, gdy waluta zlecenia jest inna niż waluta rachunku. | Nie będzie możliwości negocjowania kursów walut dla poleceń wypłaty wychodzących i przychodzących. W przypadku, gdy waluta zlecenia jest inna niż waluta rachunku, kwota będzie automatycznie przewalutowana po kursie prezentowanym w tabeli kursów walut banku dostępnej na stronie. Zakup waluty po kursie negocjowanym w celu realizacji polecenia wypłaty wychodzącego będzie możliwy w przypadku posiadania przez Klienta rachunku w walucie zlecenia przed złożeniem zlecenia polecenia wypłaty z rachunku w danej walucie. |
|
Regulamin Rozliczeń Pieniężnych | Regulamin Rozliczeń Pieniężnych dla Klientów Komercyjnych określa zasady realizacji rozliczeń pieniężnych w formie gotówkowej i bezgotówkowej, w obrocie krajowym i dewizowym, w związku z prowadzeniem rachunków bankowych. | Regulamin Rozliczeń Pieniężnych dla Klientów zostaje uchylony. Wszystkie postanowienia dotyczące zasad realizacji rozliczeń pieniężnych w formie gotówkowej i bezgotówkowej, w obrocie krajowym i dewizowym zawarte dotychczas w Regulaminie Rozliczeń Pieniężnych dla Klientów Komercyjnych przeniesione zostają do Regulaminu Prowadzenia Rachunków Bankowych i Rozliczeń dla Klientów Biznesowych (Firmy Mikro, Małe, Średnie oraz Korporacje) w Alior Banku SA. |
Pozostałe produkty i usługi
Obowiązujące dokumenty dostępne są na stronach:
Zestawienie zmian w poszczególnych produktach i usługach
Regulaminy i opłaty
Dokumenty dla klientów biznesowych, obowiązujące od 27 marca 2017 r.
Pytania i odpowiedzi
Czy w związku z połączeniem operacyjnym zmieniły się warunki/opłaty związane z moimi produktami (rachunkiem firmowym, kredytem, kartą)?
Bank poinformował klientów biznesowych o planowanych zmianach na 1 miesiąc przed wejściem zmian w życie, tj. zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi. Klienci otrzymali albo korespondencję listowną (na wskazany adres korespondencyjny) albo informację w systemie bankowości internetowej. Każdy klient otrzymał list wraz z tabelarycznym wykazem najważniejszych zmian oraz pełen tekst wszystkich zmienionych regulaminów oraz taryf opłat i prowizji (do korespondencji listownej dołączona była płyta CD z pełnym tekstem regulaminów oraz taryf opłat i prowizji).
Czy warunki cenowe uległy zmianie? Czy zmieniła się Taryfa opłat i prowizji?
Czy zmieniły się numery rachunków bankowych?
Nowe numery są widoczne w systemie bankowości internetowej oraz na wyciągach i harmonogramach spłat. Dotychczas stosowane numery rachunków bankowych Państwa firmy będą w dalszym ciągu aktywne przez okres co najmniej 2 lat. Oznacza to, że można wpłacać środki na rachunek przy wykorzystaniu zarówno starego, jak i nowego numeru rachunku bankowego. Analogicznie, spłata kredytu i spłata zadłużenia karty obciążeniowej może następować zarówno na nowy, jak i na dotychczasowy numer rachunku. Natomiast w danych przelewów wychodzących prezentowany jest wyłącznie nowy numer rachunku.
Gdzie mogę sprawdzić nowy numer rachunku?
Czy numer mojego konta firmowego uległ zmianie?
Są one widoczne w systemie bankowości internetowej oraz na wyciągach i harmonogramach spłat generowanych po 27 marca 2017 roku.
Podkreślamy, że dotychczas stosowane numery rachunków bankowych Państwa firmy będą w dalszym ciągu aktywne przez okres co najmniej 2 lat. Oznacza to, że można wpłacać środki na rachunek przy wykorzystaniu zarówno starego, jak i nowego numeru rachunku bankowego. Analogicznie, spłata kredytu i spłata zadłużenia karty obciążeniowej może następować zarówno na nowy, jak i na dotychczasowy numer rachunku. Natomiast w danych przelewów wychodzących prezentowany jest wyłącznie nowy numer rachunku.
Czy nadal mogę korzystać z czeków?
Rozliczam transakcje z kontrahentami zagranicznymi. Czy w tym zakresie coś się zmieniło?
Czy zmianie uległa opłata za prowadzenie rachunku firmowego w związku z wprowadzeniem nowej Taryfy Opłat?
Jaki jest nowy numer rachunku bankowego mojej firmy?
Mam dwa konta firmowe: jedno otwarte w Alior Banku, a drugie przeniesione do Alior Banku z Banku BPH. Czy nadal mogę korzystać ze wszystkich rachunków bankowych?
Czy zmienia się moja karta płatnicza?
W jakich przypadkach klient otrzymuje nową kartę debetową Alior Bank Mastercard Business Paypass?
- podczas wznowienia po utracie ważności dotychczasowej karty,
- po wydaniu nowej w miejsce zastrzeżonej dotychczasowej karty.
Na jaki adres bank wysyła nowe karty debetowe?
- adres korespondencyjny firmy lub
- adres korespondencyjny użytkownika.
Czy do nowej karty debetowej Alior Banku - Mastercard Business Paypass otrzymam nowy kod PIN?
Do jakich rachunków może zostać wydana karta debetowa?
Czy moja karta obciążeniowa została wymieniona?
Na jaki adres otrzymam nową kartę obciążeniową (wznowioną lub wydaną w miejsce karty zastrzeżonej)?
- adres korespondencyjny firmy lub
- adres korespondencyjny użytkownika.
Karty są wysyłane do klienta listem zwykłym.
Jaki kod PIN będzie posiadała nowa karta obciążeniowa?
Co należy zrobić w przypadku uszkodzenia lub zagubienia dotychczasowej karty płatniczej?
Czy płatności internetowe są nadal potwierdzane przy użyciu wiadomości SMS w ramach usługi 3D-Secure?
Czy zmieniły się godziny graniczne składania zleceń płatniczych w systemie bankowości internetowej?
Czy nadal można realizować przelewy natychmiastowe?
Moja firma realizuje dużą liczbę przelewów w EUR do krajów europejskich. Czy przelew EOG jest wciąż dostępny?
Czy zmienił się sposób pobierania prowizji za przelewy krajowe i zagraniczne?
Sposób pobierania prowizji za przelew krajowy nie zmienił się.
Czy zmienił się numer rachunku kredytowego?
Dotychczas stosowane numery rachunków bankowych będą w dalszym ciągu aktywne przez okres co najmniej 2 lat. Oznacza to, że spłata kredytu może następować zarówno na nowy, jak i na dotychczasowy numer rachunku.
Czy zmieniła się bankowość internetowa dla firm?
Zmianie uległy:
- dostępność systemu - system jest dostępny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - oznacza to możliwość realizowania przelewów i innych operacji w dowolnym czasie, w tym również w weekendy,
- nazwa systemu BusinessNet - system jest dostępny pod nazwą "System bankowości internetowej dla klientów biznesowych",
- adres strony logowania - nowy adres to: https://bn.aliorbank.pl
- loginy i hasła części klientów biznesowych - szczegółowa instrukcja dotyczącą logowania do systemu bankowości internetowej dla firm została wyświetlona na ekranie powitalnym, po zalogowaniu do systemu BusinessNet (dostępnym pod adresem https://online-fuzja.aliorbank.pl). System wymiany walut DealingNet zostanie zastąpiony systemem AutoDealing.
Po połączeniu działalności operacyjnej, obsługa części Klientów biznesowych, którzy posiadali zarówno produkty przejęte 4 listopada 2016 r., jak i produkty Alior Banku, realizowana jest za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Alior Banku.
System dostępny jest pod adresem https://aliorbank.pl. W systemie widoczne są zarówno produkty przejęte 4 listopada 2016 r., jak i produkty, które klienci posiadali wcześniej w Alior Banku.
Część klientów korzystać będzie z dwóch systemów bankowości internetowej:
- bankowości internetowej dla klientów biznesowych (wcześniej działającej pod nazwą BusinessNet) - do obsługi produktów firmowych przeniesionych z Banku BPH,
- bankowości internetowej Alior Banku - do obsługi pozostałych produktów, posiadanych w Alior Banku.
Moja firma prowadziła wymianę walut przez internet za pośrednictwem platformy walutowej DealingNet. Czy ta platforma jest wciąż dostępna?
Użytkownicy systemu bankowości internetowej dla klientów biznesowych (zwanego wcześniej BusinessNet) od 27 marca 2017 r. nie mogą korzystać z systemu wymiany walut w aplikacji mobilnej BusinessNet Lite. Platforma Autodealing w wersji mobilnej zostanie udostępniona w terminie późniejszym, o czym bank poinformuje klientów.
Pod jakim numerem infolinii uzyskam pomoc techniczną, jeżeli obsługa mojej firmy została przeniesiona z systemu BusinessNet do systemu Alior Banku?
Moja firma posiadała zarówno produkty zarówno w Alior Banku, jak i w części przejętej z Banku BPH.Czy wszystkie produkty mojej firmy są teraz widoczne w jednej bankowości internetowej? A może mam 2 osobne dostępy do bankowości internetowej?
System dostępny jest pod adresem https://aliorbank.pl. W systemie widoczne są zarówno produkty przejęte 4 listopada 2016 r., jak i produkty, które klienci ci posiadali wcześniej w Alior Banku.
Część klientów korzystać będzie z dwóch systemów bankowości internetowej:
- bankowości internetowej dla klientów biznesowych (wcześniej działającej pod nazwą BusinessNet) - do obsługi produktów firmowych przeniesionych z Banku BPH,
- bankowości internetowej Alior Banku - do obsługi pozostałych produktów, posiadanych w Alior Banku.
Czy zmieniła się aplikacja mobilna dla klientów biznesowych?
Aplikacja mobilna dla użytkowników systemu bankowości internetowej Alior Banku nie jest dostępna. Proponujemy tym klientom korzystanie z wersji Lite bankowości internetowej, dostępnej pod adresem: https://m.aliorbank.pl.
Czy zmieniły się loginy i hasła do bankowości internetowej dla firm?
Czy obsługa mojej firmy jest nadal prowadzona przez ten sam oddział/centrum biznesowe?
Klienci, którzy prowadzą działalność w formie jednoosobowej działalności, spółki cywilnej lub spółki jawnej oraz posiadają zdefiniowany w banku numer telefonu służący do wysyłki kodów SMS (numer wykorzystywany również w bankowości internetowej), mogą być również obsługiwani w placówkach partnerskich Alior Banku.
Klienci, którzy prowadzą działalność w formie jednoosobowej działalności, spółki cywilnej lub spółki jawnej i są zainteresowani obsługą w placówkach partnerskich, proszeni są o uzupełnienie w oddziale, numeru telefonu zaufanego.
Czy zmianie uległy: strona internetowa, numer infolinii, adres do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres korespondencyjny?
Infolinia | Klient korporacyjny 801 274 274 (z telefonów stacjonarnych) lub 22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicy) Klient SME: 19 502 lub + 48 12 370 70 00 |
Adres e-mail | biznes@alior.pl |
Adres korespondencyjny | Alior Bank SA ul. Postępu 18B 02-676 Warszawa |
Strona www | www.aliorbank.pl |
Czy zmienił się numer infolinii, pod którym mogę uzyskać pomoc techniczną w sprawie systemu bankowości internetowej dla klientów biznesowych (zwanego wcześniej BusinessNet)?
- infolinia dla mikro i małych firm: 19 502
- infolinia dla firm średnich i korporacyjnych: 801 274 274 (z telefonów stacjonarnych) lub 22 531 80 95 (z telefonów komórkowych oraz z zagranicy)