Placówki i kontakt z bankiem
Możesz korzystać ze wszystkich kanałów obsługi Alior Banku.
Placówki Alior Banku
Możesz korzystać ze wszystkich placówek i oddziałów Alior Banku.
Podczas obsługi poprosimy Cię o okazanie dokumentu tożsamości, żebyśmy mogli potwierdzić Twoją tożsamość.
Jeśli korzystasz z obsługi w placówce partnerskiej, musisz dodatkowo posiadać zaufany numer telefonu, na który wyślemy SMS z kodem autoryzacyjnym do potwierdzenia operacji. Jeśli nie masz zaufanego numeru telefonu (nie korzystasz z niego też w bankowości internetowej), będziesz mógł zdefiniować go podczas pierwszej wizyty w placówce.
Podczas obsługi poprosimy Cię o okazanie dokumentu tożsamości, żebyśmy mogli potwierdzić Twoją tożsamość.
Jeśli korzystasz z obsługi w placówce partnerskiej, musisz dodatkowo posiadać zaufany numer telefonu, na który wyślemy SMS z kodem autoryzacyjnym do potwierdzenia operacji. Jeśli nie masz zaufanego numeru telefonu (nie korzystasz z niego też w bankowości internetowej), będziesz mógł zdefiniować go podczas pierwszej wizyty w placówce.
Infolinia
Możesz się z nami skontaktować pod numerami: 19 502, 12 370 70 00.
Adres korespondencyjny
Korespondencję prosimy wysyłać na adres: Alior Bank SA, ul. Łopuszańska 38 D, 02-232 Warszawa, z dopiskiem „T-MUB”.
Strona internetowa
Wszystkie ważne informacje znajdziesz na stronie https://www.aliorbank.pl. Strona https://www.t-mobilebankowe.pl przestała działać.
Korespondencja wychodząca z banku
Wiadomości e-mail będziemy wysyłać tylko z adresów w domenie @alior.pl (a nie, jak dotychczas, z adresów w domenie @t-mobilebankowe.pl). Nadawcą wiadomości SMS będzie Alior Bank.
Pytania i odpowiedzi
Czy zmieniły się: numer infolinii, adres korespondencyjny, strona internetowa?
- telefonicznie – korzystając z numerów infolinii: 19 502, 12 370 70 00 (produkty bez zadłużenia) oraz 12 370 70 04 (produkty z opóźnieniem w spłacie),
- listownie – wysyłając korespondencję na adres: Alior Bank SA, ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa, z dopiskiem „T-MUB”.
Wszystkie ważne informacje znajdziesz na stronie banku pod adresem https://www.aliorbank.pl. Strona https://www.t-mobilebankowe.pl przestała działać.
Czy mogę korzystać z placówek Alior Banku?
Podczas obsługi poprosimy Cię o okazanie dokumentu tożsamości, żebyśmy mogli potwierdzić Twoją tożsamość.
Jeśli korzystasz z obsługi w placówce partnerskiej, musisz dodatkowo posiadać zaufany numer telefonu, na który wyślemy SMS z kodem autoryzacyjnym do potwierdzenia operacji. Jeśli nie masz zaufanego numeru telefonu (nie korzystasz z niego też w bankowości internetowej), będziesz mógł zdefiniować go podczas pierwszej wizyty w placówce.
Czy moje hasło do zwrotnej weryfikacji ustawione w T-Mobile Usługi Bankowe nadal obowiązuje? Czy to hasło zostało przeniesione do Alior Banku?
Jeśli zdefiniowałeś hasło zwrotne w T-Mobile Usługi Bankowe, przenieśliśmy je dodo systemów Alior Banku – pracownik banku powinien je podać podczas kontaktu telefonicznego.
Jeśli byłeś wcześniej klientem Alior Banku i zdefiniowałeś hasło zwrotne zarówno w Alior Banku, jak i w T-Mobile Usługi Bankowe, obowiązuje jedno hasło – to z Alior Banku.