Umowy, numery rachunków bankowych, nazwy rachunków
Umowy o rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, które zawarłeś w T-Mobile Usługi Bankowe nadal obowiązują. Rachunki przenieśliśmy do Alior Banku, ale nie zmieniliśmy numerów rachunków. Nie zmieniliśmy również wariantów kont – nazwy rachunków pozostają bez zmian.
Oprocentowanie, ceny usług
Wycofywane usługi
29 listopada br. wycofaliśmy usługi: Auto-uzupełnienie, Automatyczne doładowanie telefonu, Autospłata.
Wyciągi i zestawienia opłat
Wyciągi i zestawienia opłat Twoich rachunków przenieśliśmy do Alior Banku. Możesz je otrzymać:
Od 29 listopada br. nie możesz już przystąpić do promocji „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”. Jeżeli wcześniej przystąpiłeś do tej promocji, to w dalszym ciągu ona obowiązuje.
Podczas weryfikacji spełnienia warunków promocji uwzględniamy wyłącznie umowy kredytowe podpisane w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe.
Jeśli w Alior Banku zgłosiłeś sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych, to nie otrzymasz premii w tej promocji. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest jednym z warunków koniecznych do spełnienia, by otrzymać premię. Zgody możesz wyrazić kontaktując się z infolinią Alior Banku dostępną pod numerem 19 502 lub 12 370 70 00.
Umowy o rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, które zawarłeś w T-Mobile Usługi Bankowe nadal obowiązują. Rachunki przenieśliśmy do Alior Banku, ale nie zmieniliśmy numerów rachunków. Nie zmieniliśmy również wariantów kont – nazwy rachunków pozostają bez zmian.
Oprocentowanie, ceny usług
- Oprocentowanie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych pozostaje bez zmian.
- Zmieniliśmy nieliczne ceny usług, co wynika ze zmiany zakresów usług – szczegółowe informacje dostępne są w „Wykazie zmian w dokumentach obowiązujących od 29 listopada 2020 r”.
- Do zwolnienia z opłaty za prowadzenie rachunku w Koncie Premium i za obsługę karty debetowej w Koncie Freemium bierzemy również pod uwagę transakcje zrobione wszystkimi kartami kredytowymi klienta indywidualnego wydanymi przez Alior Bank.
- W związku z zakończeniem współpracy z operatorem T-Mobile Polska S.A. znieśliśmy preferencyjne stawki opłat w przypadku, gdy odbiorcą transakcji jest T-Mobile Polska S.A. Dotyczy to:
- polecenia przelewu do innego banku krajowego,
- polecenia przelewu SEPA,
- dyspozycji utworzenia, modyfikacji lub odwołania zlecenia stałego składanej w placówce.
- Dodaliśmy w Taryfie Opłat i Prowizji dla rachunków oszczędnościowo–rozliczeniowych i oszczędnościowych część z opłatami dotyczącymi obsługi gotówkowej w placówkach Alior Banku, niedostępnej dotychczas w placówkach T-Mobile Usługi Bankowe.
Wycofywane usługi
29 listopada br. wycofaliśmy usługi: Auto-uzupełnienie, Automatyczne doładowanie telefonu, Autospłata.
Wyciągi i zestawienia opłat
Wyciągi i zestawienia opłat Twoich rachunków przenieśliśmy do Alior Banku. Możesz je otrzymać:
- w placówkach,
- w bankowości internetowej Alior Online,
- w aplikacji mobilnej Alior Mobile,
- listownie – na podany nam adres korespondencyjny.
Od 29 listopada br. nie możesz już przystąpić do promocji „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”. Jeżeli wcześniej przystąpiłeś do tej promocji, to w dalszym ciągu ona obowiązuje.
Podczas weryfikacji spełnienia warunków promocji uwzględniamy wyłącznie umowy kredytowe podpisane w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe.
Jeśli w Alior Banku zgłosiłeś sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych, to nie otrzymasz premii w tej promocji. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest jednym z warunków koniecznych do spełnienia, by otrzymać premię. Zgody możesz wyrazić kontaktując się z infolinią Alior Banku dostępną pod numerem 19 502 lub 12 370 70 00.