Produkty i usługi
29 listopada 2020 r. nastąpiło operacyjne połączenie oddziału T-Mobile Usługi Bankowe z Alior Bankiem. Umowy zawarte w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe nadal obowiązują. Wszystkie numery rachunków bankowych pozostają bez zmian.
Podstawowe informacje
Umowy, numery rachunków bankowych, nazwy rachunków
Umowy o rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, które zawarłeś w T-Mobile Usługi Bankowe nadal obowiązują. Rachunki przenieśliśmy do Alior Banku, ale nie zmieniliśmy numerów rachunków. Nie zmieniliśmy również wariantów kont – nazwy rachunków pozostają bez zmian.
Oprocentowanie, ceny usług
Wycofywane usługi
29 listopada br. wycofaliśmy usługi: Auto-uzupełnienie, Automatyczne doładowanie telefonu, Autospłata.
Wyciągi i zestawienia opłat
Wyciągi i zestawienia opłat Twoich rachunków przenieśliśmy do Alior Banku. Możesz je otrzymać:
Od 29 listopada br. nie możesz już przystąpić do promocji „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”. Jeżeli wcześniej przystąpiłeś do tej promocji, to w dalszym ciągu ona obowiązuje.
Podczas weryfikacji spełnienia warunków promocji uwzględniamy wyłącznie umowy kredytowe podpisane w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe.
Jeśli w Alior Banku zgłosiłeś sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych, to nie otrzymasz premii w tej promocji. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest jednym z warunków koniecznych do spełnienia, by otrzymać premię. Zgody możesz wyrazić kontaktując się z infolinią Alior Banku dostępną pod numerem 19 502 lub 12 370 70 00.
Umowy o rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, które zawarłeś w T-Mobile Usługi Bankowe nadal obowiązują. Rachunki przenieśliśmy do Alior Banku, ale nie zmieniliśmy numerów rachunków. Nie zmieniliśmy również wariantów kont – nazwy rachunków pozostają bez zmian.
Oprocentowanie, ceny usług
- Oprocentowanie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych pozostaje bez zmian.
- Zmieniliśmy nieliczne ceny usług, co wynika ze zmiany zakresów usług – szczegółowe informacje dostępne są w „Wykazie zmian w dokumentach obowiązujących od 29 listopada 2020 r”.
- Do zwolnienia z opłaty za prowadzenie rachunku w Koncie Premium i za obsługę karty debetowej w Koncie Freemium bierzemy również pod uwagę transakcje zrobione wszystkimi kartami kredytowymi klienta indywidualnego wydanymi przez Alior Bank.
- W związku z zakończeniem współpracy z operatorem T-Mobile Polska S.A. znieśliśmy preferencyjne stawki opłat w przypadku, gdy odbiorcą transakcji jest T-Mobile Polska S.A. Dotyczy to:
- polecenia przelewu do innego banku krajowego,
- polecenia przelewu SEPA,
- dyspozycji utworzenia, modyfikacji lub odwołania zlecenia stałego składanej w placówce.
- Dodaliśmy w Taryfie Opłat i Prowizji dla rachunków oszczędnościowo–rozliczeniowych i oszczędnościowych część z opłatami dotyczącymi obsługi gotówkowej w placówkach Alior Banku, niedostępnej dotychczas w placówkach T-Mobile Usługi Bankowe.
Wycofywane usługi
29 listopada br. wycofaliśmy usługi: Auto-uzupełnienie, Automatyczne doładowanie telefonu, Autospłata.
Wyciągi i zestawienia opłat
Wyciągi i zestawienia opłat Twoich rachunków przenieśliśmy do Alior Banku. Możesz je otrzymać:
- w placówkach,
- w bankowości internetowej Alior Online,
- w aplikacji mobilnej Alior Mobile,
- listownie – na podany nam adres korespondencyjny.
Od 29 listopada br. nie możesz już przystąpić do promocji „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”. Jeżeli wcześniej przystąpiłeś do tej promocji, to w dalszym ciągu ona obowiązuje.
Podczas weryfikacji spełnienia warunków promocji uwzględniamy wyłącznie umowy kredytowe podpisane w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe.
Jeśli w Alior Banku zgłosiłeś sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych, to nie otrzymasz premii w tej promocji. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest jednym z warunków koniecznych do spełnienia, by otrzymać premię. Zgody możesz wyrazić kontaktując się z infolinią Alior Banku dostępną pod numerem 19 502 lub 12 370 70 00.
Karty płatnicze
Ważność wydanych kart, kody PIN, limity
Wszystkie karty płatnicze z logo T-Mobile Usługi Bankowe pozostawimy aktywne do terminu ich wygaśnięcia, który podany jest na karcie.
Kody PIN oraz limity transakcyjne pozostają bez zmian.
Karty, które wydamy lub wznowimy po 29 listopada br. będą mieć logo Alior Banku.
Karty debetowe do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych
Opłaty i prowizje za korzystanie z kart debetowych do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych pobieramy zgodnie z dotychczasowymi wariantami cenowymi.
Nieliczne zmiany cenowe, które wynikają ze zmiany zakresów usług opisaliśmy w sekcji dotyczącej rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, a szczegóły zmian znajdziesz w „Wykazie zmian w dokumentach obowiązujących od 29 listopada 2020 r.”.
Karty debetowe do rachunków oszczędnościowych
Kontynuujemy umowy o karty płatnicze do rachunków oszczędnościowych, a karty wznawiamy automatycznie.
Nie ma możliwości zamówienia nowej karty płatniczej – podpisania nowej umowy o kartę do konta oszczędnościowego.
Karty kredytowe
Umowy o kartę kredytową i przyznanie limitu kredytowego w rachunku płatniczym, które zawarłeś w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe kontynuujemy na dotychczasowych warunkach do końca okresu trwania umowy.
Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay
Karty, z których korzystałeś do płatności Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay nadal działają – nie musisz ponownie dodawać kart do tych usług (tokenizować kart).
Wszystkie karty płatnicze z logo T-Mobile Usługi Bankowe pozostawimy aktywne do terminu ich wygaśnięcia, który podany jest na karcie.
Kody PIN oraz limity transakcyjne pozostają bez zmian.
Karty, które wydamy lub wznowimy po 29 listopada br. będą mieć logo Alior Banku.
Karty debetowe do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych
Opłaty i prowizje za korzystanie z kart debetowych do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych pobieramy zgodnie z dotychczasowymi wariantami cenowymi.
Nieliczne zmiany cenowe, które wynikają ze zmiany zakresów usług opisaliśmy w sekcji dotyczącej rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, a szczegóły zmian znajdziesz w „Wykazie zmian w dokumentach obowiązujących od 29 listopada 2020 r.”.
Karty debetowe do rachunków oszczędnościowych
Kontynuujemy umowy o karty płatnicze do rachunków oszczędnościowych, a karty wznawiamy automatycznie.
Nie ma możliwości zamówienia nowej karty płatniczej – podpisania nowej umowy o kartę do konta oszczędnościowego.
Karty kredytowe
Umowy o kartę kredytową i przyznanie limitu kredytowego w rachunku płatniczym, które zawarłeś w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe kontynuujemy na dotychczasowych warunkach do końca okresu trwania umowy.
Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay
Karty, z których korzystałeś do płatności Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay nadal działają – nie musisz ponownie dodawać kart do tych usług (tokenizować kart).
Rachunki oszczędnościowe
Kontynuujemy umowy o rachunek oszczędnościowy, które zawarłeś w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe. Numer rachunku, oprocentowanie standardowe określone w Tabeli Oprocentowania oraz opłaty zdefiniowane w Taryfie Opłat i Prowizji, pozostawiamy bez zmian.
Nie ma już możliwości zakładania nowych rachunków oszczędnościowych w walutach obcych.
Nie ma już możliwości zakładania nowych rachunków oszczędnościowych w walutach obcych.
Lokaty
Kontynuacja umów
Umowy lokat terminowych, które zawarłeś w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe kontynuujemy na dotychczasowych warunkach do końca okresu trwania umowy lokaty.
Lokaty nieodnawialne
Jeśli masz lokatę nieodnawialną, po zakończeniu okresu jej trwania, pieniądze przeksięgujemy zgodnie z postanowieniami umowy lokaty.
Lokaty odnawialne
Jeśli masz lokatę odnawialną, odnowimy ją automatycznie na ten sam okres umowny, a odsetki - zgodnie z postanowieniami umowy - powiększą kwotę lokaty lub przelejemy je na wskazany przez Ciebie rachunek.
W kolejnym okresie po odnowieniu lokaty, będzie obowiązywać stawka oprocentowania wskazana w aktualnej w dniu odnowienia lokaty „Tabeli Oprocentowania Alior Bank SA dla Klientów Indywidualnych” – w rozdziale „Oprocentowanie lokat odnawialnych lub wycofanych z oferty banku”.
Aktualna Tabela Oprocentowania jest dostępna w placówkach oraz na stronie internetowej banku.
Wycofanie z oferty lokaty negocjowanej w bankowości internetowej
Wycofaliśmy z oferty lokatę negocjowaną, która dostępna była w bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe. Zawarte wcześniej umowy będziemy kontynuować.
Nową lokatę negocjowaną możesz założyć w placówce banku lub korzystając z usługi Autodealing (usługę aktywujesz w oddziale banku).
Terminowe lokaty oszczędnościowe z dopłatami
Umowy terminowych lokat oszczędnościowych z dopłatami, które zawarłeś w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe będziemy kontynuować do końca okresu trwania umowy lokaty.
Dopłaty do lokaty możesz realizować w bankowości internetowej Alior Online i aplikacji Alior Mobile – skorzystaj z opcji przelewu krajowego (zakładka Płatności).
Wycofaliśmy z oferty lokaty oszczędnościowe z dopłatami – nie możesz już założyć nowej lokaty z dopłatami.
Umowy lokat terminowych, które zawarłeś w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe kontynuujemy na dotychczasowych warunkach do końca okresu trwania umowy lokaty.
Lokaty nieodnawialne
Jeśli masz lokatę nieodnawialną, po zakończeniu okresu jej trwania, pieniądze przeksięgujemy zgodnie z postanowieniami umowy lokaty.
Lokaty odnawialne
Jeśli masz lokatę odnawialną, odnowimy ją automatycznie na ten sam okres umowny, a odsetki - zgodnie z postanowieniami umowy - powiększą kwotę lokaty lub przelejemy je na wskazany przez Ciebie rachunek.
W kolejnym okresie po odnowieniu lokaty, będzie obowiązywać stawka oprocentowania wskazana w aktualnej w dniu odnowienia lokaty „Tabeli Oprocentowania Alior Bank SA dla Klientów Indywidualnych” – w rozdziale „Oprocentowanie lokat odnawialnych lub wycofanych z oferty banku”.
Aktualna Tabela Oprocentowania jest dostępna w placówkach oraz na stronie internetowej banku.
Wycofanie z oferty lokaty negocjowanej w bankowości internetowej
Wycofaliśmy z oferty lokatę negocjowaną, która dostępna była w bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe. Zawarte wcześniej umowy będziemy kontynuować.
Nową lokatę negocjowaną możesz założyć w placówce banku lub korzystając z usługi Autodealing (usługę aktywujesz w oddziale banku).
Terminowe lokaty oszczędnościowe z dopłatami
Umowy terminowych lokat oszczędnościowych z dopłatami, które zawarłeś w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe będziemy kontynuować do końca okresu trwania umowy lokaty.
Dopłaty do lokaty możesz realizować w bankowości internetowej Alior Online i aplikacji Alior Mobile – skorzystaj z opcji przelewu krajowego (zakładka Płatności).
Wycofaliśmy z oferty lokaty oszczędnościowe z dopłatami – nie możesz już założyć nowej lokaty z dopłatami.
Pożyczki i kredyty
Umowy o limit odnawialny w rachunku, zawarte w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe będziemy kontynuować na dotychczasowych warunkach do końca okresu trwania umowy.
Przydatne dokumenty
Dokumenty obowiązujące od 29 listopada 2020 r. dostępne są na stronie Przydatne dokumenty dla klientów indywidualnych.
Szczegółowe informacje dotyczące zmian w dokumentach zawarliśmy w „Wykazie zmian w dokumentach obowiązujących od 29 listopada 2020 r”.
Szczegółowe informacje dotyczące zmian w dokumentach zawarliśmy w „Wykazie zmian w dokumentach obowiązujących od 29 listopada 2020 r”.
Pytania i odpowiedzi
Czy z powodu operacyjnej integracji oddziału T-Mobile Usługi Bankowe z Alior Bankiem zmieniły się taryfy opłat i prowizji oraz regulamin?
O zmianach dokumentów informowaliśmy wszystkich klientów z 2-miesięcznym wyprzedzeniem - poprzez wiadomość e-mail (na podany w banku adres e-mail) lub korespondencję listowną (na wskazany adres korespondencyjny). Klienci, którzy korzystali z bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe, otrzymali również informację w systemie.
Czy warunki produktów uległy zmianie? Czy zmieniła się taryfa opłat i prowizji?
Dokumenty, które zmieniliśmy:
- Regulamin obsługi produktów T-Mobile Usługi Bankowe wraz z załącznikami zastąpiliśmy czterema regulaminami:
- Regulaminem rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, oszczędnościowych i terminowych lokat oszczędnościowych wraz z załącznikami - w zakresie obsługi rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, rachunków oszczędnościowych, lokat i limitu odnawialnego w rachunku,
- Regulaminem kart płatniczych Alior Banku SA z załącznikami – w zakresie obsługi kart debetowych i kredytowych,
- Regulaminem korzystania z kanałów elektronicznych dla klientów indywidualnych – w zakresie obsługi w kanałach elektronicznych: w bankowości internetowej i mobilnej,
- Regulaminem produktów wycofanych z oferty Alior Banku - byłego Oddziału T-Mobile Usługi Bankowe.
- Tabelę oprocentowania T-Mobile Usługi Bankowe dla klientów indywidualnych zastąpiliśmy Tabelą oprocentowania Alior Banku SA dla klientów indywidualnych.
- Taryfę opłat i prowizji T-Mobile Usługi Bankowe dla klientów indywidualnych zastąpiliśmy dwiema Taryfami:
- Taryfą opłat i prowizji Alior Banku SA dla klientów indywidualnych - częścią dotyczącą rachunków i kredytów odnawialnych,
- Taryfą opłat i prowizji Alior Banku SA dla klientów indywidualnych - częścią dotyczącą pożyczek i kredytów.
- Regulamin promocji „Zwrot za zakupy” dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe zmienił nazwę na Regulamin promocji „Zwrot za zakupy” dla klientów Alior Banku - byłego Oddziału T- Mobile Usługi Bankowe.
Czy mogę nadal korzystać z usług i produktów na dotychczasowych warunkach?
Informację o zmianach wraz z treścią nowych dokumentów przesyłaliśmy na podany w banku adres e-mail lub listownie (na wskazany adres korespondencyjny). Jeśli korzystałeś wcześniej z bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe, otrzymałeś też taką informację w systemie. Wszystkie nowe dokumenty (taryfy opłat i prowizji oraz regulaminy), obowiązujące od 29 listopada 2020 r. oraz tabele z wykazem zmian znajdziesz na stronie Przydatne dokumenty dla klientów indywidualnych.
Czy zmieniły się numery rachunków bankowych?
Chcę zrobić przelew z innego banku na moje konto, które było przeniesione z T-Mobile Usługi Bankowe do Alior Banku. Kiedy wpisuję numer rachunku, system podpowiada, że konto prowadzone jest przez ALIOR T-Mobile Usługi Bankowe. Dlaczego?
Z przyczyn technicznych lub organizacyjnych część banków mogła jeszcze nie zaktualizować tych danych.
Podobnie, w części systemów Alior Banku możemy jeszcze prezentować informację, że dane konto prowadzone jest przez „ALIOR T-Mobile Usługi Bankowe” – dane te zaktualizujemy w ciągu kilku dni na podstawie bazy Krajowej Izby Rozliczeniowej.
UWAGA: Fakt, że otrzymasz informację, że konto prowadzone jest przez „ALIOR T-Mobile Usługi Bankowe” nie oznacza, że przelew nie zostanie zrealizowany. Numery rachunków nie zmieniają się. Przelew będzie poprawnie zrealizowany niezależnie od tego, czy system wyświetla informację, ze konto prowadzone jest przez „ALIOR T-Mobile Usługi Bankowe”, czy przez „Alior Bank”.
Które opłaty zmieniły się 29 listopada 2020 r.?
- polecenia przelewu do innego banku krajowego,
- polecenia przelewu SEPA,
- dyspozycji utworzenia, modyfikacji lub odwołania zlecenia stałego składanej w placówce.
Mam oszczędności w Alior Banku oraz na rachunkach otwartych w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe. Do jakiej kwoty moje oszczędności są gwarantowane przez BFG?
Po zakończeniu integracji operacyjnej 29 listopada 2020 r. nic się w tym zakresie nie zmieniło.
Czy zmienił się numer mojego konta osobistego ?
Oznacza to, że nie musisz informować o żadnych zmianach znajomych i rodziny, pracodawcy, uczelni wypłacającej stypendium, ZUS ani innych instytucji i firm, z których otrzymujesz przelewy.
Osoby, firmy i instytucje, które będą robić na Twoje konto przelewy w złotych, przelewy walutowe lub natychmiastowe, powinny stosować ten sam numer rachunku, co dotychczas, a przy przelewach zagranicznych – również ten sam kod SWIFT.
Podobnie jednostki czy firmy, które przelewają wynagrodzenie, emeryturę, czy rentę (w tym emeryturę lub rentę zagraniczną) powinny robić przelew na dotychczasowy numer rachunku.
Numery rachunków dla poleceń zapłaty nie zmieniły się.
Czy po przeniesieniu rachunku do Alior Banku wcześniej udzielone pełnomocnictwa nadal obowiązują?
- pełnomocnictw ogólnych do konkretnych rachunków, to obowiązują one na tych samych zasadach również po przeniesieniu rachunków do Alior Banku,
- pełnomocnictw ogólnych do wszystkich rachunków obecnych i przyszłych i jednocześnie udzieliłeś tym samym osobom takich samych pełnomocnictw w Alior Banku, to te pełnomocnictwa obowiązują bez zmian,
- pełnomocnictw ogólnych do wszystkich rachunków obecnych i przyszłych, a nie udzieliłeś tym osobom takich pełnomocnictw w Alior Banku, to te pełnomocnictwa zmienimy na pełnomocnictwa ogólne wyłącznie do rachunków przenoszonych z T-Mobile Usługi Bankowe.
Jeśli chcesz objąć pełnomocnictwem ogólnym wszystkie rachunki obecne i przyszłe, prosimy o uaktualnienie pełnomocnictw w placówce Alior Banku.
Czy po zmianach będę płacić więcej za konto?
Wprowadziliśmy natomiast korzystne zmiany dotyczące zwolnienia z opłat. Do zwolnienia z opłaty za prowadzenie rachunku w Koncie Premium i za obsługę karty debetowej w Koncie Freemium będziemy również brali pod uwagę transakcje zrobione wszystkimi kartami kredytowymi klienta indywidualnego wydanymi przez Alior Bank.
Czy będzie pobierana opłata za papierowe wyciągi do konta?
- w bankowości internetowej Alior Online – bezpłatnie,
- w bankowości mobilnej Alior Mobile – bezpłatnie,
- listownie oraz w placówkach Alior Banku:
- odpłatnie za 10 zł, jeśli masz podpisaną umowę ramową, która umożliwia korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej,
- bezpłatnie, jeśli nie masz podpisanej umowy ramowej, która umożliwia korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej.
Czy nadal będę mieć możliwość wykonywania z mojego konta szybkich płatności internetowych?
Czy nadal będę otrzymywać powiadomienia SMS o zmianach na moim koncie?
Jeśli wcześniej korzystałeś zarówno z systemu T-Mobile Usługi Bankowe, jak i Alior Online i w obu systemach zdefiniowałeś powiadomienia SMS o zdarzeniach na rachunkach, to opłaty za powiadomienia dotyczące wszystkich rachunków będziemy pobierać z rachunku otwartego w Alior Banku.
Jeśli nie byłeś wcześniej klientem Alior Banku lub nie korzystałeś z powiadomień SMS ustawionych w Alior Online, to opłaty za powiadomienia dotyczące rachunku przeniesionego z T-Mobile Usługi Bankowe będziemy nadal pobierać z tego rachunku.
Jeśli chcesz, aby opłaty za powiadomienia SMS były pobierane z innego rachunku, możesz samodzielnie zmienić te ustawienia w Alior Online lub Alior Mobile.
Czy nadal będę mieć wgląd w historię transakcji na moim koncie?
Czy ustawione wcześniej polecenia zapłaty i zlecenia stałe nadal są realizowane?
Jakie usługi powiązane z kontem osobistym wycofaliście 29 listopada 2020 r.?
- automatycznych doładowań telefonu w sieci T-Mobile i Heyah,
- autouzupełniania środków na koncie oszczędnościowym z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego,
- autospłaty, polegającej na automatycznej spłacie faktury za telefon wystawionej przez T-Mobile Polska.
Czy moje faktury wystawiane przez T-Mobile Polska będą nadal automatycznie spłacane z mojego konta przeniesionego do bankowości Alior Online?
Czy nadal obowiązuje promocja „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”?
Ale jeśli w Alior Banku zgłosiłeś sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych, to nie otrzymasz premii w tej promocji. Wyrażenie zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest jednym z warunków koniecznych do spełnienia, by otrzymać premię. Zgody możesz wyrazić kontaktując się z infolinią Alior Banku dostępną pod numerem 19 502 lub 12 370 70 00.
Czy przy weryfikacji spełnienia warunków promocji „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” brane są pod uwagę produkty kredytowe otwarte bezpośrednio w Alior Banku (nie w Oddziale T-Mobile Usługi Bankowe)?
Czy mogę zamienić konto przeniesione z T-Mobile Usługi Bankowe na Konto Jakże Osobiste lub na Konto Internetowe Alior Banku?
Czy mogę zmienić wariant konta z Konta Freemium na Konto Premium?
Czy jeśli zmienię konto otwarte w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe na Konto Jakże Osobiste, to czy nadal będę mógł korzystać z promocji „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe”?
Czy promocja „20% więcej z doładowaniem przez T-Mobile Usługi Bankowe” dla użytkowników T-Mobile na kartę nadal jest dostępna?
Czy moja dyspozycja wkładem na wypadek śmierci, złożona w T-Mobile Usługi Bankowe nadal obowiązuje?
Ta dyspozycja nie obejmie rachunków otwartych bezpośrednio w Alior Banku, jeśli masz takie rachunki.
Czy termin i oprocentowanie mojej lokaty zmieniły się?
Nowe lokaty otwieramy, a wcześniej założone wznawiamy zgodnie z parametrami, wskazanymi w Tabeli Oprocentowania Alior Banku SA dla Klientów Indywidualnych.
Czy i kiedy zmieni się oprocentowanie mojej lokaty?
Czy moje konto oszczędnościowe ulegnie zmianie? Czy zmieniło się oprocentowanie mojego konta oszczędnościowego?
Oprocentowanie standardowe określone w Tabeli Oprocentowania oraz opłaty zdefiniowane w Taryfie Opłat i Prowizji pozostawiamy bez zmian.
W jaki sposób mogę dopłacać środki do mojej lokaty oszczędnościowej z dopłatami?
Czy mogę założyć nową lokatę negocjowaną ?
Nie ma możliwości zakładania lokat negocjowanych w bankowości internetowej.
Czy lokaty oszczędnościowe z dopłatami są wciąż dostępne?
Jeśli w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe przed 29 listopada br. zawarłeś umowę lokaty oszczędnościowej z dopłatami kontynuujemy ją do końca okresu trwania lokaty.
Czy moje karty z logo T-Mobile Usługi Bankowe nadal działają? Czy muszę wymienić kartę z T-Mobile Usługi Bankowe na kartę Alior Banku?
Karty, które obecnie wydajemy lub wznawiamy mają logo Alior Banku.
Czy mój dotychczasowy PIN do karty nadal jest aktywny?
Jak mogę aktywować moją kartę płatniczą?
Jeśli nie zdążyłeś aktywować karty T-Mobile Usługi Bankowe przed 29 listopada br., możesz to zrobić w serwisie telefonicznym 19 502, w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji Alior Mobile.
Czy mogę zamówić nową kartę debetową do konta osobistego?
- w bankowości internetowej Alior Online,
- w aplikacji Alior Mobile,
- w placówce banku,
- za pośrednictwem infolinii pod numerem 19 502.
Czy zmieniły się limity transakcji dla kart debetowych?
Czy mogę zamówić nową kartę debetową do rachunku oszczędnościowego?
Jeśli podpisałeś umowę o kartę płatniczą do konta oszczędnościowego w T-Mobile Usługi Bankowe, umowa ta będzie kontynuowana. Karty do tych umów będziemy wznawiać automatycznie.
W jaki sposób mogę zastrzec kartę płatniczą w przypadku jej utraty?
Kartę możesz zastrzec:
- w bankowości internetowej Alior Online,
- w aplikacji Alior Mobile,
- za pośrednictwem infolinii pod numerem 19 502.
Do czasu otrzymania nowej karty lub odblokowania starej, możesz płacić w sklepie i wypłacać pieniądze z bankomatów korzystając z BLIK-a.
Nie wiem, gdzie jest moja karta. Wydaje mi się, że ją zgubiłem, a może zostawiłem w domu. Co powinienem zrobić?
- blokada karty – jeśli skorzystasz z tej opcji, a potem okaże się, że:
- karta spokojnie czekała w domu – możesz ponownie aktywować kartę,
- nie znajdziesz karty – możesz ją zastrzec lub zamknąć.
- zastrzeżenie karty – zastrzeżenia karty nie da się cofnąć.
Czy karty nieważne, zastrzeżone, zablokowane czasowo zostały przeniesione do systemu Alior Online?
Karty zablokowane przenieśliśmy do systemów Alior Banku. Kartę możesz odblokować za pośrednictwem bankowości Alior Online, aplikacji Alior Mobile, na infolinii 19 502 lub w placówce.
Czy zmienił się okres bezodsetkowy dla kart kredytowych?
Czy nadal działają usługi Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay?
Czy nadal mogę korzystać z programu Priceless Specials – Bezcenne Chwile? Czy zmieniły się zasady logowania na stronie programu https://bezcennechwile.mastercard.pl?
Czy zmieniły się warunki spłacanych przeze mnie pożyczek i kredytów, które zaciągnąłem w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe?
Czy zmienił się numer rachunku do spłaty rat mojej pożyczki lub kredytu?
Czy - tak samo jak dotychczas – mogę korzystać z opcji automatycznej spłaty rat kredytu i zadłużenia karty kredytowej z konta osobistego? Bank wycofuje usługę Autospłata – czy to dotyczy spłaty rat kredytu i zadłużenia na karcie kredytowej?
Jeśli w bankowości T-Mobile Usługi Bankowe korzystałeś z usługi automatycznej spłaty karty kredytowej, to ta usługa jest kontynuowana w bankowości Alior Online. W systemie Alior Online i w nowym regulaminie obowiązującym od 29 listopada br. znajdziesz ją pod nazwą „Automatyczna spłata”.
Jeśli w umowie kredytowej zawartej w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe wskazałeś numer rachunku do automatycznej spłaty kredytu/pożyczki spłata rat będzie realizowana bez zmian z tego rachunku.
Czy bank zmienił warunki przyznanego mi limitu odnawialnego w rachunku?
Czy zmienił się numer rachunku do spłaty limitu odnawialnego w rachunku?