Czym są „Moje sprawy” w Alior Mobile i jak korzystać tej z funkcjonalności?
W zakładce „Kontakt” w Alior Mobile dodaliśmy funkcjonalność „Moje sprawy”, która pozwala na samodzielne składanie dyspozycji, wnioskowanie o opinie oraz wysłanie zapytań. „Moje sprawy” składają się z dwóch modułów „Dyspozycje i dokumenty” oraz „Pytania i Sugestie”.
Z funkcjonalności możesz także korzystać w Alior Online.
Jak to zrobić w aplikacji bankowej Alior Mobile?
- Po zalogowaniu się do Alior Mobile przejdź do zakładki „Kontakt” i kliknij „Moje sprawy”.
- Jeśli chcesz zmienić np. dane osobowe czy otrzymać opinie bankowe, kliknij „Dyspozycje i dokumenty”, następnie „Złóż nowy wniosek” i wybierz formularz, który Cię interesuje.
- Jeśli masz do nas pytanie dotyczące swoich produktów lub chcesz przekazać sugestię dotyczącą funkcjonalności, kliknij „Pytania i Sugestie” dalej „Napisz do nas”.
