Dlaczego nie mogę zapłacić kartą przez internet?
Jeśli płacisz karta w internecie, taką transakcje dodatkowo potwierdzasz:
Jeśli mimo, że posiadasz aplikację mobilną i włączoną autoryzację PUSH, nadal nie możesz zrobić transakcji, nadaj ePIN:
Niektóre sklepy mogą nie mieć dostosowanego systemu do wymagań dyrektywy PSD2 i będą wymagać uwierzytelnienia transakcji internetowej poprzez podanie kodu SMS + ePIN-u, pomimo tego, że masz włączoną autoryzację PUSH.
- przez powiadomienie PUSH, jeśli posiadasz aplikację Alior Mobile z włączoną i wyłączoną metodą autoryzacji PUSH, lub aplikację Kantoru Walutowego z włączoną metodą autoryzacji PUSH,
- przez podanie ePINU oraz kodu SMS, jeśli nie posiadasz aplikacji Alior Mobile, aplikacji Kantoru Walutowego lub gdy posiadasz aplikację Kantoru Walutowego, ale z wyłączoną metodą autoryzacji PUSH.
Jeśli mimo, że posiadasz aplikację mobilną i włączoną autoryzację PUSH, nadal nie możesz zrobić transakcji, nadaj ePIN:
- w bankowości internetowej Alior Online, wejdź w szczegóły konta, następnie zakładkę „Karty”, rozwiń szczegóły karty i „Zmień PIN ”,
- w aplikacji Alior Mobile, wejdź w szczegóły konta, następnie zakładkę „Karty”, rozwiń szczegóły karty i „Zmień PIN”,
- na infolinii pod numerem (12) 370 70 00,
- w Kantorze Walutowym, na Pulpicie, wejdź w sekcję „Karty”, a następnie „Szczegóły karty, zdefiniuj „kod ePIN”.
Niektóre sklepy mogą nie mieć dostosowanego systemu do wymagań dyrektywy PSD2 i będą wymagać uwierzytelnienia transakcji internetowej poprzez podanie kodu SMS + ePIN-u, pomimo tego, że masz włączoną autoryzację PUSH.