Jak wygląda proces rozliczania subwencji w ramach Tarczy Finansowej 1.0?
Jeżeli otrzymałeś w 2020 r. środki w ramach Tarczy Finansowej 1.0, jesteś zobowiązany do ich rozliczenia.
Rozliczenie subwencji odbywa się w bankowości elektronicznej banku, za pośrednictwem którego została zawarta umowa subwencji finansowej.
Gdzie znaleźć wniosek w bankowości internetowej?
Rozliczenie subwencji odbywa się w bankowości elektronicznej banku, za pośrednictwem którego została zawarta umowa subwencji finansowej.
- Wniosek będzie dostępny w bankowości elektronicznej Alior Banku w opcji podglądu 10 dni roboczych przed upływem 12 miesięcy od daty wypłaty środków – w tym czasie masz możliwość wyjaśnić ewentualne rozbieżności w ZUS lub US.
- Po 12 miesiącach od wypłaty dokument będzie aktywny przez 10 dni roboczych i w tym terminie powinieneś go zatwierdzić – akceptując dane, które widnieją we wniosku, albo wprowadzając korekty – zgodnie z wyjaśnieniami z odpowiednimi instytucjami.
- Do 15 dni roboczych PFR wydaje decyzje i ustala kwotę umorzenia.
- Otrzymujesz w bankowości internetowej harmonogram spłat.
Gdzie znaleźć wniosek w bankowości internetowej?
- W BusinessPro: Wnioski PFR – Wniosek o umorzenie.
- W Alior Online: Oferty – Kredyty – Tarcza PFR – Wniosek o umorzenie.