Jak zresetować dostęp do bankowości internetowej Alior Online?
Dostęp możesz zresetować:
W celu samodzielnego odblokowania dostępu do systemu Alior Online poprosimy Cię o:
- Od wydania 25.4.5 w Alior Mobile jest dostępna możliwość zarządzania dostępem do Alior Online.
Nowa funkcja umożliwia Ci samodzielne sprawdzenie statusu dostępu do bankowości internetowej oraz jego zmianę – bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w oddziale (w wybranych przypadkach).
Ważne: możesz samodzielnie odblokować dostęp jeśli blokada nastąpiła z powodu błędnego wprowadzania Hasła, lub jeśli dokonasz samodzielnej blokady tymczasowej.
Po zalogowaniu do aplikacji przejdź do zakładki Ustawienia, a następnie do sekcji UWIERZYTELNIENIE I BEZPIECZEŃSTWO. - Samodzielnie na stronie logowania do bankowości internetowej Alior Online. Pod polem do wpisania numeru klienta wybierz: Problem z logowaniem → Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej.
- Samodzielnie w aplikacji mobilnej Alior Mobile. Na ekranie logowanie wybierz: Więcej opcji → Odblokuj dostęp.
- Kontaktując się z infolinią banku pod numerem (+48) 12 370 70 00.
- W dowolnym oddziale Alior Banku.
W celu samodzielnego odblokowania dostępu do systemu Alior Online poprosimy Cię o:
- wprowadzenie danych identyfikacyjnych
- udzielenie odpowiedzi na krótkie pytania
- autoryzacje operacji