Wirtualni Bankierzy

Wygodna obsługa produktów dla firm przez telefon - bez wychodzenia z biura i bez wizyty w oddziale!

wygodne korzystanie z usług finansowych

bez wychodzenia z biura i bez wizyty w oddziale

zdalna obsługa

kredytów firmowych

obsługa pod numerem 224172200

w dni robocze w godz. 9:00-17:00

informacja o produktach firmowych

i ich obsłudze

Obsługa kredytów firmowych

Wirtualni Banierzy Alior Banku prowadzą pełną obsługę kredytów firmowych, w szczególności:
  • udzielanie kredytów przeznaczonych dla klientów segmentu mikro
     
  • wsparcie klientów w procesowaniu nowej umowy, w przypadku zbliżającego się terminu zapadalności kredytu w rachunku bieżącym
     
  • przekazanie informacji dotyczących szczegółów produktu, dokumentów potrzebnych do rozpoczęcia procesu.
     
  • obsługa 3 produktów kredytowych:
    • Karta kredytowa
    • Kredyt w Rachunku Bieżącym
    • Kredyt "Łatwy Kapitał" – kredyt ratalny
       
  • procesowanie produktów kredytowych:
    • spisanie wniosku kredytowego lub wniosku o rachunek firmowy po telefonicznej weryfikacji klienta, bez potrzeby wizyty w oddziale Banku,
    • zdalne procesowanie produktów kredytowych wraz z ostateczną decyzją kredytową,
    • wysłanie umowy za pośrednictwem kuriera na adres zamieszkania lub adres siedziby firmy lub wysyłka umowy do wybranej placówki Alior Banku - w zależności od preferencji klienta

Inne usługi

Bankierzy Wirtualni, oprócz obsługi kredytów firmowych, wspierają także przedsiębiorców w innych sprawach bankowych, m.in.:
  • konta frmowe:
    • udzielenie informacji dot. produktów, obsługi i opłat
    • skorzystanie z oferty kont firmowych m.in. Konta Partner bez wychodzenia z biura
    • pomoc we właściwym złożeniu wniosku o iKonto Biznes
    • udzielanie informacji na temat oferty terminali płatniczych
       
  • Inne:
    • możliwość złożenia wniosku dotyczącego przeprowadzenia bezpłatnego audytu u klienta odnośnie możliwości pozyskania dodatkowych środków z Unii Europejskiej
    • udzielanie informacji o produktach i usługach
    • informacja o statusie złożonych wniosków
    • umówienie spotkania ze specjalistą
    • obsługa kart