Infolinia Biura Maklerskiego
Infolinia Biura Maklerskiego Alior Banku zapewnia kompleksową obsługę Klientów przez wykwalifikowanych konsultantów.
Konsultanci infolinii Biura Maklerskiego są do dyspozycji:
- od godziny 23:00 w niedzielę do 23:00 w piątek.
Automatyczny serwis informacyjny jest czynny 24 h/dobę 7 dni w tygodniu.

Z telefonów komórkowych i stacjonarnych
19 503 (z sieci Play: 12 19 503)
19 503 (z sieci Play: 12 19 503)

Z zagranicy
+48 12 19 503
+48 12 370 74 00
+48 12 19 503
+48 12 370 74 00
Opłaty za połączenie z infolinią:
- z telefonów stacjonarnych – opłata jak za połączenie lokalne
- z telefonów komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej
Telefoniczny dostęp do rachunku brokerskiego
Jak aktywować telefoniczny dostęp do rachunku brokerskiego?
Aby złożyć zlecenie lub inną dyspozycję z rachunku brokerskiego przez telefon zadzwoń pod numer 19 503, zidentyfikuj się swoim numerem Klienta (CIF) i TELEPINEM. Po poprawnej identyfikacji zostaniesz połączony z Konsultantem, który przyjmie od Ciebie dyspozycję.
Konsultant
Poprzez połączenie z Konsultantem Contact Center można:
- złożyć zlecenie na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, rynku forex oraz funduszach inwestycyjnych
- uzyskać informacje o produktach i usługach oferowanych przez Biuro Maklerskie Alior Banku,
- złożyć dyspozycje wybranych operacji finansowych w ramach posiadanych rachunków brokerskich,
- złożyć dyspozycje dotyczącą rachunku prowadzonego przez Biuro Maklerskie Alior Banku.
Doświadczeni Konsultanci z dużą praktyką na rynku kapitałowym i odpowiednimi kwalifikacjami merytorycznymi są do Państwa dyspozycji od niedzieli od godz. 23:00 do piątku do godz. 23:00.
Zakres transakcyjny dotyczy między innymi:
- kupna i sprzedaży instrumentów finansowych,
- aktywacji dodatkowych usług takich jak np. Odroczony Termin Płatności (OTP), aneks o derywaty
- wykonywania przelewów na rachunki zdefiniowane rachunki Klienta,
- wykupu certyfikatów inwestycyjnych znajdujących się na rachunku brokerskim,
- aktualizacji danych teleadresowych,
- blokowania i odblokowywania rachunku brokerskiego.
Pełna lista realizowanych dyspozycji znajduje się w komunikacie Biura Maklerskiego .
- złożyć zlecenie na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, rynku forex oraz funduszach inwestycyjnych
- uzyskać informacje o produktach i usługach oferowanych przez Biuro Maklerskie Alior Banku,
- złożyć dyspozycje wybranych operacji finansowych w ramach posiadanych rachunków brokerskich,
- złożyć dyspozycje dotyczącą rachunku prowadzonego przez Biuro Maklerskie Alior Banku.
Doświadczeni Konsultanci z dużą praktyką na rynku kapitałowym i odpowiednimi kwalifikacjami merytorycznymi są do Państwa dyspozycji od niedzieli od godz. 23:00 do piątku do godz. 23:00.
Zakres transakcyjny dotyczy między innymi:
- kupna i sprzedaży instrumentów finansowych,
- aktywacji dodatkowych usług takich jak np. Odroczony Termin Płatności (OTP), aneks o derywaty
- wykonywania przelewów na rachunki zdefiniowane rachunki Klienta,
- wykupu certyfikatów inwestycyjnych znajdujących się na rachunku brokerskim,
- aktualizacji danych teleadresowych,
- blokowania i odblokowywania rachunku brokerskiego.
Pełna lista realizowanych dyspozycji znajduje się w komunikacie Biura Maklerskiego .
Serwis automatyczny (IVR)
Drzewo IVR

Dodatkowe informacje
Jak aktywować dostęp do Contact Center Biura Maklerskiego?
Jak mogę się skontaktować z Contact Center Biura Maklerskiego?
Jak sprawdzić, czy telefon posiada wybieranie tonowe?
Jak mogę nadać (zmienić) mój Telepin?
W jakich godzinach mogę korzystać z telefonicznej obsługi rachunku brokerskiego?
Jaki jest koszt połączenia z numerem 19 503?