Otwieramy się na nowe - zostań partnerem Alior Banku i otwórz swoją placówkę partnerską
Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi partnerami, z którymi możemy wspólnie rozwijać sieć i osiągać kolejne sukcesy w branży finansowej.To propozycja dla dynamicznych, przedsiębiorczych osób zainteresowanych otwarciem własnej firmy lub prowadzących działalność gospodarczą. Dodatkowym atutem kandydatów będzie dotychczasowe doświadczenie w bankowości, finansach i ubezpieczeniach lub w sprzedaży innych usług.

Kryteria dla kandydatów na partnerów
- prowadzenie działalności gospodarczej bądź wyrażenie chęci jej założenia,
- posiadanie odpowiednich środków potrzebnych do uruchomienia placówki partnerskiej,
- minimum średnie wykształcenie,
- doświadczenie min. 4 lata w sprzedaży w branży finansowej i/lub 2 lata w zarządzaniu w branży finansowej,
- dysponowanie lokalem lub wynajęcie lokalu o powierzchni min. 45 m²,
- pozytywne przejście przez proces weryfikacji stosowany przez bank dla kandydatów na partnerów,
- mile widziane referencje,
- wcześniejsze zarządzanie placówką bankową będzie dodatkowym atutem.
Wsparcie dla partnerów ze strony banku
- opieka Dyrektora ds. sprzedaży od chwili pierwszego kontaktu
- wsparcie finansowe ze strony banku w przygotowaniu placówki partnerskiej,
- dogodne sposoby rozliczenia w obrocie gotówkowym,
- atrakcyjny system wynagrodzeń m.in. za sprzedaż produktów bankowych i posiadany portfel klientów,
- nowoczesne systemy i narzędzia do obsługi klientów m.in. iPady, iKiosk,
- dedykowany roczny budżet marketingowy na działania lokalne,
- współfinansowanie uczestnictwa partnera w lokalnych imprezach,
- szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe dla partnerów,
- zapewnienie wsparcia systemowego, merytorycznego oraz operacyjnego przez specjalnie wyznaczone do tego zespoły,
- sprawdzony i dobrze funkcjonujący system partnerski,
- liczne konkursy sprzedażowe.
Podział kosztów inwestycji w placówkę
Koszty po stronie banku:
Koszty po stronie partnera:
- zakup i montaż reklam/wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- zakup i zabezpieczenie platformy IT dla placówek partnerskich,
- zakup sprzętu IT,
- zakup pakietów promocyjnych oraz materiałów reklamowych (np. ulotki, plakaty, wizytówki etc.),
- zakup systemu monitoringu placówki.
Koszty po stronie partnera:
- przygotowanie lokalu (remont),
- zakup sejfu,
- zakup mebli,
- zakup i montaż systemu alarmowego,
- koszty zatrudnienia i utrzymania pracowników,
- koszty związane z utrzymaniem lokalu.