Strefa klienta

Słuchamy, aby usłyszeć.
Na podstawie tego, co do nas mówisz, tworzymy wygodne, dopasowujące się do tego, czego akurat potrzebujesz produkty. To właśnie Ty pomagasz nam tworzyć elastyczne rozwiązania, które sprawiają, że Alior Bank staje się Twoim partnerem w codziennym bankowaniu.

Ty mówisz, my działamy

chcesz sprawdzić, jak zbieramy opinie naszych klientów? a może chcesz nam coś powiedzieć?

nasz produkt, Twoje zdanie

sprawdź jak inni klienci widzą nasze produkty - napisz, co Ty o nich sądzisz?

co mówi o nas rynek?

tu sprawdzisz wyniki kluczowych rankingów, a także wyniki badań rynkowych w sektorze bankowym

dbamy bardziej

poznaj ludzką stronę banku! zobacz, jak angażujemy zobacz, jak angażujemy się we wspieranie Ciebie i innych
Stworzyliśmy to miejsce, abyś w łatwy sposób, bazując na opinii innych klientów, mógł podjąć decyzję dotyczącą wyboru nowego produktu oraz sprawdzić jak ocenia nas rynek w różnego rodzaju rankingach i badaniach. I co najważniejsze, to właśnie tu swobodnie wypowiesz swoje zdanie, podzielisz się sugestiami, dzięki którym pomożesz nam dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

Zmieniamy się dzięki Tobie i dla Ciebie!
860
placówek w całej Polsce
860
placówek w całej Polsce

Ty mówisz, my działamy

To właśnie Ty jesteś architektem tych zmian!

Każdego dnia analizujemy opinie i preferencje naszych klientów,
dzięki czemu działamy lepiej, szybciej i wygodniej dla Ciebie.

Celem Alior Banku jest sprostanie Twoim oczekiwaniom –
pisząc do nas masz realny wpływ na wprowadzanie zmian,
a także pomagasz nam stać się najlepszym bankiem!
Badamy satysfakcję
  • Twoja opinia i satysfakcja z naszych usług jest dla Alior Banku najważniejsza.
  • Z tego powodu prowadzimy nieprzerwanie od 2011 r. badania satysfakcji metodą NPS (Net Promotor Score).
  • Z naszymi klientami kontaktujemy się telefonicznie oraz poprzez ankiety internetowe.
  • Co miesiąc badamy ponad 7 500 tysięcy naszych klientów!

Za co chwalą nas klienci?

Poniższe dane przedstawiają wyniki badań satysfakcji prowadzonych wśród Klientów Alior Banku za 2018 r.

Uprzejmość
klientów chwali uprzejmość pracowników naszych oddziałów
Znajomość potrzeb
klientów ma poczucie dobrze zbadanych potrzeb podczas wyboru rachunku.
Wygoda
klientów docenia wygodę otrzymania pożyczki drogą telefoniczną.
Bankowość mobilna
klientów uważa, że wygoda i intuicyjność to słowa idealnie opisujące naszą mobilną bankowość:
intuicyjność /przejrzystość/ wygoda użytkowania bankowości internetowej (94%) i mobilnej (96%)
Kompetencje
klientów docenia kompetencje naszych pracowników.
Szybkość
klientów docenia szybkość otwarcia rachunku oszczędnościowego w naszym banku

Co mówi o nas rynek?

Ciągle podnosimy sobie poprzeczkę i dążymy do najwyższej jakości obsługi. Dbamy o to, aby jakość naszych usług została zweryfikowana przez niezależne rankingi.

Sprawdź nasze nagrody i wyróżnienia.

Dbamy bardziej

Wiesz więcej - odpowiadamy na Twoje pytania
Chcemy odpowiadać na Twoje pytania zanim je zadasz. Dlatego przygotowujemy listy najczęściej pojawiających się pytań wraz z odpowiedziami, abyś mógł szybko i wygodnie znaleźć rozwiązanie nurtującego problemu. Oto najświeższa porcja informacji związanych z migracją do nowego systemu bankowości internetowej.

Pozostałe pytania i odpowiedzi, związane z różnymi sferami bankowania znajdziesz TUTAJ.
Twój ambasador - rzecznik klienta w Alior Banku
Cenimy moc otwartego dialogu, bo dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji.
Wszystkie zgłoszenia i reklamacje są rozwiązywane przez zespół doświadczonych specjalistów.

Dla szczególnie trudnych spraw powołaliśmy stanowisko rzecznika klienta, jako instancji odwoławczej, którego zadaniem jest ponowna weryfikacja zgłoszonej reklamacji - poznaj szczegółowe informacje, w jaki sposób złożyć odwołanie?
Wspieramy inicjatywy społeczne
Pomagamy nie tylko w sprawach związanych bezpośrednio z bankowością. Angażujemy się również w szereg inicjatyw społecznych oraz zachęcamy naszych pracowników do aktywnego uczestniczenia w takich projektach.

Nasz produkt, Twoje zdanie

Konto Jakże Osobiste
  • 97% klientów chwali proces dopasowania oferty podczas wyboru rachunku
  • 92% klientów docenia szybkość otwarcia rachunku
Wygodnie przełączasz funkcje swojego rachunku jak chcesz i kiedy chcesz, na dowolnym urządzeniu - aż 10 korzyści do wyboru.

Dowiedz się więcej o Koncie Jakże Osobistym.
Konto Mocno Oszczędnościowe
  • 94% klientów docenia szybkość z jaką otwieramy rachunki oszczędnościowe
Otwierasz konto na dowolnym urządzeniu, bez wychodzenia z domu - nie musisz posiadać konta w Alior Banku.

Dowiedz się o Koncie Mocno Oszczędnościowym.
Pożyczka gotówkowa
  • 94% klientów uważa, że przyznanie pożyczki gotówkowej przebiegło bardzo sprawnie
Potrzebne środki zyskujesz bez wychodzenia z domu dzięki możliwości uzyskania pożyczki przez telefon.

Dowiedz się więcej o ofercie pożyczek w Alior Banku.
Rachunek Partner
  • 90% klientów doceniło wygodę użytkowania konta dla firm.
Zakładasz rachunek nie wychodząc z domu - podajesz tylko NIP, a system sam pobierze wymagane do wniosku dane. Tankujesz ile chcesz, dzięki zniżce na paliwo.

Dowiedz się więcej o Rachunku Partner.
iKonto Biznes
  • 90% klientów chwali jakość obsługi kont dla firm.
Otwierasz rachunek podając tylko NIP, bez wychodzenia z domu. Korzystasz z pomocy ekspertów - na portalu zafirmowani.pl znajdziesz wiele cennych wskazówek, które pomogą w prowadzeniu i rozwijaniu działalności.

Dowiedz się więcej o iKoncie Biznes.
Bankowość internetowa i mobilna
  • 95% klientów uważa, że naszą bankowość internetową idealnie opisują słowa wygoda, intuicyjność, przejrzystość.
Możesz korzystać z najnowszych rozwiązań w naszej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej w dowolnym miejscu i czasie.

Dowiedz się więcej o bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku.

Wspieramy

Pomagamy nie tylko w sprawach związanych bezpośrednio z bankowością. Angażujemy się również w szereg inicjatyw społecznych oraz zachęcamy naszych pracowników do aktywnego uczestniczenia w takich projektach.  

Nasz cel to nie tylko budowanie relacji za pomocą wygodnych produktów i elastycznych procedur, chcemy zbudować silne więzi z otoczeniem poprzez pomoc, udzielanie wsparcia - samodzielnie bądź partnerując innym instytucjom. Od lat konsekwentnie realizujemy i wspieramy  projekty i inicjatywy prospołeczne i charytatywne, partnerujemy lokalnym fundacjom. Naszymi działaniami promujemy kulturę i sztukę, a także pielęgnujemy polską tradycję.

Szczególnie ważnym elementem naszej działalności jest prowadzanie  akcji budujących świadomość społeczną w zespole pracowników Alior Banku. Nasi pracownicy w roli wolontariuszy wspierają szereg fundacji, systematycznie zarażając pomaganiem osoby nie tylko blisko współpracujące, ale także te ze swojego prywatnego otoczenia.
Jesteśmy dumni z tego, że możemy na co dzień pracować z tak świadomymi i otwartymi na potrzeby innych osobami.










 

Alior Bank sponsorem Mazovia Equi Cup 2018, w ramach mistrzostw odbył się także piknik rodzinny










 

Wolontariusze Alior Banku wraz z podopiecznymi Fundacji Osób Niepełnosprawnych w Podolanach przygotowali ozdoby świąteczne na charytatywny kiermasz.










 

Wspieraliśmy koncert charytatywny dla małego Wojtka, syna jednego z naszych klientów.










 

Nasi pracownicy zasilili grono wolontariuszy-bajkoedukatorów – warsztaty Fundacji Zaczytani.










 

Finansowany przez nas projekt „Zaczytana ławka” Wisławy Szymborskiej w Krakowie w ramach naszej współpracy z Zaczytani.










 

Podziel się swoją opinią