Strefa klienta

Słuchamy, aby usłyszeć.
Na podstawie tego, co do nas mówisz, tworzymy wygodne, dopasowujące się do tego, czego akurat potrzebujesz produkty. To właśnie Ty pomagasz nam tworzyć elastyczne rozwiązania, które sprawiają, że Alior Bank staje się Twoim partnerem w codziennym bankowaniu.

Ty mówisz, my działamy

chcesz sprawdzić, jak zbieramy opinie naszych klientów? a może chcesz nam coś powiedzieć?

nasz produkt, Twoje zdanie

sprawdź jak inni klienci widzą nasze produkty - napisz, co Ty o nich sądzisz?

co mówi o nas rynek?

tu sprawdzisz wyniki kluczowych rankingów, a także wyniki badań rynkowych w sektorze bankowym

dbamy bardziej

poznaj ludzką stronę banku! zobacz, jak angażujemy się we wspieranie Ciebie i innych
Stworzyliśmy to miejsce, abyś w łatwy sposób, bazując na opinii innych klientów, mógł podjąć decyzję dotyczącą wyboru nowego produktu oraz sprawdzić jak ocenia nas rynek w różnego rodzaju rankingach i badaniach. I co najważniejsze, to właśnie tu swobodnie wypowiesz swoje zdanie, podzielisz się sugestiami, dzięki którym pomożesz nam dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

Zmieniamy się dzięki Tobie i dla Ciebie!
860
placówek w całej Polsce
860
placówek w całej Polsce

Ty mówisz, my działamy

To właśnie Ty jesteś architektem tych zmian!

Każdego dnia analizujemy opinie i preferencje naszych klientów,
dzięki czemu działamy lepiej, szybciej i wygodniej dla Ciebie.

Celem Alior Banku jest sprostanie Twoim oczekiwaniom –
pisząc do nas masz realny wpływ na wprowadzanie zmian,
a także pomagasz nam stać się najlepszym bankiem!
Badamy satysfakcję
  • Twoja opinia i satysfakcja z naszych usług jest dla Alior Banku najważniejsza.
  • Z tego powodu prowadzimy nieprzerwanie od 2016 r. badania satysfakcji metodą NPS (Net Promotor Score).
  • Z naszymi klientami kontaktujemy się telefonicznie oraz poprzez ankiety internetowe.
  • Co miesiąc badamy ponad 7 500 tysiąca naszych klientów!

Nowości

W 2020 roku wprowadziliśmy wiele wygodnych rozwiązań, oto niektóre z nich:
Płatności za autostrady,  bilety i parkingi
Szybko i sprawnie opłacisz przejazd autostradą, parking czy zakup biletów komunikacji miejskiej. A wszystko to dzięki usługom Autopay i moBiLET, które od 2020 roku dostępne są w aplikacji Alior Mobile.
Samodzielne odblokowanie bankowości i reset hasła
Nieustannie rozszerzamy funkcję samodzielnego odblokowanie bankowości internetowej i mobilnej - już teraz możesz z niej skorzystać także prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą. Nowością jest również restart hasła, także na zasadzie self service bez konieczności rozmowy z doradcą.
Otwieranie konta przez VideoSelfie
VideoSelfie to rozwiązanie zdalne, z którego jesteśmy wyjątkowo dumni - masz możliwość założenia konta z poziomu smartfona – w 100% zdalnie. Wystarczy, że zrobisz zdjęcie dowodu osobistego oraz nagrasz swój głos i twarz. Nie musisz już odwiedzać oddziału, ani czekać na wizytę kuriera. Dostęp do konta uzyskujesz jeszcze tego samego dnia.
Zarządzanie zadłużeniem karty kredytowej
Rozłożysz zadłużenie karty kredytowej na wygodne raty za pośrednictwem bankowości internetowej Alior Online i aplikacji mobilnej Alior Mobile. Wszystkie wydatki z karty kredytowej rozłożysz na dogodne raty dopasowane do Twoich potrzeb. Wystarczy, że zalogujesz się do Alior Online lub Alior Mobile, wybierzesz kwotę zadłużenia, którą chcesz rozłożyć na raty i dopasujesz sobie okres spłaty.

Za co chwalą nas klienci?

Poniższe dane przedstawiają wyniki badań satysfakcji prowadzonych wśród klientów Alior Banku za 2020 r.

Uprzejmość
klientów chwali uprzejmość pracowników naszych oddziałów
Znajomość potrzeb
klientów ma poczucie dobrze zbadanych potrzeb podczas wyboru produktu.
Kompetencje
klientów docenia kompetencje naszych pracowników.
Szybkość
klientów docenia szybkość otwarcia rachunku oszczędnościowego w naszym banku
Zaangażowanie
klientów chwali zaangażowanie naszych pracowników
* wynik liczony na grupie promotorów

Co mówi o nas rynek?

Ciągle podnosimy sobie poprzeczkę i dążymy do najwyższej jakości obsługi. Dbamy o to, aby jakość naszych usług została zweryfikowana przez niezależne rankingi.

Sprawdź nasze nagrody i wyróżnienia.

Aż 6 wyróżnień w rankingu jakości Instytucja Roku 2020

Portal Moje Bankowanie ogłosił wyniki 6.edycji rankingu Instytucja Roku. Alior Bank otrzymał wyróżnienie aż w sześciu kategoriach. Alior Bank kolejny raz potwierdził najwyższą jakość obsługi zarówno w bankowości tradycyjnej, elektronicznej oraz jako bank dla firm. Tym razem został nagrodzony przez branżowy portal o finansach i bankowości – mojebankowanie.pl. Nasz bank zgarnął nagrody aż w sześciu kategoriach:

„Najlepsza obsługa w placówce”,
„Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych”,
„Najlepszy bank dla firm”,
„Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”,
„Najlepsza bankowość internetowa”,
„Najlepsza aplikacja mobilna”.


Czytaj więcej.

Potrójny triumf Alior Banku w rankingach jakości

Aż trzy nagrody główne! W rankingu „Forbesa” zwyciężyliśmy w kategorii „Bank przyjazny firmie”, a w rankingu „Newsweeka” zajęliśmy 1. miejsce w kategorii „Bankowość tradycyjna” za najlepszą jakość obsługi w oddziałach oraz 1 miejsce w kategorii „Bankowość zdalna” w której oceniana była nasza bankowość internetowa i mobilna.

Czytaj więcej.

Dbamy bardziej

Wiesz więcej - odpowiadamy na Twoje pytania
Chcemy odpowiadać na Twoje pytania zanim je zadasz. Dlatego przygotowujemy listy najczęściej pojawiających się pytań wraz z odpowiedziami, abyś mógł szybko i wygodnie znaleźć rozwiązanie nurtującego problemu.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi, związane z różnymi sferami bankowania znajdziesz TUTAJ.
Twój ambasador - rzecznik klienta w Alior Banku
Cenimy moc otwartego dialogu, bo dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji.
Wszystkie zgłoszenia i reklamacje są rozwiązywane przez zespół doświadczonych specjalistów.

Dla szczególnie trudnych spraw powołaliśmy stanowisko rzecznika klienta, jako instancji odwoławczej, którego zadaniem jest ponowna weryfikacja zgłoszonej reklamacji - poznaj szczegółowe informacje, w jaki sposób złożyć odwołanie?
Wspieramy inicjatywy społeczne
Pomagamy nie tylko w sprawach związanych bezpośrednio z bankowością. Angażujemy się również w szereg inicjatyw społecznych oraz zachęcamy naszych pracowników do aktywnego uczestniczenia w takich projektach.

Nasz produkt, Twoje zdanie

Konto Jakże Osobiste
  • 94% klientów docenia szybkość otwarcia rachunku
Wygodnie przełączasz funkcje swojego rachunku jak chcesz i kiedy chcesz, na dowolnym urządzeniu - aż 11 korzyści do wyboru.

Dowiedz się więcej o Koncie Jakże Osobistym.
Konto oszczędnościowe
  • 95% klientów docenia szybkość z jaką otwieramy rachunki oszczędnościowe
Otwierasz konto na dowolnym urządzeniu, bez wychodzenia z domu - nie musisz posiadać konta w Alior Banku.

Dowiedz się o Koncie Mocno Oszczędnościowym.
Pożyczka gotówkowa
  • 96% klientów uważa, że przyznanie pożyczki gotówkowej przebiegło bardzo sprawnie
Potrzebne środki zyskujesz bez wychodzenia z domu dzięki możliwości uzyskania pożyczki przez telefon.

Dowiedz się więcej o ofercie pożyczek w Alior Banku.
Bankowość internetowa i mobilna *
  • 97% uzytkowników bankowości internetowej i 99% użytkowników bankowości mobilnej ocenia je jako intuicyjne i wygodne.
Możesz korzystać z najnowszych rozwiązań w naszej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej w dowolnym miejscu i czasie.

Dowiedz się więcej o bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku.
* wynik liczony na grupie promotorów

Wspieramy

Pomagamy nie tylko w sprawach związanych bezpośrednio z bankowością. Angażujemy się również w szereg inicjatyw społecznych oraz zachęcamy naszych pracowników do aktywnego uczestniczenia w takich projektach.  

Nasz cel to nie tylko budowanie relacji za pomocą wygodnych produktów i elastycznych procedur, chcemy zbudować silne więzi z otoczeniem poprzez pomoc, udzielanie wsparcia - samodzielnie bądź partnerując innym instytucjom. Od lat konsekwentnie realizujemy i wspieramy  projekty i inicjatywy prospołeczne i charytatywne, partnerujemy lokalnym fundacjom. Naszymi działaniami promujemy kulturę i sztukę, a także pielęgnujemy polską tradycję.

Szczególnie ważnym elementem naszej działalności jest prowadzanie  akcji budujących świadomość społeczną w zespole pracowników Alior Banku. Nasi pracownicy w roli wolontariuszy wspierają szereg fundacji, systematycznie zarażając pomaganiem osoby nie tylko blisko współpracujące, ale także te ze swojego prywatnego otoczenia.
Jesteśmy dumni z tego, że możemy na co dzień pracować z tak świadomymi i otwartymi na potrzeby innych osobami.










 

Otworzyliśmy kolejną Zaczytaną Bibliotekę!

Wraz z Zaczytani.org otworzyliśmy koljną bibliotekę dla małych pacjentów, tym razem w chorzowskim szpitalu. W uroczystym otwarciu wziął udział aktor Artur Barciś - wpólnie odczytaliśmy "Kolorwego potwora". Aktor przekazał również na ręce szpitala własnoręcznie podpisany egzemplarz "Bajkoterapii", w której znajduje się opowiadanie jego autorstwa.



 










 

Zaczytana Gala 2019

Zaczytana Gala 2019 to doskonałe podsumowanie naszych wspólnych działań z Zaczytani.org.
Dziękujemy również za tytuł "Zaczytany Biznes 2019" - statuetka zawsze będzie przypominać nam o potrzebie pomagania.



 










 

Centrum Zdrowia Dziecka z odnowioną aulą widowiskową

Po raz pierwszy od czterdziestu lat sala widowiskowa w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie przeszła generalny remont. Dzięki temu mali pacjenci mają już nowoczesną aulę z profesjonalnym oświetleniem oraz wygodnymi fotelami.





 










 

Nasi pracownicy zasilili grono wolontariuszy-bajkoedukatorów – warsztaty Fundacji Zaczytani.










 

Finansowany przez nas projekt „Zaczytana ławka” Wisławy Szymborskiej w Krakowie w ramach naszej współpracy z Zaczytani.

Podziel się swoją opinią