(infolinia dla klientów indywidualnych)
Zakres obsługi
- saldo swoich rachunków,
- zrealizowane transakcje na swoich rachunkach (dostępne 5 ostatnich transakcji),
- kwotę zadłużenia i dostępny limit na swojej karcie kredytowej,
- zrealizowane (zaksięgowane) transakcje na karcie kredytowej (dostępne 5 ostatnich transakcji),
- kwotę minimalną i kwotę całkowitą do spłaty z ostatniego wyciągu karty kredytowej.
Schemat serwisu automatycznego (IVR) w godz 8.00-22.00
Witaj w Alior Banku. Cieszymy się, że dzwonisz
- For English press 7
- Medium/Large Corporations press 1.
- Other subjects press 2.
- Обслуговування українською мовою, будь ласка, натисніть клавішу 8
- Jeżeli chcesz zastrzec kartę, zabezpieczyć dostęp do kanałów elektronicznych lub zastrzec dokument wybierz 9
- Jeśli kontaktujesz się sprawie programu pomocy dla firm Tarcza Finansowa PFR wybierz 5
- Jeżeli chcesz złożyć wniosek o zawieszenie spłaty rat Swojego kredytu wybierz 6
- Twoja bankowość internetowa wybierz 1
- Kontaktujesz się w sprawie Kantoru Walutowego? Wybierz 1.
- Jesteś Klientem firmowym - wybierz 2.
- Chcesz porozmawiać o bankowości internetowej? Pozostań na linii.
- Twoje karty wybierz 2
- Jeśli chcesz poznać pin do swojej karty i ją aktywować - wybierz 1.
- Jeśli chcesz zmienić pin do karty - wybierz 2.
- Chcesz porozmawiać o kartach płatniczych - poczekaj.
- Twoje kredyty i pożyczki wybierz 3
- Kontaktujesz się w sprawie produktu zakupionego na raty wybierz 1.
- Jeśli chcesz spytać o kredyt hipoteczny - wybierz 2.
- Jeśli chcesz porozmawiać o kredycie gotówkowym wybierz 3.
- Interesuje Cię nasza oferta? wybierz 4
- Oferta dla klientów indywidualnych wybierz 1.
- Kredyty i pożyczki - wybierz 1.
- Konta i pozostałe produkty - wybierz 2.
- Oferta dla klientów firmowych - wybierz 2.
- Oferta dla mikro i małych firm - wybierz 1.
- Oferta dla średnich i dużych firm - wybierz 2.
- Oferta dla klientów indywidualnych wybierz 1.
- Twoje konta i pozostałe produkty - wybierz 5.
- Jeśli jesteś Klientem firmowym - wybierz 1.
- Chcesz porozmawiać o kontach, lokatach i pozostałych produktach? Pozostań na linii.
- Twoje produkty firmowe - wybierz 6
- Jeśli dzwonisz w sprawie mikro i małych firm - wybierz 1.
- Jeśli kontaktujesz się, by porozmawiać o średnich i dużych firmach - wybierz 2.
- Chcesz się zalogować do serwisu transakcyjnego? wybierz 7.
- Informacje o stanie kont i historii transakcji - wybierz 1.
- Informacje o stanie karty kredytowej i historia transakcji - wybierz 2.
- Połączenie z pracownikiem - wybierz 0.
Schemat serwisu automatycznego (IVR) w godz. 22.00-8.00
- Jeżeli chcesz szybko zastrzec kartę lub dokument wybierz 1
- Jeżeli chcesz odblokować bankowość internetową wybierz 2
- Jeżeli chcesz poznać PIN do karty i ją aktywować wybierz 3
- Jeżeli chcesz zmienić PIN do karty wybierz 4
- Chcesz się zalogować do serwisu transakcyjnego? wybierz 5