Rada Nadzorcza
dr Filip Majdowski (Przewodniczący Rady Nadzorczej) - absolwent studiów magisterskich i doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji (WPiA) Uniwersytetu Warszawskiego (UW), Szkoły Prawa Brytyjskiego oraz Europejskiego przy WPiA UW oraz Uniwersytetu Cambridge; aktualnie pełni funkcję dyrektora Departamentu Nadzoru I w Ministerstwie Aktywów Państwowych odpowiedzialnego m.in. za nadzór nad instytucjami finansowymi z udziałem Skarbu Państwa; sędzia sądu polubownego przy Giełdzie Papierów Wartościowych; wcześniej zastępca dyrektora w Departamencie Systemu Podatkowego w Ministerstwie Finansów, gdzie m.in. reprezentował Polskę na różnego rodzaju forach w Unii Europejskiej oraz Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa podatkowego w polskich i zagranicznych periodykach naukowych. Przed dołączeniem do administracji publicznej zdobywał doświadczenie zawodowe w firmach doradztwa podatkowego z „Wielkiej Czwórki” oraz w biznesie w sektorze finansowym.
Pan Filip Majdowski spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Pan Filip Majdowski spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Ernest Bejda (Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej) - Członek Zarządu PZU S.A. / PZU Życie odpowiedzialny za obszary: bezpieczeństwa, zakupów, operacji ubezpieczeniowych oraz usług i platform cyfrowych. Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W latach 1997-1999 odbył aplikację prokuratorską w Warszawie, a w latach 2000-2004 – aplikację adwokacką. Po zdaniu egzaminu adwokackiego prowadził jako adwokat własną praktykę. W latach 2000-2002 pracował w Generalnym Inspektoracie Celnym w Warszawie. W latach 2006-2009 był zastępcą szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego, a w latach 2016-2020 – szefem Centralnego Biura Antykorupcyjnego.
Pan Ernest Bejda spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Pan Ernest Bejda spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Małgorzata Erlich-Smurzyńska (niezależna) - absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada tytuł zawodowy radcy prawnego. Ukończyła studia z obszaru zarządzania i biznesu (MBA) w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie, uzyskując tytuł Executive Master of Business Administration. Pani Małgorzata Erlich-Smurzyńska pełni obecnie funkcję Dyrektora Biura Kontroli Finansowej, Zarządzania Ryzykiem i Zgodnością w PKN Orlen S.A., gdzie zarządza pracą działu kontroli finansowej, zarządzania ryzykiem regulacyjnym, zarządzania zgodnością (compliance), systemów zarządzania, zarządzania ryzykiem korporacyjnym oraz przedstawicielstwem PKN Orlen S.A. w Brukseli. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji niezależnego członka Rady Nadzorczej w sektorze bankowym w tym w 2 spółkach w Grupie Kapitałowej Banku Pekao S.A, w tym członka Komitetu ds. Nominacji i Wynagrodzeń. Aktualnie pełni funkcję członka Rady Nadzorczej w spółce z Grupy Kapitałowej Orlen – Orlen Oil sp. z o.o. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych – m.in. pełniła funkcję Dyrektora Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz funkcje członka zarządu i dyrektora w sektorze organizacji pozarządowych. Pani Małgorzata Erlich-Smurzyńska jest wpisana na listę audytorów Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej, posiada również tytuł Approved Compliance Officer uzyskany w Instytucie Compliance w Warszawie.
Pani Małgorzata Erlich - Smurzyńska spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Pani Małgorzata Erlich - Smurzyńska spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Jacek Kij – dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa Grupy Kapitałowej ENEA S.A., absolwent kierunku informatyka i ekonometria na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ukończył studia Master of Business Administration w zakresie cyberbezpieczeństwa w Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. W Grupie Kapitałowej ENEA S.A. zarządza pracą pionu bezpieczeństwa. Jest odpowiedzialny za kreowanie i nadzór nad politykami oraz standardami bezpieczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz spójności architektury IT. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m. in. w Banku Pekao S.A., Narodowym Banku Polskim oraz Ministerstwie Finansów.
Pan Jacek Kij spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.
Pan Jacek Kij spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.
Paweł Knop (niezależny) - absolwent studiów magisterskich na Wydziale Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Posiada uprawnienia biegłego rewidenta, które zdobywał audytując największe podmioty na Górnym Śląsku z branży samochodowej, górniczej, hutniczej oraz usługowej. Pan Paweł Knop posiada uprawnienia maklera papierów wartościowych z uprawnieniami doradztwa inwestycyjnego. Karierę zawodową rozpoczął w latach 2006-2007 od branży finansowej – Commercial Union (Aviva), doradczej – KPMG, a następnie bankowej – Bank Spółdzielczy w Raciborzu oraz Alior Bank S.A. Następnie od 2010 roku związał karierę z Deloitte Polska, gdzie w 2017 r. zdobył tytuł biegłego rewidenta. W 2013 r. dołączył do ING Banku Śląskiego S.A., gdzie jako ekspert ds. finansów odpowiadał za konsolidację grupy kapitałowej banku oraz rachunkowość banku i spółek zależnych. Od 2018 r. związany jest ze Szpitalem Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu, w którym odpowiada za nadzór i koordynację budżetu, wyników, restrukturyzację zadłużenia. Odpowiedzialny za zarządzanie płynnością i zrealizowanie finansowych założeń programu naprawczego. W latach 2018-2019 pełnił funkcje Członka Rady Nadzorczej spółki Energo-tel S.A., a od 2019 r. pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Pan Paweł Knop spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Pan Paweł Knop spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Marek Pietrzak (niezależny) - radca prawny. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W roku 2013 ukończył aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie i uzyskał uprawnienie do wykonywania zawodu. Ukończył także studia z obszaru zarządzania i biznesu (MBA) w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie, uzyskując tytuł Executive Master of Business Administration. Absolwent studiów podyplomowych z dziedziny Rachunkowości i Finansów Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada doświadczenie zawodowe w administracji publicznej a także praktykę w zakresie nadzoru właścicielskiego i zarządzania spółkami prawa handlowego, w tym z udziałem Skarbu Państwa. W swojej praktyce zawodowej koncentruje się na obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych. Jego wiodącą specjalizacją jest prawo cywilne oraz gospodarcze, w szczególności prawo spółek, a także prawo pracy. Pan Marek Pietrzak pełni obecnie funkcję wiceprezesa zarządu ds. korporacyjnych KGHM Polska Miedź SA. Pełni również funkcję przewodniczącego rady nadzorczej w Polskim Radio Regionalnej Rozgłośni w Warszawie „Radio dla Ciebie” SA.
Pan Marek Pietrzak spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Pan Marek Pietrzak spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Paweł Śliwa - wiceprezes zarządu PGE, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, filia w Rzeszowie. Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz podyplomowe studia EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Odbył aplikację adwokacką w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Rzeszowie. Od 1 do 22 marca 2016 r. pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej PGE. Od 2002 r. do marca 2016 r. prowadził Kancelarię Adwokacką w Gorlicach. W latach 2005-2012 prowadził Kancelarię Adwokacko-Radcowską s.c. w Gorlicach. W latach 2006-2007 pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Ruch SA.
Pan Paweł Śliwa spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Pan Paweł Śliwa spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Dominik Witek – członek zarządu PZU Zdrowie SA, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego. Posiada tytuł zawodowy adwokata i radcy prawnego. Ukończył również studia z obszaru zarządzania i biznesu (MBA) w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu, uzyskując tytuł Master of Business Administration. Od 2017 roku prowadził własną Kancelarię Adwokacką, a następnie Radcy Prawnego. W latach 2019-2020 był zatrudniony jako radca prawny w ORLEN Południe SA, gdzie m.in. uczestniczył w kompleksowej obsłudze prawnej Spółki oraz Spółek z Grupy Kapitałowej ORLEN Południe. Ponadto, pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej w Sanockim Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., a także prezesa zarządu, dyrektora zarządzającego Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Pan Dominik Witek spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).
Pan Dominik Witek spełnia wszystkie wymogi określone w przepisach art. 22aa ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.).