zastrzeganie kart i dokumentów
Sprawdź



Centrum kontaktu informacje
W czym możemy Ci pomóc?
Sprawdź, jak możesz się z nami skontaktować
i szybko uzyskać informacje, których szukasz?
Obsługujemy w języku migowym
Zapewniamy tłumacza online polskiego języka migowego (PJM) we wszystkich naszych placówkach oraz na infolinii - tam, gdzie potrzebujesz i za darmo.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania FAQ
Zapoznaj się z najważniejszymi pytaniami i odpowiedziami!
- Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasło do logowania?
- Gdzie znajdę numer klienta CIF/login/identyfikator?
- Czy mogę zmienić limity transakcji BLIK oraz przelewów na telefon BLIK?
W podzielonych na kategorie sekcjach tematycznych znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Zastrzeganie kart i dokumentów ważne
wybierając Alior Mobile ➔ Produkty ➔ Moje karty: Rozwiń ➔ Przy wybranej karcie: Więcej opcji ➔ Zastrzeż kartę
wybierając: Zakładka karty - przy wybranej karcie: Pokaż szczegóły ➔ Zastrzeż ➔ Wybierz powód zastrzeżenia karty ➔ Zastrzeż kartę ➔ Autoryzacja ➔ Karta zastrzeżona
Zaloguj się
Zaloguj się
zadzwoń do nas: 12 370 70 00
i powiedz „Chcę zastrzec kartę” - nasza wirtualna asystentka InfoNina połączy Cię z odpowiednim konsultantem lub wybierz 1.
i powiedz „Chcę zastrzec kartę” - nasza wirtualna asystentka InfoNina połączy Cię z odpowiednim konsultantem lub wybierz 1.
zadzwoń do nas: 12 370 70 00
i powiedz „Chcę zastrzec dokument” - nasza wirtualna asystentka InfoNina połączy Cię z odpowiednim konsultantem lub wybierz 1.
i powiedz „Chcę zastrzec dokument” - nasza wirtualna asystentka InfoNina połączy Cię z odpowiednim konsultantem lub wybierz 1.
Formularz kontaktowy zadaj nam pytanie
Jeśli chcesz zapytać o swoje produkty lub złożyć dyspozycję, zaloguj się do Alior Online lub Alior Mobile. Zanim do nas napiszesz, sprawdź również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Ważne! Chronimy Twoje dane. Dlatego, nie podawaj w formularzu poufnych informacji (np. loginu, hasła dostępu, numeru karty, numeru PESEL ani danych, które dotyczą Twoich produktów).
Ważne! Chronimy Twoje dane. Dlatego, nie podawaj w formularzu poufnych informacji (np. loginu, hasła dostępu, numeru karty, numeru PESEL ani danych, które dotyczą Twoich produktów).
Jesteś naszym klientem?
Zaloguj się do Alior Online i wyślij do nas wiadomość przez zakładkę Moje sprawy lub napisz na czacie.
Nie jesteś naszym klientem?
Napisz do nas przez poniższy formularz.
Zadzwoń do nas!
Jeśli Twoja sprawa dotyczy bezpieczeństwa (np. bankowości, karty) albo chcesz odblokować dostęp do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, jesteśmy dla Ciebie dostępni 24h /7.
Masz inne pytania? Sprawdź w jakich godzinach możemy Ci pomóc.
Zachowaj czujność!
Sprawdź, czy pod nasze numery nie podszywają się oszuści - czytaj więcej »
Pamiętaj, że nigdy nie dzwonimy z numerów 19502 oraz 799608502.
Ustaw także hasło zwrotne do weryfikacji pracownika banku - czytaj więcej »
Jeśli Twoje połączenie z infolinią zostanie przerwane, oddzwonimy do Ciebie. Jeśli nie odbierzesz albo połączenie się nie uda, wyślemy Ci SMS-a z informacją o przerwanej rozmowie i numerem, pod który możesz do nas zadzwonić.
Masz inne pytania? Sprawdź w jakich godzinach możemy Ci pomóc.
Zachowaj czujność!
Sprawdź, czy pod nasze numery nie podszywają się oszuści - czytaj więcej »
Pamiętaj, że nigdy nie dzwonimy z numerów 19502 oraz 799608502.
Ustaw także hasło zwrotne do weryfikacji pracownika banku - czytaj więcej »
Jeśli Twoje połączenie z infolinią zostanie przerwane, oddzwonimy do Ciebie. Jeśli nie odbierzesz albo połączenie się nie uda, wyślemy Ci SMS-a z informacją o przerwanej rozmowie i numerem, pod który możesz do nas zadzwonić.

- w SMS-ie nigdy nie prosimy o zlecenie przelewu, wykonanie płatności BLIK, czy instalację dodatkowej aplikacji mobilnej,
- zawsze, gdy do Ciebie dzwonimy możesz potwierdzić tożsamość bankiera, który z Tobą rozmawia. Udostępniamy tylko dwa sposoby potwierdzenia tożsamości. Możesz poprosić o:
- hasło zwrotne lub
- komunikat PUSH w Twojej aplikacji Alior Mobile,
- za pomocą SMS-a nie potwierdzamy tożsamości naszych klientów i pracowników banku,
- nigdy nie prześlemy do Ciebie SMS-em kodu weryfikacyjnego pracownika. Wszystkie próby potwierdzenia tożsamości w ten sposób, nawet gdy telefon wyświetli nadawcę jako Alior Bank, są oszustwem,
- jako nadawcę wiadomości SMS od nas, zobaczysz Alior Bank,
- pod nadawcę wiadomości SMS może podszyć się przestępca, wtedy Twój telefon może mylnie połączyć kilka wiadomości w jeden wątek. Nie reaguj na nietypowe wiadomości SMS, zgłoś je do nas.
Jakich szukasz informacji?
(+48) 12 370 70 00 lub (+48) 799 608 502
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej
(przez całą dobę, 7 dni w tygodniu).
Oferta i obsługa produktów
W dni robocze pon.-pt. od 8:00 do 18:00, sob. od 8:00 do 16:00.
Infolinia dla klientów biznesowych
(+48) 12 370 70 85 lub (+48) 799 608 056
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu).
Mikro i małe firmy
Oferta
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 17.00.
Obsługa produktów
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 18.00.
Średnie i duże firmy, korporacje
Oferta i obsługa produktów
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 17.00.
Infolinia Alior Leasing
(+32) 745 64 56
Oferta i obsługa produktów
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 16.00.
(+48) 12 370 70 85 lub (+48) 799 608 056
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu).
Mikro i małe firmy
Oferta
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 17.00.
Obsługa produktów
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 18.00.
Średnie i duże firmy, korporacje
Oferta i obsługa produktów
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 17.00.
Infolinia Alior Leasing
(+32) 745 64 56
Oferta i obsługa produktów
W dni robocze pon.–pt. od 8.00 do 16.00.
Infolina dla klientów Personal Banking
(+48) 12 342 79 04 lub (+48) 799 608 512
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej i aplikacji (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu).
Oferta i obsługa produktów
W dni robocze pon.-pt. od 8:00 do 18:00, sob. od 8:00 do 16:00.
(+48) 12 342 79 04 lub (+48) 799 608 512
Bezpieczeństwo, odblokowanie dostępu do bankowości internetowej i aplikacji (przez całą dobę, 7 dni w tygodniu).
Oferta i obsługa produktów
W dni robocze pon.-pt. od 8:00 do 18:00, sob. od 8:00 do 16:00.
Znajdź oddział lub placówkę Alior Banku w swojej lokalizacji!
Znajdź oddział
Zakres obsługi Placówek Partnerskich znajdziesz tutaj.
Znajdź oddział
Zakres obsługi Placówek Partnerskich znajdziesz tutaj.
Sprawdź, jak łatwo i wygodnie połączyć się infolinią przez aplikację mobilną »
Обслуговування українською мовою з понеділка по п'ятницю у годинах з 9:00 до 17:00.
Opłata za połączenie z numerami, które podaliśmy jest zgodna z cennikiem operatora.
Обслуговування українською мовою з понеділка по п'ятницю у годинах з 9:00 до 17:00.
Opłata za połączenie z numerami, które podaliśmy jest zgodna z cennikiem operatora.
Poznaj także aplikację mobilną Alior Mobile
Pobierz aplikację mobilną „Alior Mobile” na swoje urządzenie i płać BLIKIEM.

Telefon od InfoNiny InfoNina
Nasza wirtualna asystentka InfoNina, oparta na technologii sztucznej inteligencji, kontaktuje się telefonicznie z wybranymi klientami naszego banku.
Pamiętaj! W trakcie rozmowy nigdy nie przekazuj danych wrażliwych lub osobowych, np. numeru klienta, hasła do bankowości lub kodów BLIK. InfoNina nie pyta o te dane, może jedynie potwierdzić Twoje imię i nazwisko.
Opłata za połączenie z numerami telefonu, które podaliśmy na tej stronie, jest zgodna z cennikiem operatora.
Pamiętaj! W trakcie rozmowy nigdy nie przekazuj danych wrażliwych lub osobowych, np. numeru klienta, hasła do bankowości lub kodów BLIK. InfoNina nie pyta o te dane, może jedynie potwierdzić Twoje imię i nazwisko.
Kiedy zadzwoni InfoNina | Z którego numeru zadzwoni InfoNina | Pytania będą dotyczyły |
---|---|---|
Od 5.02. do odwołania | z numeru 12 293 96 50 | InfoNina zapyta o wymianę walut za pomocą dostępnych w naszym banku platform walutowych. |
Od 6.05.2024 r. do odwołania | z numeru 12 293 96 55 | InfoNina pyta o proces zamknięcia produktu kredytowego. |
Od 5.04.2023 r. do odwołania | z numerów 12 370 79 91, 12 293 96 52, 12 293 96 51, 12 293 96 56, 12 293 96 58, 12 293 96 59, 12 293 96 57, 12 293 96 61, 12 293 96 64, 12 293 96 72 oraz +48 799 607 996 | InfoNina pyta o ocenę naszej obsługi. |
Od 10.10.2022 r. do odwołania | z numerów +48 799 608 061 oraz 12 293 96 54 | InfoNina poprosi o aktualizację dokumentu tożsamości lub danych teleadresowych. Z tego numeru może kontaktować się także pracownik banku w języku ukraińskim. |
Od 9.10.2023 r. do odwołania | z numeru 12 293 96 53 | InfoNina przekazuje, że nie zostały zrealizowane warunki umowy kredytowej (odpowiednia kwota obrotów na rachunkach). |
Od lutego 2018 r. do odwołania | z numeru 791 298 340 | InfoNina pyta o spłatę należności. |
Od 20.01.2023 r. do odwołania | z numeru 12 342 79 87 | InfoNina przypomina o zbliżającym się terminie raty kredytu i pyta, czy wpłata nastąpi w terminie. |
Od 1.01.2025 r. do odwołania | z numeru 12 293 96 67 | InfoNina pyta o ocenę procesu obsługi reklamacji. |
Od 1.01.2025 r. do odwołania | z numerów 12 293 96 63, 12 293 96 68, 86 222 37 30 oraz 12 293 96 69 | InfoNina kontaktuje się z propozycją produktu bankowego. |
Od grudnia 2024 r. do odwołania | z numeru 12 293 96 62 | InfoNina pyta o spłatę należności. |
Opłata za połączenie z numerami telefonu, które podaliśmy na tej stronie, jest zgodna z cennikiem operatora.
Adresy i umówienie wizyty w oddziale informacje kontaktowe
Siedziba i adres korespondencyjny
Alior Bank SA
ul. Łopuszańska 38 D
02-232 Warszawa
fax +48 22 555 23 23
e-mail: kontakt@alior.pl
e-Doręczenia:
AE:PL-18375-10021-DTBRC-21
ul. Łopuszańska 38 D
02-232 Warszawa
fax +48 22 555 23 23
e-mail: kontakt@alior.pl
e-Doręczenia:
AE:PL-18375-10021-DTBRC-21

Umów wizytę w oddziale własnym Alior Banku!
Przejdź na stronę booksy z listą oddziałów Alior Banku, wybierz cel wizyty (np. kredyt hipoteczny) i zarezerwuj wizytę na konkretny dzień i godzinę.
Informacja dotycząca obsługi Twoich produktów w Alior Banku
Realizację dyspozycji możesz zgłosić bezpośrednio w dowolnym oddziale banku.
Część dyspozycji realizuje również infolinia banku pod numerem 12 370 70 00.
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Kontakt dla akcjonariuszy.
Część dyspozycji realizuje również infolinia banku pod numerem 12 370 70 00.
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Kontakt dla akcjonariuszy.
Pozostałe informacje
SWIFT: ALBPPLPWXXX
Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy
KRS: 0000305178
REGON: 141387142
NIP:1070010731
Kapitał zakładowy: 1 305 539 910 zł (opłacony w całości)
Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy
KRS: 0000305178
REGON: 141387142
NIP:1070010731
Kapitał zakładowy: 1 305 539 910 zł (opłacony w całości)