Wychodzimy naprzeciw klientom, którzy w sytuacji rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Cov-2 mogą potrzebować wsparcia. Umożliwiamy:
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
- czasowe odroczenie płatności rat pożyczki,
- złożenie wniosku o subwencję finansową PFR
- ustawowe zawieszenie kredytu.
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
- Jak korzystać z usług bankowych w trakcie epidemii?
- Jak złożyć wniosek o czasowe odroczenie płatności rat kredytu?
- Czy bank udziela odroczenia każdemu klientowi?
- Ile będę czekał na kontakt zwrotny od doradcy?
- W jaki sposób dowiem się, jakie raty mam spłacać po okresie odroczenia?
- Co oznacza odroczenie raty kapitałowo-odsetkowej?
- Na jaki okres mogę odroczyć płatność raty kapitałowo-odsetkowej?
- Na jaki okres mogę odroczyć płatność raty kapitałowej?
- Czy po zakończeniu okresu odroczenia moja rata kredytu się zmieni?
- Czy jeśli zawieszę spłatę mojego kredytu na 3 miesiące, to będę go spłacać 3 miesiące dłużej?
- Czy jeśli zawieszę ratę kapitałową w moim kredycie na 6 miesięcy, to będę go spłacać 6 miesięcy dłużej?
- Czy w przypadku odroczenia rat kapitałowych łączne koszty mojego kredytu wzrosną?
- Czy wniosek o zawieszenie spłat rat będzie oznaczał umorzenie kredytu?
- Co oznacza odroczenie w spłacie rat kapitałowych?
- Gdzie złożyć wniosek dotyczący Alior Leasing?
- Co jeśli sytuacja z koronawirusem nie ulegnie zmianie lub się pogorszy? Czy bank rozważy możliwość przedłużenia okresu odroczenia rat na dłuższy okres niż 3 lub 6 miesięcy?
- Jeżeli przed możliwością wnioskowania o odroczenie spłat rat kredytu, złożyłem wniosek o restrukturyzację zobowiązań kredytowych, to która z tych dyspozycji będzie traktowana priorytetowo? Czy wnioski będą się nawzajem wykluczać?
- Jeżeli kredyt jest wspólny, to czy wystarczy, że taki wniosek złoży jeden kredytobiorca?
- Czy po złożeniu wniosku będzie konieczność podpisania aneksu? Jeżeli tak, to w jaki sposób będzie się to odbywać?
- Jak sprawdzić, co dzieje się z moim wnioskiem? Czy poprawnie go złożyłem?
- W jaki sposób dowiem się o decyzji banku w sprawie odroczenia rat kredytu?
- Czy bank pobiera opłaty za rozpatrzenie wniosku?
- Jeżeli dostałem już decyzję odmowną w związku z odroczeniem rat, czy mogę jeszcze w jakikolwiek sposób ubiegać się o ich zawieszenie?
- Jak złożyć wniosek o ustawowe zawieszenie kredytu?
- Ile kredytów mogę odroczyć w związku z ustawowym zawieszeniem kredytu?
- Jakie warunki muszę spełnić, aby móc złożyć wniosek o ustawowe zawieszenie kredytu?
- Czy złożenie wniosku i przyznanie subwencji finansowej PFR wiąże się z kosztami?
- Jakie są etapy udzielania wsparcia w ramach Tarczy Finansowej PFR?
- Dane z jakiego okresu lub z którego dnia są brane pod uwagę w celu ustalenia statusu firmy na potrzeby programu Tarczy Finansowej PFR?
- Jakiego rodzaju forma zatrudnienia jest brana pod uwagę na potrzeby wyliczenia stanu zatrudnienia przy ustaleniu wysokości subwencji finansowej PFR dla mikrofirm?
- Czy w razie zawieszenia prowadzenia działalności firma będzie zobowiązana do zwrotu subwencji finansowej PFR?
- Jak uwzględnia się pracowników, którzy są zatrudnieni na mniej niż cały etat (np. zatrudnienie na pół etatu) na potrzeby ustalenia poziomu subwencji finansowej PFR dla mikrofirm?
- W jaki sposób jest zwracana subwencja finansowa PFR przez mikrofirmę?
- Ile czasu minie od momentu złożenia wniosku, do momentu otrzymania pieniędzy w przypadku Tarczy Finansowej PFR? Czy zostaną wypłacone jednorazowo?
- Czy dla mikroprzedsiębiorcy ubiegającego się o subwencję PFR będzie analizowana historia w BIG i KRD?
- Jak w Alior Banku mogę wnioskować o ustawowe zawieszenie kredytu (Tarcza 4.0) oraz czy takie odroczenie mi przysługuje?