Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się, jak możesz zmienić te ustawienia i uzyskaj dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies
Jak aktywować aplikację mobilną Alior Mobile?
Wybierz „Aktywuj aplikację” i zaakceptuj politykę prywatności.
Podaj swój PESEL lub numer klienta (CIF).
Odpowiedz na pytanie weryfikacyjne.
Wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS.
Odbierz połączenie i wpisz na ekranie odsłuchany kod.
Ustaw kod PIN dla aplikacji mobilnej.
Potwierdź nadany przez siebie kod PIN.
Zaznacz wszystkie pola, aby włączyć biometrię do logowania i zlecania operacji.
Aby włączyć możliwość autoryzacji na Twoim obecnym urządzeniu, zaznacz pole „Autoryzacja PUSH”. Kliknij „Dalej”.
Ustawienia związane z biometrią zmienisz w ustawieniach aplikacji. Kliknij „Dalej”.
Gotowe – aplikacja jest aktywna.
Jak zrobić przelew krajowy w aplikacji mobilnej Alior Mobile?
Zaloguj się do Alior Mobile i wybierz „Wyślij przelew”.
Wypełnij formularz, podając:
nazwę odbiorcy,
numer rachunku,
tytuł i kwotę. Kliknij „Wyślij przelew”, aby przejść do podsumowania.
Zweryfikuj wprowadzone dane i wybierz „Potwierdź wykonanie przelewu”.
Potwierdź operację kodem PIN, odciskiem palca lub skanem twarzy.
Jeśli korzystasz z szablonu zaufanego, nie musisz dodatkowo potwierdzać przelewu.
Gotowe – przelew został wysłany.
Jeśli chcesz, możesz skorzystać z utworzonego wcześniej szablonu lub z historii operacji. Jak to zrobić?
Kliknij w ikonę lupy w części „Nazwa odbiorcy”.
Wybierz lub wyszukaj odbiorcę. Dane przelewu zostaną uzupełnione automatycznie.
W razie potrzeby możesz zmienić kwotę lub tytuł płatności.
Zweryfikuj wprowadzone dane i wybierz „Potwierdź wykonanie przelewu”.
Potwierdź operację kodem PIN, odciskiem palca lub skanem twarzy.
Gotowe – przelew został wysłany.
Jakie dodatkowe opcje oferuje przelew? Możesz:
wysłać przelew natychmiastowy (w zależności od tego, gdzie prowadzone jest konto odbiorcy, możesz wybrać przelew Express Elixir lub Blue Cash),
dodać odbiorcę do książki odbiorców,
zaplanować datę realizacji przelewu (na przykład na początku miesiąca zaplanować przelewy po wpływie pensji na konto),
skorzystać z opcji powtarzania przelewu (wybierając zlecenie stałe lub serię nawet 12 przelewów),
wysłać potwierdzenie operacji na adres e-mail (możesz dodać 4 dodatkowe adresy).
Jak zarządzać korzyściami do Konta Jakże Osobistego w aplikacji Alior Mobile?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej Alior Mobile.
Przy nazwie „Konto Jakże Osobiste” kliknij „Korzyści”.
Sprawdź dostępne korzyści, zaznacz tę, która Cię interesuje, następnie kliknij „Wybierz”.
Zapoznaj się z warunkami i dokumentami oraz zaznacz wymagane oświadczenia, następnie kliknij „Dalej”.
Potwierdź dyspozycję kodem PIN.
Gotowe – korzyść została wybrana.
Jeśli chcesz zmienić korzyść:
Przejdź do zakładki „Korzyści” i wybierz „Wyłącz” przy korzyści, z której chcesz zrezygnować.
Potwierdź operację kodem PIN.
Gotowe – dyspozycja zmiany została złożona.
Jak zarządzać kartami płatniczymi w aplikacji mobilnej Alior Mobile?
W aplikacji Alior Mobile znajdziesz wiele przydatnych funkcji, które ułatwiają zarządzanie Twoimi kartami płatniczymi:
Po zalogowaniu się do Alior Mobile, kliknij „Szczegóły” wybranego konta i przejdź do zakładki „Karty”.
Jeśli potrzebujesz zablokować kartę, możesz to zrobić samodzielnie, klikając przycisk „Zablokuj kartę”.
W aplikacji możesz także odblokować kartę. Pamiętaj, aby to zrobić w ciągu 28 dni od daty zablokowania. W przeciwnym razie karta zostanie zamknięta.
Możesz zmienić limity przypisane do Twojej karty. Opcja „Zmień limity” dostępna jest z poziomu widoku szczegółów karty lub po wybraniu „Więcej opcji”. Następnie wystarczy wpisać nowe limity i kliknąć „Dalej”.
W każdej chwili możesz zmienić PIN swojej karty – nadaj nowy PIN karty i potwierdź zmianę kodem aplikacji.
Jak skanować faktury w aplikacji mobilnej Alior Mobile?
Po zalogowaniu się do aplikacji Alior Mobile, wybierz „Wyślij przelew”.
Kliknij w ikonę aparatu przy numerze rachunku odbiorcy.
Zeskanuj kod QR. Dane do przelewu uzupełnią się automatycznie. Następnie kliknij „Wyślij przelew”.
Zweryfikuj dane i wybierz „Potwierdź wykonanie przelewu”.
Zatwierdź operację kodem PIN, odciskiem palca lub skanem twarzy.