Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej Alior Online i zmienić hasło?
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojej bankowości internetowej lub Twój dostęp został zablokowany – spróbuj samodzielnie odblokować dostęp.
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojej bankowości internetowej lub Twój dostęp został zablokowany – spróbuj samodzielnie odblokować dostęp.
- Wejdź na stronę logowania do Alior Online, kliknij „Problem z logowaniem?”, następnie „Przywróć dostęp”.
- Określ, czy chcesz odblokować dostęp lub zmienić hasło do bankowości internetowej czy mobilnej, klikając „Wybierz”.
- Pamiętaj – odblokowanie lub zmiana hasła bankowości internetowej spowoduje zmianę metody autoryzacji na kody SMS. Jeśli wybierzesz bankowość mobilną – usunięte zostanie Twoje urządzenie domyślne.
- Wprowadź swój login: numer CIF lub ustawiony alias.
- Uzupełnij dane oraz odpowiedz na pytania weryfikacyjne.
- Odbierz połączenie i wpisz na ekranie odsłuchany kod. Podaj kod otrzymany w wiadomości SMS.
- Jeśli autoryzujesz operację za pomocą powiadomień PUSH, zatwierdź ją w aplikacji Alior Mobile – nie otrzymasz połączenia ani kodu.
- Dostęp został odblokowany. Kliknij „Utwórz nowe hasło” i ponownie wprowadź swój login (numer CIF lub ustawiony alias).
- Potwierdź operację otrzymanym kodem SMS.
- Ustaw nowe hasło.
- Gotowe – możesz zalogować się do bankowości internetowej Alior Online.