Jak zmienić mobilną autoryzację w aplikacji Alior Mobile?
- Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej Alior Mobile, zaloguj się do bankowości internetowej Alior Online.
- Na pulpicie, z górnego menu wybierz „Ustawienia” i rozwiń sekcję „Autoryzacja i bezpieczeństwo”.
- W segmencie „Autoryzacja”, przy sekcji „Metoda autoryzacji” wybierz „Zmień”.
- Zaznacz opcję „Autoryzacja PUSH” i upewnij się, że wskazane na liście urządzenie jest tym, którego używasz. Kliknij „Zapisz”.
- Zatwierdź zmianę metody autoryzacji na komunikaty PUSH w Twoim telefonie.
- Zautoryzuj operację otrzymanym w wiadomości kodem SMS.
- Zapoznaj się z podsumowaniem.
- Sprawdź swój telefon – wysłaliśmy powiadomienie PUSH dla Twojej dyspozycji. Zatwierdź wybór na ekranie urządzenia.
- Potwierdź operację swoim indywidualnym kodem PIN w aplikacji.
- Gotowe – metoda autoryzacji i logowania dwuskładnikowego została zmieniona na powiadomienia mobilne PUSH.