Jak wcześniej spłacić kredyt?
Możesz spłacić kredyt wcześniej. Po wpłacie sprawdzimy, czy kwota wystarczy do całkowitej spłaty kredytu. Jeśli tak – kredyt zostanie automatycznie rozliczony i zamknięty w ciągu 14 dni, a Ty dostaniesz SMS z potwierdzeniem.
Zaświadczenie o spłacie kredytu możesz otrzymać:
Jeśli wpłata nie wystarczy na całkowitą spłatę:
Jak rozliczamy nadpłatę:
Możesz wybrać sposób rozliczenia nadpłaty:
Jeśli chcesz zmienić, żebyśmy nadpłatę rozliczali inaczej, możesz złożyć dyspozycję:
Jak złożyć dyspozycję zmiany sposobu rozliczenia:
Zaświadczenie o spłacie kredytu możesz otrzymać:
- w bankowości internetowej Alior Online – zakładka „Moje sprawy”. Wybierz „Dyspozycje, opinie i potwierdzenia” -„Złóż nowy wniosek” i „Zaświadczenie o zamkniętych kredytach”,
- w aplikacji Alior Mobile – zakładka „Kontakt”. Wybierz „Moje sprawy” - „Dyspozycje i dokumenty” - „Złóż nowy wniosek” i „Zaświadczenie o zamkniętych kredytach”,
- na infolinii: (+48) 12 370 70 00,
- w oddziale naszego banku (za dokument pobierana jest opłata zgodnie z „Taryfą Opłat i Prowizji Alior Banku SA dla Klientów Indywidualnych”).
Jeśli wpłata nie wystarczy na całkowitą spłatę:
- kwota przejdzie na częściową spłatę,
- jeśli wpłacisz więcej niż wynosi rata – zablokujemy kwotę najbliższej raty, a resztę rozliczymy wieczorem w dniu wpłaty.
Jak rozliczamy nadpłatę:
- dla umów sprzed 20.12.2019 r. – skracamy okres kredytowania,
- dla umów od 20.12.2019 r. – obniżamy wysokość raty.
Możesz wybrać sposób rozliczenia nadpłaty:
- zapłacić najbliższą ratę w terminie, a resztę wykorzystać, żeby obniżyć Twoje kolejne raty,
- zapłacić najbliższą ratę w terminie, a resztę wykorzystać, żeby skrócić Twój czas spłaty kredytu,
- całą wpłatę przeznaczyć na obniżenie Twoich przyszłych rat,
- całą wpłatę przeznaczyć na skrócenie Twojego okresu kredytowania,
- rozliczyć wpłatę zgodnie z ustalonym harmonogramem spłat.
Jeśli chcesz zmienić, żebyśmy nadpłatę rozliczali inaczej, możesz złożyć dyspozycję:
Jak złożyć dyspozycję zmiany sposobu rozliczenia:
- w oddziale,
- listownie: Alior Bank, ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,
- na infolinii: (+48) 12 370 70 00,
- w Alior Online lub Alior Mobile – zakładka „Moje sprawy”.