Czym jest TelePIN i jak mogę go nadać?
TelePIN służy do weryfikacji w automatycznym systemie IVR, dzięki czemu masz uproszczony dostęp do informacji o swoich produktach i usługach banku.
TelePIN ustalasz samodzielnie w sposób poufny, za pomocą aparatu telefonicznego z wybieraniem tonowym, za pośrednictwem infolinii Alior Banku (kontaktując się z kraju: 12 19 502 lub 12 370 70 00, kontaktując się z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00). Składa się on z ciągu 6 cyfr.
Jeżeli zapomniałeś swojego TelePINu lub chcesz go zmienić zachęcamy również do kontaktu.
TelePIN ustalasz samodzielnie w sposób poufny, za pomocą aparatu telefonicznego z wybieraniem tonowym, za pośrednictwem infolinii Alior Banku (kontaktując się z kraju: 12 19 502 lub 12 370 70 00, kontaktując się z zagranicy: +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00). Składa się on z ciągu 6 cyfr.
Jeżeli zapomniałeś swojego TelePINu lub chcesz go zmienić zachęcamy również do kontaktu.