Czy w razie ataku hakerów bank ma jakieś ubezpieczenie?
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych i pieniędzy – zgodnie ze światowymi standardami.
Każdą operację w bankowości internetowej potwierdzasz kodem SMS lub powiadomieniem PUSH.
Zwracaj uwagę na nietypowe zachowania systemu.
Jeśli coś Cię zaniepokoi – skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Jesteśmy ubezpieczeni na wypadek cyberataków.
Mamy polisę, która chroni bank i umożliwia odzyskanie pieniędzy utraconych w wyniku przestępstw elektronicznych (np. oszustw komputerowych lub telefonicznych). Szczegóły są zawarte w umowie z ubezpieczycielem.
W razie problemów z systemem:
Zadzwoń na infolinię: (+48) 12 370 70 00 lub odwiedź najbliższy oddział.
Każdą operację w bankowości internetowej potwierdzasz kodem SMS lub powiadomieniem PUSH.
Zwracaj uwagę na nietypowe zachowania systemu.
Jeśli coś Cię zaniepokoi – skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Jesteśmy ubezpieczeni na wypadek cyberataków.
Mamy polisę, która chroni bank i umożliwia odzyskanie pieniędzy utraconych w wyniku przestępstw elektronicznych (np. oszustw komputerowych lub telefonicznych). Szczegóły są zawarte w umowie z ubezpieczycielem.
W razie problemów z systemem:
Zadzwoń na infolinię: (+48) 12 370 70 00 lub odwiedź najbliższy oddział.