Gdzie zmienić hasło do bankowości internetowej?
Hasło możesz zmienić w następujący sposób:
- Od wydania 25.4.5 w Alior Mobile jest dostępna możliwość zarządzania dostępem do Alior Online.
Nowa funkcja umożliwia Ci samodzielne sprawdzenie statusu dostępu do bankowości internetowej oraz jego zmianę – bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w oddziale (w wybranych przypadkach).
Ważne: możesz samodzielnie odblokować dostęp jeśli blokada nastąpiła z powodu błędnego wprowadzania Hasła, lub jeśli dokonasz samodzielnej blokady tymczasowej.
Po zalogowaniu do aplikacji przejdź do zakładki Ustawienia, a następnie do sekcji UWIERZYTELNIENIE I BEZPIECZEŃSTWO. - Po zalogowaniu w Alior Online: Ustawienia → Autoryzacja i bezpieczeństwo → Logowanie → Hasło i metoda logowani (kliknij „Zmień”)
Ważne! Zmiana autoryzowana jest kodem SMS lub powiadomieniem PUSH. Wymagana jest znajomość obecnego hasła
- Przed zalogowaniem: (Problem z logowaniem → Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej)