Jak złożyć reklamację, jak się odwołać od odpowiedzi Alior Banku na uprzednio złożoną reklamację?
Reklamację lub odwołanie od odpowiedzi na wcześniej złożoną przez Ciebie reklamację możesz złożyć:
Jeśli reklamacja była już przez Ciebie złożona i dotychczasowe odpowiedzi z banku nie spełniają Twoich oczekiwań, wówczas możesz złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta Alior Banku. Szczegółowe informacje, jak złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta i co powinno zawierać, znajdują się na stronie Reklamacje.
- w oddziale,
- na infolinii pod numerem (12) 370 70 00,
- przez bankowość internetową Alior Online w zakładce „Moje sprawy”,
- przez aplikację mobilną Alior mobile w zakładce „Kontakt”, a następnie „Moje sprawy”,
- listownie na adres korespondencyjny Banku (ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa)
- elektronicznie na adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-18375-10021-DTBRC-21
Jeśli reklamacja była już przez Ciebie złożona i dotychczasowe odpowiedzi z banku nie spełniają Twoich oczekiwań, wówczas możesz złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta Alior Banku. Szczegółowe informacje, jak złożyć odwołanie do Rzecznika Klienta i co powinno zawierać, znajdują się na stronie Reklamacje.