Jak odblokować aplikację mobilną?
Możesz podjąć próbę samodzielnego odblokowania swojego dostępu na stronie Alior Banku.
Ważne! Pamiętaj, że zmieni się sposób autoryzacji dyspozycji na kody SMS a Twoje urządzenie domyślne zostanie usunięte.
Po odpowiedzi na pytania weryfikacyjne pojawi się ekran, informujący o powodzeniu lub braku możliwości odblokowania/restartu dostępu do systemu.
Jeśli próba się nie powiedzie, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią lub dowolną placówką Alior Banku.
- Wejdź na stronę logowania Alior Banku – Alior Online
- Wybierz opcje „Zaloguj się” a następnie „Problem z logowaniem
- Wybierz opcje: „Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło” i kliknij w „Przywróć dostęp”.
- Jeśli dostęp do Twojej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej został zablokowany lub nie pamiętasz swojego hasła/PIN-u, możesz skorzystać z opcji samodzielnej zmiany tych danych do logowania. Twój numer klienta (CIF) pozostaje bez zmian.
Ważne! Pamiętaj, że zmieni się sposób autoryzacji dyspozycji na kody SMS a Twoje urządzenie domyślne zostanie usunięte.
Po odpowiedzi na pytania weryfikacyjne pojawi się ekran, informujący o powodzeniu lub braku możliwości odblokowania/restartu dostępu do systemu.
Jeśli próba się nie powiedzie, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią lub dowolną placówką Alior Banku.