Po przeinstalowaniu lub ponownej aktywacji Alior Mobile nie otrzymuję powiadomień PUSH – co mam zrobić?
W tej sytuacji usuń dane aplikacji, a następnie aktywuj ją na nowo. Wybierz „Więcej opcji” na ekranie logowania, a następnie „Usuń dane”.
Podczas aktywacji zwróć uwagę, czy masz zaznaczoną opcję: „Czy chcesz ustawić urządzenie jako domyślne”. Jeśli nie masz zanaczonej tej opcji, powiadomienia nie będa do Ciebie przychodziły.
Jeżeli powyższe rozwiązanie nie działa, sprawdź: dlaczego nie otrzymuję autoryzacyjnych powiadomień PUSH.
Podczas aktywacji zwróć uwagę, czy masz zaznaczoną opcję: „Czy chcesz ustawić urządzenie jako domyślne”. Jeśli nie masz zanaczonej tej opcji, powiadomienia nie będa do Ciebie przychodziły.
Jeżeli powyższe rozwiązanie nie działa, sprawdź: dlaczego nie otrzymuję autoryzacyjnych powiadomień PUSH.