Co zrobić, jeśli po wpisaniu hasła startowego nie mogę się zalogować?
Podczas pierwszego logowania musisz podać:
- • identyfikator klienta,
- • hasło startowe, które otrzymasz na telefon komórkowy.
Jeśli identyfikator jest poprawny, a logowanie do systemu nie uda się, prosimy o kontakt z infolinią banku (pod numerem (+48) 12 370 70 00) lub wizytę w oddziale banku. Konsultant zweryfikuje, jaka jest przyczyna błędu i pomoże Ci odzyskać dostęp do bankowości.
Od wydania 25.4.5 w Alior Mobile jest dostępna możliwość zarządzania dostępem do Alior Online.
Nowa funkcja umożliwia Ci samodzielne sprawdzenie statusu dostępu do bankowości internetowej oraz jego zmianę – bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w oddziale (w wybranych przypadkach).
Ważne: możesz samodzielnie odblokować dostęp jeśli blokada nastąpiła z powodu błędnego wprowadzania Hasła, lub jeśli dokonasz samodzielnej blokady tymczasowej.
Po zalogowaniu do aplikacji przejdź do zakładki Ustawienia, a następnie do sekcji UWIERZYTELNIENIE I BEZPIECZEŃSTWO.