Czy mogę wcześniej spłacić kredyt ratalny?
Tak - w takim przypadku sprawdzamy Twoje wpłaty – jeśli pozwalają na rozliczenie i zamknięcie kredytu, robimy to. Zamknięcie kredytu potwierdzamy SMS-em. Możesz również otrzymać zaświadczenie o całkowitej spłacie w oddziale – za taki dokument pobieramy opłatę zgodnie z aktualną Taryfą Opłat i Prowizji Alior Banku SA dla Klientów Indywidualnych.
Jeśli wpłacona kwota nie pozwala na zamknięcie kredytu, wykonamy spłatę jego części. Zrobimy to w następujący sposób: na rachunku kredytowym pozostawimy kwotę na spłatę najbliższej raty – zgodnie z harmonogramem spłat. Resztą nadpłacimy kapitał, który pozostał do spłaty – zrobimy to tego samego dnia. Wysokość rat się nie zmieni, skróci się za to czas kredytowania (zmniejszy się liczba rat).
Jeśli chcesz, żebyśmy Twoją wpłatę rozliczyli inaczej, złóż stosowną dyspozycję – przed płatnością najbliższej raty – w:
Jeśli wpłacona kwota nie pozwala na zamknięcie kredytu, wykonamy spłatę jego części. Zrobimy to w następujący sposób: na rachunku kredytowym pozostawimy kwotę na spłatę najbliższej raty – zgodnie z harmonogramem spłat. Resztą nadpłacimy kapitał, który pozostał do spłaty – zrobimy to tego samego dnia. Wysokość rat się nie zmieni, skróci się za to czas kredytowania (zmniejszy się liczba rat).
Jeśli chcesz, żebyśmy Twoją wpłatę rozliczyli inaczej, złóż stosowną dyspozycję – przed płatnością najbliższej raty – w:
- w naszej dowolnej placówce,
- na nasz adres korespondencyjny: Alior Banku ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa,
- pod numerami: 12 19 502 lub 12 370 70 00 (połączenia krajowe) oraz +48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (połączenia zagraniczne).