Mój rachunek do zwrotu subwencji został zamknięty, co mogę zrobić?
Rachunki z zaległościami (nie spłaconych przynajmniej 2 pierwszych rat) zostały zamknięte na wniosek PFR.
Powinieneś skontaktować się z PFRem (np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: wnioskipfr@alior.pl lub poprzez opiekuna/oddział).
Jeżeli zależy Ci na przywróceniu możliwości spłaty subwencji, powinieneś to zgłosić do PFR.
Pomimo tego, że rachunek zwrotu został zamknięty, w ciągu 6 miesięcy od zamknięcia nadal będziesz mógł wpłacać na niego środki. W ciągu tych 6 miesięcy powinieneś również otrzymać od PFRu instrukcję oraz harmonogram spłat. Po upływie pół roku od zamknięcia kont przelewy na nie zlecane będą wracały na rachunek nadawcy
Powinieneś skontaktować się z PFRem (np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: wnioskipfr@alior.pl lub poprzez opiekuna/oddział).
Jeżeli zależy Ci na przywróceniu możliwości spłaty subwencji, powinieneś to zgłosić do PFR.
Pomimo tego, że rachunek zwrotu został zamknięty, w ciągu 6 miesięcy od zamknięcia nadal będziesz mógł wpłacać na niego środki. W ciągu tych 6 miesięcy powinieneś również otrzymać od PFRu instrukcję oraz harmonogram spłat. Po upływie pół roku od zamknięcia kont przelewy na nie zlecane będą wracały na rachunek nadawcy