Android Pay™ w Alior Banku


Zbliżasz. Płacisz. Gotowe.

Teraz możesz płacić swoim telefonem z Androidem dzięki usłudze Android Pay w Alior Banku.

Android Pay w Alior Banku

płać telefonem w sklepach

możesz zapłacić Androidem Pay wszędzie tam, gdzie
akceptowane są płatności zbliżeniowe

zakupy w aplikacjach mobilnych (wkrótce!)

wystarczy wybrać opcję płatności przez Android Pay

bezpieczeństwo transakcji

jeśli płacisz Androidem Pay, rzeczywisty numer Twojej karty nie jest udostępniany sklepowi

zacznij korzystać z Androida Pay

pobierz aplikację na urządzenie z systemem Android™, dodaj kartę Alior Banku i gotowe

Konkurs TAPnij KASĘ!


TAPnij KASĘ w aplikacji Android Pay™ z Alior Bankiem 

Weź udział w konkursie w aplikacji mobilnej Android Pay z wykorzystaniem mechanizmu TAP X, który polega na wykonaniu określonej liczby transakcji (tzw. tapnięć). Dla najbardziej aktywnych uczestników bank przygotował 80 nagród po 1000 zł. Oprócz tego każdy nowy użytkownik aplikacji mobilnej Android Pay, który spełni warunki akcji, na powitanie może otrzymać 50 zł.

50 zł za 5 tapnięć - dla nowych użytkowników Androida Pay™

W promocji mogą wziąć udział użytkownicy, którzy nie wykonali jeszcze żadnej transakcji za pomocą płatności mobilnych Android Pay.
  • Zainstaluj aplikację Android Pay i dodaj do niej kartę Alior Banku.
  • Potwierdź chęć wzięcia udziału w akcji - akceptacja Regulaminu w aplikacji jest warunkiem koniecznym, aby w aplikacji pojawiła się karta konkursu.
  • Jeśli informacja o promocji nie pojawi się w aplikacji, wpisz kod TAPNIJ50 w menu aplikacji Android Pay wybierając opcję „Wpisz kod promocyjny” i zaakceptuj regulamin.
  • Tapnij 5 razy - wykonaj 5 transakcji na dowolną kwotę kartą Alior Banku za pomocą Androida Pay.
  • Zgarnij 50 zł na powitanie.

80 nagród po 1000 zł dla najlepszych!

W każdym tygodniu 10 osób, które uzbierają najwięcej punktów otrzyma nagrodę główną - 1000 zł.
  • Zbieraj punkty za transakcje wykonane Androidem Pay i kartami Alior Banku oraz Kantoru Walutowego:
    • 1 punkt za transakcję w polskich złotych o wartości min. 5 zł
    • 3 punkty za transakcję w walucie obcej o wartości min. 1 euro/ dolar/ fun
  • W ciągu dnia uwzgledniana jest tylko pierwsza transkacja u tego samego sprzedawcy.

WAŻNE: Aby otrzymać nagrodę musisz mieć wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych przez Alior Bank. Jeśli nie masz wyrażonej zgody, możesz jej udzielić w oddziale banku lub za pośrednictwem infolinii. Przypominamy, że w aplikacji Android Pay można stokenizować tylko karty Alior Banku wydane przez Mastercard.

Zapoznaj się ze szczegółami w regulaminie konkursu.


Get it on Google Play

Klienci Alior Banku jako jedni z pierwszych w Polsce mogą korzystać z usługi Android Pay

Android Pay dla klientów Alior Banku
Dzięki współpracy z firmą Google klienci Alior Banku mogą od teraz w łatwy i bezpieczny sposób płacić za zakupy smartfonem w punktach hadlowo-usługowych, a już wkrótce także w aplikacjach mobilnych. 

Płać Androidem Pay
Możesz wykonywać bezpieczne transakcje za pomocą większości nowych smartfonów, które posiadają technologię NFC. Płatności Androidem Pay akceptowane są na dowolnym terminalu zbliżeniowym oraz - już wkrótce - w aplikacjach mobilnych partnerów obsługujących tę metodę płatności.

Już nie musisz szukać portfela ani karty - wystarczy przyłożyć telefon do terminala i płacić wygodnie za pomocą smartfona.
Android Pay dla klientów Alior Banku
Dzięki współpracy z firmą Google klienci Alior Banku mogą od teraz w łatwy i bezpieczny sposób płacić za zakupy smartfonem w punktach hadlowo-usługowych, a już wkrótce także w aplikacjach mobilnych. 

Płać Androidem Pay
Możesz wykonywać bezpieczne transakcje za pomocą większości nowych smartfonów, które posiadają technologię NFC. Płatności Androidem Pay akceptowane są na dowolnym terminalu zbliżeniowym oraz - już wkrótce - w aplikacjach mobilnych partnerów obsługujących tę metodę płatności.

Już nie musisz szukać portfela ani karty - wystarczy przyłożyć telefon do terminala i płacić wygodnie za pomocą smartfona.

Zainstaluj aplikację Android Pay

Zbliżasz. Płacisz. Gotowe.

Pobierz aplikację Android Pay
ze sklepu Google Play i zainstaluj na smartfonie z systemem Android (4.4 lub nowszym) oraz obługą NFC.
Dodaj kartę 
kredytową lub debetową wydaną przez Alior Bank.
 
Płać zbliżeniowo smartfonem
za zakupy w sklepach stacjonarnych lub w aplikacjach mobilnych.
Aplikacja dostępna jest w sklepie Google Play

Jak płacić w sklepie Androidem Pay?

Krok 1. Jak płacić w sklepie za pomocą Android Pay? Krok 2. Jak płacić w sklepie za pomocą Android Pay? Krok 3. Jak płacić w sklepie za pomocą Android Pay?
Upewnij się, że na terminalu znajduje się jeden z powyższych symboli. Wybudź urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Android Pay. Przybliż urządzenie do termianala – w ten sam sposób jak przy płatności kartą zbliżeniową.

Co jeszcze zyskujesz?

  • Płacisz za pomocą smartfona w dowolnym sklepie akceptującym płatności zbliżeniowe.
  • Nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty - wystarczy smartfon z aplikacją Android Pay.
  • Bezpieczeństwo danych użytkownika karty.
  • Płatności w aplikacjach mobilnych (już wkrótce!)
Get it on Google Play

Jak działa Android Pay?

Jak dodać kartę kredytową/debetową do Androida Pay?


Jak płacić smartfonem?


Dodatkowe informacje

Programy lojalnościowe, bezpieczeństwo i ochrona

Korzyści
Płacąc Androidem Pay, możesz dalej zbierać mile lub punkty. Możesz korzystać z tych samych nagród, przywilejów i zabezpieczeń, z których korzystasz na swojej karcie.
Bezpieczeństwo
Kiedy płacisz przez Androida Pay, prawdziwy numer Twojej karty nie jest udostępniany sklepowi. Podczas płatności kartą korzystamy z wirtualnego numeru konta, aby chronić Twoje dane.
Ochrona
Jeśli zgubisz swój telefon lub ktoś go ukradnie, za pomocą Menedżera urządzeń Android możesz natychmiast zablokować go z dowolnego miejsca, zabezpieczyć go nowym hasłem lub usunąć z niego wszystkie dane osobowe.

Pytania i odpowiedzi

Co to jest Android Pay?
Android Pay to mobilna usługa płatności w sklepach oraz wybranych aplikacjach mobilnych przy użyciu kompatybilnego urządzenia z systemem Android. Wystarczy pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play, dodać swoją zbliżeniową kartę kredytową lub debetową i można wykonywać transakcje bezstykowe za pomocą smartfona.
Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Androida Pay?
Aplikacja Android Pay działa na większości smartfonów z technologią NFC (z ang. Near Field Communication), na których zainstalowany jest system Android 4.4 KitKat lub nowszy. 
Kto może korzystać z Android Pay?
Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów posiadających kartę debetową lub kredytową Alior Banku, którą można wykonywać płatności zbliżeniowe i internetowe.

Limity dla swojej karty płatniczej możesz ustawić w systemie bankowości internetowej lub przez infolinię. 
 
Aby móc korzystać z aplikacji Android Pay należy:
  1. Posiadać urządzenie mobilne z funkcjonalnością NFC oraz systemem operacyjnym Android™ 4.4 (KitKat™) lub nowszy. 
  2. Posiadać  aktywną kartę płatniczą Alior Bank SA, która umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych.
  3. Pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play i ją zainstalować.
  4. Postępować zgodnie z instrukcjami w aplikacji, aby prawidłowo dodać kartę (tokenizacja).
Jak zacząć korzystać z płatności Android Pay?
Należy pobrać aplikację mobilną Android Pay ze sklepu Google Play. Jeśli posiadasz już kartę przypisaną do swojego konta Google Play, możesz ją dodać do aplikacji Android Pay potwierdzając kilka szczegółowych informacji.

Możesz także dodać nową kartę płatniczą do aplikacji wykonując jej zdjęcie lub dodając ręcznie dane karty.
Jakie dane są potrzebne, aby dodać kartę do aplikacji Android Pay (tokenizacja)? 
W celu tokenizacji kary płatniczej należy wprowadzić do aplikacji Android Pay następujące dane:
  • numer karty
  • termin ważności karty
  • numer CVC karty
  • imię i nazwisko posiadacza karty
  • adres rozliczeniowy
Następnie należy przeczytać i potwierdzić oświadczenie dot. warunków korzystania.
Czy jedną kartę mogę dodać do większej liczby urządzeń?
Tak, karta może zostać dodana i działać na wielu urządzeniach. Na każdym z urządzeń, ze względów bezpieczeństwa, zostanie jej nadany oddzielny indywidualny numer cyfrowy (token), który będzie prezentowany podczas dokonywania płatności. 
Ile kosztuje korzystanie z usługi Android Pay?
Bank nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z usługi Android Pay, ale może być pobierana opłata za transfer danych przez operatora sieci komórkowej (w zależności od posiadanego planu taryfowego).
 
Jak mogę ustalić limity transkacji?
​Limity transakcyjne można ustalić w każdej chwili poprzez bankowość internetową lub dzwoniąc na Infolinię Alior Banku pod numer telefonu +48 12 19 502.
Co to jest numer konta wirtualnego i gdzie mogę go znaleźć?
 
Dla danych Twojej karty kredytowej lub debetowej jest przypisany unikalny numer konta wirtualnego. Oznacza to, że dane Twojej karty nie są udostępniane sklepom i sprzedawcom u których płacisz za pomocą Androida Pay.

Aby wyświetlić ostatnie cztery lub pięć cyfr numeru konta wirtualnego w aplikacji Android Pay przejdź do opcji Dane karty lub Szczegóły transakcji.
 
Czy muszę mieć dostęp do transmisji danych internetowych, aby korzystać z Android Pay?
Będziesz potrzebować połaczenia z internetem mobilnym lub siecią W-Fi, aby dodać kartę do aplikacji mobilnej Android Pay. 

W większości przypadków nie jest potrzebne połączenie z internetemm aby korzystać z płatności za pomocą Android Pay. Jednak od czasu do czasu może być konieczne połaczenie się z internetem, na przykłąd po ponownym uruchomieniu urządzenia.

Dodatkowo przy włączonej transmisji danych wysłane są powiadomienia o wykonanych transakcjach.
Jak zaktualizować aplikację?
Aplikację można zaktualizować w sklepie z aplikacjami Google Play.
Gdzie mogę zgłosić problemy związane z działaniem płatności przez aplikację?
Aby zgłosić problemy związane z płatnościami przez aplikację, prosimy o kontakt z infolinią Alior Banku, dostępną pod numerami: 19 502 (z sieci Play: 12 19 502), 12 370 70 00, z zagranicy: +48 12 19 502, +48 58 767 00 00.


 
 
Co zrobić, jeżeli zgubię telefon?
Za każdym razem, gdy telefon jest odblokowany, może być wykorzystywany do dokonywania zakupów za pomocą Android Pay. Jeśli telefon zostanie zgubiony lub skradziony, możesz spróbować go znaleźć, zablokować lub wymazać dane za pomocą Menedżera urządzeń Android.

Po zablokowaniu urządzenia przez Menedżera urządzeń, Android Pay nie może być używany. Jeśli znajdziesz urządzenie, odblokuj je i dodaj ponownie informacje dotyczące płatności w aplikacji Android Pay.

Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp.

Posiadając zdalny dostęp urządzenia możesz zdalnie zablokować urządzenie lub przywrócić go do ustawień fabrycznych wymazując wszystkie dane.
 
Jak i gdzie korzystać z Androida Pay?

W sklepach stacjonarnych, punktach handlowo-usługowych
  • Wybudź urządzenie.
  • Nie ma potrzeby odblokowywania urządzania.
  • Przyłóż smartfona do terminala obsługującego płatności zbliżeniowe.
  • W przypadku niektórych transakcji możesz być poproszony o odblokowanie telefonu.
Terminal zblizeniowy może posiadać specjalne oznaczenie:



W aplikacjach mobilnych (opcja będzie dostępna wkrótce)

Wystarczy wybrać opcję Kup przez Android Pay podczas wyboru sposobu płatności w aplikacji. Warunkiem wykonania transakcji jest udostępnienie takiej opcji płatności przez twórców aplikacji.

Android Pay może zostać użyty w każdym miejscu, w którym akceptowane są transakcje wykorzystujące metodę zbliżeniową oraz w aplikacjach mobilnych, które wspierają Android Pay.  

Informacje o partnerach wspierajacych Android Pay dostępne są TUTAJ.

Zgodnie z ustalonymi limitami niektóre transakcje będą wymagały odblokowania telefonu oraz wprowadzenia kodu PIN na terminalu. Każdorazowo po dokonaniu transakcji zostanie wysłane potwierdzenie.
 
Co się stanie, gdy zmienię lub zaktualizuję swoje urządzenie?
W przypadku wymiany lub aktualizacji systemu na swoim urządzeniu, trzeba będzie ponownie dodać kartę płatniczą do aplikacji Android Pay.

Zanim pozbędziesz się starego telefonu, należy upewnić się, że karta została usunięta z aplikacji. Kartę należy usunąć takze wtedy, gdy czasowo przekazujesz swoje urządzenie komuś innemu. Nawet w przypadku oddania do serwisu lub naprawy.

Kartę możesz usunąć z aplikacji Android Pay w dowolnym momencie. Wybierz kartę w aplikacji, a następnie wybierz opcję Usuń kartę.
Czy z usługi Android Pay można korzystać na smartfonie z innym systemem operacyjnym niż Android?
Nie. Usługa nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych z innym systemem operacyjnym niż Android. Oznacza to, że usługa nie jest dostępna miedzy innymi na urządzeniach z systemem iOS lub Windows Mobile.
Czy transakcje wykonywane przy pomocy aplikacji Android Pay są bezpieczne?
Cyfrowy numer karty (token)  jest bezpiecznie zapisany na urządzeniu, na którym karta fizyczna została stokenizowana. Numer tokena różni się od numeru plastikowej karty płatniczej, dzięki czemu faktyczny numer karty nie zostaje ujawniany podczas transakcji.

Jeżeli urządzenie, na którym dokonano tokenizacji karty zostanie skradzione lub zgubione, dane wykorzystywane do płatności mogą zostać usunięte przy pomocy Android Device Manager. Dodatkowo token można zablokować dzwoniąc na infolinię Alior Banku pon nr. tel. +48 12 19 502.
W jaki sposób mogę zablokować kartę dodaną do urządzenia mobilnego (token)?

Token można zablokować korzystając z którejkolwiek z poniższych metod: Karta dodatkowo zostanie usunięta z aplikacji, jeżeli w ciągu 90 dni nie zostanie zarejestrowana żadna aktywność.

UWAGA: Samo usunięcie aplikacji nie spowoduje usunięcia dodanej karty (tokena).
Czy jeżeli zablokuję token moja karta plastikowa też przestanie działać?
Nie, po blokadzie tokena karta plastikowa będzie działać normalnie. Jeżeli natomiast zablokowana zostanie fizyczna karta płatnicza, wszystkie tokeny tej karty automatycznie przestaną działać. 
Czy przy pomocy aplikacji Android Pay możliwe są wypłaty z bankomatów?
Obecnie taka usługa nie jest dostępna. Jej wdrożenie planowane jest na kolejny etap implementacji rozwiązania.

Aktualnie w aplikacji Android Pay sukcesywnie dodawani są nowi polscy partnerzy, umożliwiający dodawanie oraz korzystanie w aplikacji z kart podarunkowych lub lojalnościowych.
Ile transakcji mogę zobaczyć w historii aplikacji Android Pay?
W aplikacji można podejrzeć 10 ostatnio wykonanych transakcji.
Aby zobaczyć więcej należy zalogować się do bankowości mobilnej albo internetowej.
Czy jeśli usunę kartę wirtualną z telefonu, moja karta płatnicza zostanie automatycznie zastrzeżona?
Nie, usunięcie dodanej karty z aplikacji nie spowoduje automatycznego zastrzeżenia fizycznej karty płatniczej wydanej przez bank.
Czy karta wirtualna pozostanie aktywna, jeśli zablokuję lub zastrzegę fizyczną kartę płatniczą?
Nie, blokada lub zastrzeżenie karty płatniczej (plastiku) spowoduje automatyczną dezaktywację dodanej do aplikacji karty wirtualnej (tokena).
Czy karta wirtualna na urządzeniu będzie ciągle działała, jeśli zastrzegę kartę płatniczą i zamówię nową?
Nie, aby nowa karta działała na urządzeniu będzie konieczne jej ponowne dodanie do aplikacji Android Pay (tokenizacja).
Czy PIN do karty mobilnej jest inny niż do standardowej karty płatniczej?
Nie, jest to ten sam numer PIN.
Jak blisko muszę przyłożyć telefon aby zadział Android Pay?
Telefon powinien zostać przyłożony w do terminala w sposób analogiczny jak zbliżeniowa karta płatnicza - na odległość ok. 1-2 cm od terminala.
Gdzie znajdę więcej informacji na temat Androida Pay w Poslce?

Bezpieczeństwo płatności Android Pay

Podczas płatności za pomocą usługi Android Pay Twój prawdziwy numer karty płatniczej nie jest udostępniany sklepowi. Usługa wykorzystuje numer wirtualnego konta, aby chronić Twoje dane. Gdy dokonasz zakupu, zobaczysz potwierdzenie płatności z informacjami o miejscu dokonania transakcji oraz nazwą i numer sprzedawcy. Dzięki temu łatwo możesz wykryć każdą podejrzaną transakcję.

Jeśli zgubisz swój telefon lub ktoś go ukradnie, możesz natychmiast zablokować go z dowolnego miejsca, zabezpieczyć go nowym hasłem lub usunąć z niego wszystkie dane osobowe za pomocą aplikacji Menedżer urządzeń Android lub na stronie internetowej Google'a.
  • Nie instaluj oprogramowania z niezaufanych źródeł. Instaluj wyłącznie programy pobrane z oficjalnych, udostępnionych przez producentów systemu sklepów z aplikacjami (Google Play, Apple App Store, Windows Phone Store).
  • Pamiętaj, że Alior Bank nigdy nie przesyła linków w SMS-ach służących do pobrania aplikacji na urządzenia mobilne.
  • Upewnij się, że na swoim urządzeniu mobilnym posiadasz najnowszą wersję systemu operacyjnego dostarczanego przez producenta i pamiętaj, aby regularnie go aktualizować. 
  • Kupując nowe urządzenie mobilne (np. telefon lub tablet) dowiedz się u jego dystrybutora lub producenta czy aktualnie są, oraz jak długo będą dostarczane do niego aktualizacje bezpieczeństwa. Pamiętaj, że brak zainstalowanych aktualizacji może skutkować przejęciem kontroli nad urządzeniem przez przestępców.
  • Urządzenie z którego korzystasz do obsługi aplikacji Android Pay musi być skutecznie zabezpieczone przed zagrożeniami poprzez zainstalowanie aktualnego oprogramowania antywirusowego renomowanego producenta.
  • Warto poświęcić chwilę na wybór oprogramowania antywirusowego. Pamiętaj, że rozwiązania niektórych producentów oferują bardziej zaawansowaną ochronę od innych. W Internecie znajdziesz testy poszczególnych rozwiązań oraz ich porównania względem siebie.
  • Zalecamy, aby nie obsługiwać finansowych aplikacji mobilnych  (oraz odbierać SMS-ów autoryzacyjnych) na urządzeniach mobilnych z osłabionymi zabezpieczeniami poprzez operacje typu root/jailbreak itp.
  • Zelcamy wyłączenia opcji „Zezwalaj na instalację aplikacji ze źródeł innych niż sklep Play” – bank nigdy nie poprosi Cię o jej włączenie.
  • Nie udostępniaj swojego urządzenia osobom trzecim.
  • Zabezpiecz dostęp do swojego urządzenia trudnym do odgadnięcia kodem lub hasłem.
  • Pamiętaj, że Twoje urządzenie mobilne to klucz do Twoich finansów! Jego utrata lub przejęcie przez przestępców może skutkować przejęciem konta bankowego, a w rezultacie utratą środków pieniężnych.

Bezpieczne transakcje

Dbaj o bezpieczeństwo Twojego telefonu komórkowego - nie pozostawiaj go w miejscach, w których narażony może być na kradzież lub dostęp osób niepowołanych. W przypadku kradzieży telefonu, zablokuj niezwłocznie kartę SIM u operatora telefonii komórkowej, a także powiadom infolinię (pod numerem 19 502) lub oddział Alior Banku.
 

Zasady i warunki korzystania z karty wirtualnej

  1. Karta wirtualna (token) umożliwia wykonywanie płatności zbliżeniowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
  2. Warunki korzystania z Karty Wirtualnej (tokena):
    • posiadanie Aplikacji, Rachunku i aktywnej Karty debetowej lub kredytowej z technologią zbliżeniową,
    • spełnienie wymagań zgodnych z zapisami regulaminów Aplikacji umożliwiających transakcje bezgotówkowe z wykorzystaniem urządzeń mobilnych udostępnianych przez usługodawców zewnętrznych współpracujących z Bankiem
  3. Karta Wirtualna jest powiązana z plastikową Kartą płatniczą debetową lub kredytową. Jej digitalizacji można dokonać wyłącznie w sytuacji, gdy Karta debetowa lub kredytowa jest aktywna. W przypadku zablokowania, zastrzeżenia bądź zamknięcia Karty debetowej lub kredytowej dokonywanie transakcji za pomocą jej wirtualnego odwzorowania (tokena) nie będzie możliwe.
  4. Karta Wirtualna jest tworzona w trakcie procesu digitalizacji karty debetowej lub kredytowej. Dla jednej karty płatniczej może zostać wygenerowany wyłącznie jeden unikalny token przypadający na jedno urządzenie, aplikację i konto użytkownika. W przypadku wymiany karty należy ponownie przeprowadzić proces digitalizacji.
  5. W przypadku automatycznego przedłużenia terminu ważności karty, termin ważności Karty Wirtualnej ulega analogicznej zmianie.
  6. Karta Wirtualna może być dostępna na różnych urządzeniach, na których jej Użytkownik korzysta z Aplikacji - z zastrzeżeniem, że dany token jest przypisany do konkretnego urządzenia, na którym dokonano digitalizacji Karty debetowej lub kredytowej.
  7. Użytkownik może w każdej chwili usunąć Kartę Wirtualną ze swojego urządzenia mobilnego. Ponowna digitalizacja będzie wymagała wygenerowania nowego tokena. Usunięcie Karty Wirtualnej nie wpływa na status powiązanej z nią Karty debetowej lub kredytowej.
  8. Za pośrednictwem Karty Wirtualnej możliwe jest wyłącznie dokonywanie płatności bezgotówkowych do kwot zgodnych z ustalonymi limitami dla źródłowej Karty debetowej lub kredytowej.
  9. Bank nie ponosi odpowiedzialności za transakcje wykonane przy pomocy Karty Wirtualnej przez osobę trzecią, której zostało udostępnione urządzenie mobilne z zainstalowaną Aplikacją i Kartą Wirtualną.

Zbliżasz. Płacisz. Gotowe.

Zainstaluj aplikację i płać kartą Alior Banku przez Androida Pay!
  Get it on Google Play

Android, Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.

Robot Android został odtworzony lub zmodyfikowany na podstawie projektu utworzonego i udostępnionego przez Google. Jego wykorzystanie jest zgodne z warunkami opisanymi w Licencji Creative Commons 3.0 – Uznanie autorstwa.