Kto może korzystać z Apple Pay?
Z jakimi kartami Alior Banku działa Apple Pay?
Na jakich urządzeniach działa Apple Pay?
iPhone X
iPhone 8. 8 Plus
iPhone 7, 7 Plus
iPhone 6s, 6s Plus, 6, 6 Plus
iPhone SE
Apple Watch
Apple Watch (1. generacji)
Apple Watch Series 1
Apple Watch Series 2
Apple Watch Series 3
iPad
iPad Air 2
iPad mini 4
iPad mini 3
iPad (5. generacji)
Mac
MacBook Air*
MacBook Pro**
iMac*
Mac mini*
Mac Pro*
* modele z 2012 lub wyższe
** dodanie karty tylko dla MacBook Pro z Touch Bar
Ile kart mogę dodać do Apple Pay?
- 12 kart na iPhonie X, iPhonie 8, iPhonie 8 Plus i Apple Watchu Series 3,
- 8 kart na innych urządzeniach.
Dlaczego moja karta w Apple Pay różni się od tej którą posiadam?
Apple Pay powinien działać w sklepie, ale nie działa, dlaczego?
Dlaczego czasem muszę wpisać kod PIN lub podpisać transakcję a nie użyć Touch ID lub Face ID?
Czy jedną kartę mogę dodać do większej liczby urządzeń?
Ile kosztuje korzystanie z usługi Apple Pay?
Jak mogę ustalić limity transakcji?
Co to jest numer konta wirtualnego i gdzie mogę go znaleźć?
Czy muszę mieć dostęp do transmisji danych internetowych, aby korzystać z Apple Pay?
W większości przypadków nie jest potrzebne połączenie z internetem aby korzystać z płatności za pomocą Apple Pay. Jednak od czasu do czasu może być konieczne połączenie się z internetem, na przykład po ponownym uruchomieniu urządzenia.
Dodatkowo przy włączonej transmisji danych wysłane są powiadomienia o wykonanych transakcjach.
Jak zaktualizować aplikację Wallet?
Gdzie mogę zgłosić problemy związane z działaniem płatności Apple Pay?
Co zrobić, jeżeli zgubię telefon?
Dlaczego czasami widać mniejszą transakcję w historii transakcji?
Czy z usługi Apple Pay można korzystać na smartfonie z innym systemem operacyjnym niż iOS?
Czy transakcje wykonywane za pomocą Apple Pay są bezpieczne?
Jeżeli urządzenie, na którym dokonano tokenizacji karty zostanie skradzione lub zgubione, dane wykorzystywane do płatności mogą zostać usunięte na koncie Apple ID. Dodatkowo token można zablokować dzwoniąc na infolinię Alior Banku pon nr. tel. +48 12 19 502.
W jaki sposób mogę zablokować kartę dodaną do urządzenia mobilnego (token)?
Token można zablokować korzystając z którejkolwiek z poniższych metod:
- Usuwając token z aplikacji.
- Dzwoniąc na infolinię Alior Banku (+48 12 19 502).
UWAGA: Samo usunięcie aplikacji nie spowoduje usunięcia dodanej karty (tokena).
Czy jeżeli zablokuję token moja karta plastikowa też przestanie działać?
Ile transakcji mogę zobaczyć w historii aplikacji Wallet?
Czy jeśli usunę kartę wirtualną z telefonu, moja karta płatnicza zostanie automatycznie zastrzeżona?
Czy karta wirtualna pozostanie aktywna, jeśli zablokuję lub zastrzegę fizyczną kartę płatniczą?
Czy karta wirtualna na urządzeniu będzie ciągle działała, jeśli zastrzegę kartę płatniczą i zamówię nową?
Czy PIN do karty mobilnej jest inny niż do standardowej karty płatniczej?
Jak blisko muszę przyłożyć iPhone'a lub Apple Watcha, aby działała płatność za pomocą Apple Pay?
Gdzie znajdę więcej informacji na temat Apple Pay w Polsce?
- Odwiedź oficjalne Centrum pomocy firmy Apple
- Oficjalna strona www.apple.com/pl/apple-pay