

Usługi BIK BEZPIECZEŃSTWO
Aktywuj Usługi BIK (raporty i alerty) i zyskaj dostęp do szczegółowych informacji o Twoich kredytach i zobowiązaniach oraz o każdej próbie wyłudzenia z wykorzystaniem Twoich danych.
raport BIK
pozwoli Ci ocenić szanse na kredyt i sprawdzić,
czy nie masz opóźnień w spłacie obecnych zobowiązań
pozwoli Ci ocenić szanse na kredyt i sprawdzić,
czy nie masz opóźnień w spłacie obecnych zobowiązań
alerty BIK
otrzymasz powiadomienia SMS i/lub e-mail o próbach
uzyskania kredytu na Twoje dane lub o opóźnieniach
w spłacie bieżących kredytów i innych zobowiązań
przez 12 miesięcy
otrzymasz powiadomienia SMS i/lub e-mail o próbach
uzyskania kredytu na Twoje dane lub o opóźnieniach
w spłacie bieżących kredytów i innych zobowiązań
przez 12 miesięcy
raport BIK otrzymasz od razu
będzie on widoczny w bankowości elektronicznej.
będzie on widoczny w bankowości elektronicznej.
wygodna forma płatności za usługę opłaty pobierzemy
automatycznie z Twojego konta
automatycznie z Twojego konta
Jak skorzystać z Usług BIK?
W celu zakupu drugiej usługi przejdź proces zakupu ponownie.
- Zaloguj się do Alior Online lub Alior Mobile, następnie:
- w Alior Online wejdź w zakładkę Usługi i wybierz opcję Usługi BIK,
- w Alior Mobile wejdź w zakładkę Płatności i Usługi i wybierz opcję Usługi BIK,
- Wybierz interesujący Cię wariant – Raport BIK lub Alerty BIK
- Wyraź zgody wymagane przez BIK oraz zaakceptuj Regulamin usługi i Cennik. Następnie wybierz rachunek, z którego pobierzemy opłatę.
W celu zakupu drugiej usługi przejdź proces zakupu ponownie.
Aplikacja Alior Mobile
Pobierz aplikację mobilną Alior Mobile na swoje urządzenie i płać BLIKIEM.

Dodatkowe informacje
Usługi BIK udostępnione są dla klientów, których tożsamość została zweryfikowana przez bank podczas ich fizycznej obecności w oddziale. W celu potwierdzenia tożsamości zapraszamy do dowolnego oddziału – wystarczy okazać dowód osobisty lub paszport.
Jednorazowa opłata za Raport BIK to 54 zł. Roczny koszt Alertów BIK to 42 zł.
Aby skorzystać z Usługi BIK, musisz mieć w Alior Banku konto osobiste w złotówkach dla klientów indywidualnych.
Raport BIK otrzymasz w formie zaszyfrowanego pliku PDF. Udostępnimy go w Twojej bankowości internetowej w sekcji Usługi BIK.
Hasło do raportu otrzymasz SMS-em z Biura Informacji Kredytowej
Hasło do raportu otrzymasz SMS-em z Biura Informacji Kredytowej
Raport będzie widoczny przez 60 dni, od dnia jego udostępnienia
- Historię swoich zobowiązań, zarówno kredytowych (z bazy BIK) jak i finansowych (z bazy BIG InfoMonitor)
- Wskaźnik swojej sytuacji płatniczej, dzięki któremu zobaczysz, czy nie masz opóźnień w płatnościach.
- Ocenę punktową BIK, tzw. scoring.
Raport zobaczysz tylko w swojej bankowości oraz na swoim koncie w BIK, które zostało dla Ciebie założone automatycznie, gdy zawnioskowałeś/aś o usługę BIK (chyba że już miałeś/aś takie konto).
Powiadomienia będziesz otrzymać przez 12 mies. w formie wiadomości SMS i/lub e-mail z Biura Informacji Kredytowej.
Usługa nie jest automatycznie przedłużana. Nie pobierzemy od Ciebie żadnych dodatkowych opłat.
- Kiedy do BIK lub BIG InfoMonitor wpłynie zapytanie o Twoje dane np. w związku z wnioskiem o kredyt.
- Kiedy w BIK lub BIG InfoMonitor pojawi się opóźnienie w spłacie Twoich zobowiązań (zaległa rata, nieopłacona faktura)
- Kiedy do BIK wpłynie informacja o zamknięciu zobowiązania kredytowego na Twoje dane lub gdy nastąpi aktualizacja informacji o zaległości w spłacie Twoich zobowiązań widocznych w BIG InfoMonitor.
Jeśli nie posiadasz konta na portalu BIK, to zostanie ono założone w momencie zakupienia usługi i powiadomienia będą przychodziły na numer jaki podasz w trakcie aktywacji usługi.
Jeśli posiadasz już konto na portalu BIK i numer który tam widnieje jest inny niż podany podczas aktywacji usługi w Alior Online/Alior Mobile, powiadomienia będą przychodzić na numer podany do wiadomości BIK dopóki nie zaktualizujesz go w portalu BIK.
Jeśli posiadasz już konto na portalu BIK i numer który tam widnieje jest inny niż podany podczas aktywacji usługi w Alior Online/Alior Mobile, powiadomienia będą przychodzić na numer podany do wiadomości BIK dopóki nie zaktualizujesz go w portalu BIK.
Skontaktuj się od razu z infolinią BIK: 22 310 44 44.
Konsultant BIK poinformuje Cię, jak prawidłowo zgłosić próbę wyłudzenia.
Konsultant BIK poinformuje Cię, jak prawidłowo zgłosić próbę wyłudzenia.
Jeśli otrzymasz alert o zapytaniu o Twoje dane, a nie składałeś wniosku o kredyt, skontaktuj się z bankiem, który wysłał zapytanie.
Jeśli wszystkie zobowiązania spłacane były w terminie, skontaktuj się z instytucją finansową, której nazwę znajdziesz w treści alertu, w celu wyjaśnienia sprawy.
Dostawca uslugi
Dostawcą Usług BIK jest Biuro Informacji Kredytowej SA, ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a, 02-679 Warszawa. Numer KRS: 0000110015, Sąd Rejonowy m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, kapitał zakładowy 15.550.000 zł opłacony w całości, NIP: 951-177-86-33, REGON: 012845863.
Dostawcą Usług BIK jest Biuro Informacji Kredytowej SA, ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a, 02-679 Warszawa. Numer KRS: 0000110015, Sąd Rejonowy m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, kapitał zakładowy 15.550.000 zł opłacony w całości, NIP: 951-177-86-33, REGON: 012845863.