w promocji bransoletka płatnicza dla nastolatka w wieku 13-17 lat


Bransoletka płatnicza – pewni swego, bez portfela! 13 - 17 lat
Płatności w ruchu z bransoletką płatniczą – w szkole, na rowerze, skateparku. Bransoletka nie wymaga ładowania i dostępu do internetu, jest wodoodporna i równie bezpieczna, jak karta płatnicza.
Reklama skierowana do rodziców dzieci w wieku 13-17 lat.
nie wymaga ładowania i dostępu do internetu
wygodne płatności zbliżeniowe
odporna na wodę
Bransoletki płatnicze to urządzenia, które umożliwiają szybkie płatności zbliżeniowe — bez baterii, bez połączenia z internetem, bez telefonu, bez portfela, wystarczy jedno dotknięcie.
Płatności zbliżeniowe w nowoczesnym stylu
Za pomocą bransoletki można zapłacić wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe
Wygoda i szybkość
Wystarczy pobrać aplikację mobilną Tapster i dodać kartę płatniczą Alior Banku
Poufność danych karty
Dane karty nie są udostępniane podczas transakcji. Cyfrowy numer karty (token) różni się od numeru plastikowej karty płatniczej, dzięki czemu faktyczny numer karty nie zostaje ujawniany sklepowi podczas transakcji
Płatności zbliżeniowe w nowoczesnym stylu
Za pomocą bransoletki można zapłacić wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe
Wygoda i szybkość
Wystarczy pobrać aplikację mobilną Tapster i dodać kartę płatniczą Alior Banku
Poufność danych karty
Dane karty nie są udostępniane podczas transakcji. Cyfrowy numer karty (token) różni się od numeru plastikowej karty płatniczej, dzięki czemu faktyczny numer karty nie zostaje ujawniany sklepowi podczas transakcji

Jak otrzymać bransoletkę?
- Załóż nastolatkowi Konto dla młodych dla młodych z kartą debetową i Konto oszczędnościowe w tym samym dniu.
- Zasil jednorazowo Konto oszczędnościowe kwotą min. 500 zł w ciągu 14 dni od jego otwarcia.
- Po spełnieniu warunków promocji, Nastolatek dostanie SMS lub e-mail z kodem uprawniającym do bezpłatnego zamówienia bransoletki na gotapster.com/pl-pl/collections/bracelets (kod jest ważny przez 21 dni).
- Aby zamówić bransoletkę przy użyciu kodu należy wejść na www.gotapster.com/alior.
- W celu dodania karty do bransoletki należy pobrać aplikację Tapster i zalogować się tym samym adresem e-mail użytym do zamówienia.
- Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie sprzedaży premiowej „Otwórz konto i odbierz bransoletkę płatniczą”, obowiązującej od 12.08.2025 r. do 31.12.2025 r.
Jak korzystać z płatności bransoletką?
Korzystanie z bransoletki jest bardzo proste. Można nią zapłacić wszędzie, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe, nie potrzebny jest portfel, telefon ani dostępu do internetu. Wystarczy przyłożyć bransoletkę do terminala i zapłacone! W przypadku płatności powyżej 100 zł konieczne jest podanie kodu PIN do karty.

Jak włączyć płatności bransoletką?
Aby wygodnie płacić w nowym stylu, potrzebna jest karta debetowa Alior Banku, którą dodasz do płatności w bransoletce.
- Włącz NFC w telefonie i zdejmij etui (może zakłócać sygnał).
- Zainstaluj aplikację TAPSTER (dostępna w Google Play i App Store).
- W aplikacji TAPSTER wybierz „Aktywuj urządzenie do noszenia” i postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Umieść bransoletkę na płaskiej powierzchni i przyłóż tył telefonu (z NFC) do bransoletki. Nie ruszaj telefonu do zakończenia procesu.
- Wprowadź dane karty debetowej: numer karty, datę ważności i kod CVC.
- Zainstaluj i aktywuj aplikację Alior Mobile, aby potwierdzić aktywację płatności bransoletką.

Dodatkowe informacje
Jeśli napotykasz trudności z podłączeniem swojej karty do bransoletki płatniczej w aplikacji Tapster, spróbuj poniższych kroków:
- Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację Tapster, a następnie spróbuj ponownie przeprowadzić proces dodawania karty.
- Możesz również skorzystać z aplikacji Fidesmo, aby dodać kartę. Choć nie jest to preferowana metoda, może posłużyć jako tymczasowe rozwiązanie.
- Jeśli żadna z powyższych metod nie działa, skontaktuj się z zespołem wsparcia firmy Tapster. Sprawdzą, czy problem wynika z błędu technicznego aplikacji, czy też może dotyczy samego chipa w bransoletce.
Do bransoletki można dodać tylko jedną kartę.
Aby zablokować płatności bransoletką wejdź do aplikacji Tapster, kliknij na swoją kartę i wybierz opcję „Usuń kartę”.
Kartę możesz usunąć w aplikacji Tapster. Wejdź do aplikacji, kliknij na swoją kartę i wybierz opcję „Usuń kartę”.
W przypadku płatności powyżej 100zł konieczne jest podanie kodu PIN do Twojej karty.
Tak, jeśli bankomat obsługuję funkcję wypłaty zbliżeniowej bez użycia karty. Wówczas będzie w stanie obsłużyć wypłatę za pomocą takich rozwiązań NFC jak bransoletka płatnicza. Przy wypłacie z bankomatu zawsze konieczny jest PIN do Twojej karty.
Nie, nie potrzebujesz telefonu ani karty przy płatności bransoletką.
Limity na karcie możesz zmienić w dowolnym momencie w Alior Mobile, Alior Online lub dzwoniąc na Infolinię.
Limity na karcie możesz zmienić w dowolnym momencie w Alior Mobile, Alior Online lub dzwoniąc na Infolinię.
Nie, bransoletka nie wymaga ładowania.
Jeśli zgubisz bransoletkę usuń kartę z płatności w aplikacji Tapster. Wejdź do aplikacji, kliknij na swoją kartę i wybierz opcję „Usuń kartę”
Gwarancja na produkty TAPSTER wynosi 2 lata od daty zakupu. Wszelkie informacje związane z zasadami używania bransoletki znajdziesz na stronie gotapster.com
Nota prawna
Sprzedaż premiowa „Otwórz konto i odbierz bransoletkę płatniczą” obowiązuje od 12.08.2025 r. do 31.12.2025 r. okres zawiera wydanie nagród oraz rozpatrywanie reklamacji. Warunkiem przystąpienia do tej sprzedaży premiowej jest zawarcie przez Ciebie w imieniu Dziecka Umowy o Konto, Umowy o Kartę dla Dziecka i Umowy o Konto oszczędnościowe dla dziecka w tym samym dniu w terminie od 12.08.2025 r. do 31.10.2025 r. oraz jednorazowe zasilenie tego Konta oszczędnościowego kwotą w wysokości minimum 500 zł w ciągu 14 dni od zawarcia tych umów. Liczba nagród jest ograniczona do 2000 szt. Bank zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia tej sprzedaży, o czym niezwłocznie poinformuje uczestników, publikując informację na stronie internetowej banku. Sprzedaż premiowa jest skierowana do uczestników, których dziecko w okresie ostatnich 2 lat przed dniem złożenia wniosku nie posiadało rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Banku. Zasady i warunki znajdują się w regulaminie sprzedaży premiowej „Otwórz konto i odbierz bransoletkę płatniczą” na stronie internetowej banku. Aplikacje Alior Mobile oraz Tapster możesz pobrać bezpłatnie na telefon ze sklepów App Store (iOS), Google Play™ (Android™) lub AppGallery (dla urządzeń Huawei). Android, Google Pay i Google Play to znaki towarowe Google LLC.
Nie pobierzemy opłaty za prowadzenie konta, jeśli dziecko nie ma ukończonych 26 lat. Po ukończeniu 26 lat nie pobierzemy opłaty 10 zł za prowadzenie konta, jeśli w danym miesiącu kalendarzowym na konto wpłynie jednorazowo min. 1500 zł z innego banku lub z konta firmowego w naszym banku (jako wpływ nie są traktowane przelewy z rachunków Kantoru Walutowego Alior Banku należących do klientów indywidualnych i biznesowych). Nie pobierzemy opłaty 5 zł za obsługę karty do konta do ukończenia przez dziecko 18 lat. Po ukończeniu 18 lat nie pobierzemy tej opłaty jeśli od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca do przedostatniego dnia danego miesiąca zostaną wykonane transakcje bezgotówkowe na łącznie min. 300 zł. Dwie korzyści są bezpłatne, każda kolejna kosztuje 3,50 zł miesięcznie. Korzyść wybrana do konta będzie aktywna od następnego dnia. W przypadku rezygnacji z korzyści przestaje być ona aktywna pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Szczegółowe zasady dot. wszystkich korzyści zawarte są w Regulaminie korzyści do Konta Jakże Osobistego. Konto Jakże Osobiste dla osób, które nie ukończyły 13 lat i 18 lat, różni się zakresem dostępnych korzyści. Pod pojęciem rodzica rozumie się każdego przedstawiciela ustawowego.
Szczegóły, które dotyczą prowadzenia kont i obsługi karty debetowej oraz usługi bankowości elektronicznej zawarte są w Regulaminie rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, oszczędnościowych i terminowych lokat oszczędnościowych, Regulaminie kart płatniczych Alior Banku SA, Regulaminie korzystania z Kanałów Elektronicznych dla Klientów Indywidualnych, Taryfie opłat i prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych – wszystkie wymienione dokumenty udostępniamy w placówkach Alior Banku oraz na stronie www.aliorbank.pl.
Pojęcia zgodne z wykazem usług reprezentatywnych dostępne są w słowniku na www.aliorbank.pl/l/slownik. Stan na 12.08.2025 r.
Sprzedaż premiowa „Otwórz konto i odbierz bransoletkę płatniczą” obowiązuje od 12.08.2025 r. do 31.12.2025 r. okres zawiera wydanie nagród oraz rozpatrywanie reklamacji. Warunkiem przystąpienia do tej sprzedaży premiowej jest zawarcie przez Ciebie w imieniu Dziecka Umowy o Konto, Umowy o Kartę dla Dziecka i Umowy o Konto oszczędnościowe dla dziecka w tym samym dniu w terminie od 12.08.2025 r. do 31.10.2025 r. oraz jednorazowe zasilenie tego Konta oszczędnościowego kwotą w wysokości minimum 500 zł w ciągu 14 dni od zawarcia tych umów. Liczba nagród jest ograniczona do 2000 szt. Bank zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia tej sprzedaży, o czym niezwłocznie poinformuje uczestników, publikując informację na stronie internetowej banku. Sprzedaż premiowa jest skierowana do uczestników, których dziecko w okresie ostatnich 2 lat przed dniem złożenia wniosku nie posiadało rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Banku. Zasady i warunki znajdują się w regulaminie sprzedaży premiowej „Otwórz konto i odbierz bransoletkę płatniczą” na stronie internetowej banku. Aplikacje Alior Mobile oraz Tapster możesz pobrać bezpłatnie na telefon ze sklepów App Store (iOS), Google Play™ (Android™) lub AppGallery (dla urządzeń Huawei). Android, Google Pay i Google Play to znaki towarowe Google LLC.
Nie pobierzemy opłaty za prowadzenie konta, jeśli dziecko nie ma ukończonych 26 lat. Po ukończeniu 26 lat nie pobierzemy opłaty 10 zł za prowadzenie konta, jeśli w danym miesiącu kalendarzowym na konto wpłynie jednorazowo min. 1500 zł z innego banku lub z konta firmowego w naszym banku (jako wpływ nie są traktowane przelewy z rachunków Kantoru Walutowego Alior Banku należących do klientów indywidualnych i biznesowych). Nie pobierzemy opłaty 5 zł za obsługę karty do konta do ukończenia przez dziecko 18 lat. Po ukończeniu 18 lat nie pobierzemy tej opłaty jeśli od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca do przedostatniego dnia danego miesiąca zostaną wykonane transakcje bezgotówkowe na łącznie min. 300 zł. Dwie korzyści są bezpłatne, każda kolejna kosztuje 3,50 zł miesięcznie. Korzyść wybrana do konta będzie aktywna od następnego dnia. W przypadku rezygnacji z korzyści przestaje być ona aktywna pierwszego dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego. Szczegółowe zasady dot. wszystkich korzyści zawarte są w Regulaminie korzyści do Konta Jakże Osobistego. Konto Jakże Osobiste dla osób, które nie ukończyły 13 lat i 18 lat, różni się zakresem dostępnych korzyści. Pod pojęciem rodzica rozumie się każdego przedstawiciela ustawowego.
Szczegóły, które dotyczą prowadzenia kont i obsługi karty debetowej oraz usługi bankowości elektronicznej zawarte są w Regulaminie rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, oszczędnościowych i terminowych lokat oszczędnościowych, Regulaminie kart płatniczych Alior Banku SA, Regulaminie korzystania z Kanałów Elektronicznych dla Klientów Indywidualnych, Taryfie opłat i prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych – wszystkie wymienione dokumenty udostępniamy w placówkach Alior Banku oraz na stronie www.aliorbank.pl.
Pojęcia zgodne z wykazem usług reprezentatywnych dostępne są w słowniku na www.aliorbank.pl/l/slownik. Stan na 12.08.2025 r.