Co to jest SwatchPAY!?
Gdzie usługa jest dostępna?
Czy można kupić online zegarek Swatch, obsługujący SwatchPAY! ?
Jak Swatch tworzy wirtualną kartę płatniczą?
Jakie są zalety SwatchPAY!?
Które karty płatnicze mogę połączyć z moim systemem SwatchPAY!?
Jak długo trwa proces powiązania karty płatniczej z moim SwatchPAY!?
Gdzie mogę aktywować SwatchPAY!?
Ile kart płatniczych można powiązać z każdym zegarkiem?
Czy można powiązać kilka zegarków z jedną kartą płatniczą?
Czy można aktywować zegarek SwatchPAY! Watch bez połączenia internetowego?
Czy Swatch pobiera opłaty za aktywację?
W jaki sposób można pobrać aplikację?
Czy możliwe jest wprowadzenie danych po opuszczeniu sklepu Swatch?
Jak mogę usunąć dane z aplikacji SwatchPAY! App?
Jak potwierdzić, czy moja karta płatnicza nie jest już powiązana z zegarkiem?
Co to jest SwatchPAY! Box?
Jakich urządzeń można używać ze SwatchPAY! Box?
Czy SwatchPAY! Box jest bezpieczny?
Czy możliwe jest połączenie dwóch zegarków do urządzenia SwatchPAY! Box w tym samym momencie?
Czy SwatchPAY! jest zgodny z RODO?
Co to jest „Secure Element”?
Co oznacza skrót EMVCo?
Czy SwatchPAY! wykorzystuje podzespoły Secure Element z certyfikatem EMVCo?
Co mam zrobić w przypadku zgubienia lub kradzieży zegarka?
Jeżeli chcesz, możesz również usunąć swoją wirtualną kartę płatniczą (token).
Po zawieszeniu wirtualnej karty lub jej usunięciu w aplikacji, zegarek nie może być używany do płacenia. W razie zgubienia plastikowej karty płatniczej należy bezzwłocznie skontaktować się z Alior Bankiem, w celu zablokowania/zastrzeżenia karty. .
Mój zegarek nie działa prawidłowo, mogę odesłać go do naprawy?