Aby otrzymać kredyt jako osoba fizyczna, musisz spełniać wszystkie poniższe warunki:
- być obywatelem RP,
- mieć ważny dowód osobisty,
- mieć adres zamieszkania na terenie Polski,
- mieć pełną zdolność do czynności prawnych,
- mieć ukończone 18 lat (przy zakupie telefonu komórkowego limit wieku może być wyższy),
- wykazywać się regularnymi dochodami ze źródeł, które akceptujemy (listę znajdziesz poniżej),
- mieć prywatny numer telefonu komórkowego, pod którym możemy się z Tobą kontaktować,
- mieć adres e-mail,
- mieć indywidualne konto bankowe, z którego zrobisz przelew weryfikacyjny – jeśli będzie przez nas wymagany,
- otrzymać od nas pozytywną ocenę zdolności kredytowej,
- nie mieć zastrzeżonego numeru PESEL.
Akceptujemy poniższe źródła dochodów:
- umowa o pracę,
- działalność gospodarcza,
- działalność rolnicza,
- emerytura/ zasiłek przedemerytalny,
- renta,
- kontrakt wojskowy,
- kontrakt menedżerski,
- pełnienie funkcji prezesa/ członka zarządu,
- pełnienie funkcji radnego/posła,
- renta rodzinna (z wyłączeniem renty rodzinnej na okres nauki),
- umowa zlecenia/ umowa o dzieło.
Maksymalna kwota kredytu zależy od wyniku oceny Twojej zdolności kredytowej oraz od oferty produktów kredytowych dostępnej w sklepie.
Ważne!
Kolejny wniosek o kredyt złóż dopiero po zakończeniu poprzedniego wniosku – czyli jeśli:
Ważne!
Kolejny wniosek o kredyt złóż dopiero po zakończeniu poprzedniego wniosku – czyli jeśli:
- otrzymasz od nas potwierdzenie zawarcia umowy na e-mail,
- anulujesz poprzedni wniosek,
- wniosek zostanie anulowany przez nas.
Tak, ale tylko gdy umożliwia to sprzedawca.
W takiej sytuacji we wniosku ratalnym online na etapie kalkulacji kwoty raty będzie dostępne pole "Wpłata własna".
W takiej sytuacji we wniosku ratalnym online na etapie kalkulacji kwoty raty będzie dostępne pole "Wpłata własna".
Do otrzymania kredytu na uproszczonych zasadach do oceny zdolności kredytowej wymagamy tylko dowodu osobistego i poniższych informacji:
- wysokość dochodu i dane Twojego zakładu pracy lub Twojej firmy – zazwyczaj wystarczy, że podasz ich NIP; w przypadku innych dochodów postępuj zgodnie z informacjami na formularzu kredytowym,
- numer konta, z którego wykonasz przelew weryfikacyjny na 1 zł.
Na raty możesz kupić większość towarów trwałego użytku.
Produkty, których nie możesz sfinansować kredytem ratalnym, nie będą miały dostępnej ratalnej metody płatności w sklepie internetowym.
Produkty, których nie możesz sfinansować kredytem ratalnym, nie będą miały dostępnej ratalnej metody płatności w sklepie internetowym.
Zwykle zajmuje nam to mniej niż 15 minut.
Czasami może to potrwać dłużej – na przykład, gdy:
Czasami może to potrwać dłużej – na przykład, gdy:
- składasz wniosek w dni wolne od pracy,
- Twój wniosek będzie wymagał dodatkowej weryfikacji,
- serwery Biura Informacji Kredytowej są przeciążone lub niedostępne.
- Wybierz ofertę ratalną oraz liczbę rat. System pokaże Ci kwotę miesięcznej raty oraz symulację innych szczegółów oferty kredytowej.
- Wpisz w odpowiednie pola formularza:
- swoje dane osobowe: imię, nazwisko, PESEL, serię i numer dowodu osobistego oraz datę jego wydania i datę jego ważności, numer telefonu komórkowego i adres e-mail,
- swoje dane adresowe: adres zameldowania oraz aktualny adres zamieszkania i korespondencyjny,
- numer konta, z którego zrobisz przelew weryfikacyjny na 1 zł – jeśli będzie przez nas wymagany,
- aktualne dane o swoich dochodach (w tym NIP zakładu pracy/ firmy), Twoje stałe wydatki miesięczne, liczbę osób na utrzymaniu oraz zobowiązania, które masz: kredyty i pożyczki, a także limity w koncie, karty kredytowe, itp.
- Przeczytaj treści zgód i potwierdź akceptację oznaczonych zgód.
Kolejne kroki – jeśli wydamy wstępną pozytywną decyzję:
- Jeśli nadal jesteś zainteresowany przedstawioną przez nas ofertą kliknij w przycisk "Dalej".
- Potwierdź swoją tożsamość jedną z dostępnych metod weryfikacji tożsamości.
Ważne!
Niektóre metody mogą być dla Ciebie niedostępne. Zależy to od tego, czy spełniasz określone przez nas warunki lub czy Twój bank obsługuje szybkie przelewy międzybankowe.
Weryfikacja kodem SMS:
- kod wyślemy na numer telefonu, który został przez Ciebie podany we wniosku,
- wpisz go w odpowiednie miejsce na ekranie,
- zatwierdź go odpowiednim przyciskiem na ekranie.
Weryfikacja przelewem ELIXIR/ Express ELIXIR – uzupełnij dane w formatce przelewu samodzielnie w oparciu o dane do przelewu podane w systemie. Zwróć uwagę na opis przelewu – zalecamy użycie opcji „kopiuj – wklej".
Weryfikacja przez Profil bankowy:
- Wybierz swój bank
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej w swoim banku i potwierdź dyspozycję przekazania danych.
- Wyraź zgodę na potwierdzenie Twojej tożsamości na postawie danych pobranych z wskazanego banku.
Weryfikacja przez mObywatel:
- Zaloguj się do aplikacji mObywatel
- Wybierz kod QR u dołu ekranu
- Zeskanuj kod lub wpisz go ręcznie
- Zapoznaj się ze zgodami w aplikacji mObywatel i potwierdź przekazanie danych.
4. Jeśli akceptujesz warunki umowy, zaakceptuj ją – kliknij w "Zawieram umowę".
5. Podpisz umowę kodem SMS wysłanym na numer telefonu podany przez Ciebie we wniosku. Wpisz go w odpowiednie miejsce na ekranie i zatwierdź przyciskiem.
Po pozytywnej autoryzacji wprowadzonego przez Ciebie kodu SMS zweryfikujemy Twój numer PESEL w rejestrze zastrzeżeń PESEL. Jeśli Twój numer PESEL nie będzie zastrzeżony, podpiszemy z Tobą umowę. Potwierdzimy zawarcie umowy w wiadomości SMS. Jeśli Twój numer PESEL będzie zastrzeżony, zostaniesz o tym poinformowany na ekranie wniosku oraz w wiadomości SMS. Abyśmy mogli podpisać z Tobą umowę, cofnij zastrzeżenie numeru PESEL a następnie potwierdź cofnięcie na ekranie wniosku. Zastrzeżenie numeru PESEL możesz cofnąć w aplikacji mObywatel, na stronie Obywatel GOV lub w dowolnym urzędzie gminy.
Pamiętaj: Zawarcie umowy przez bank jest możliwe tylko wtedy, gdy Twój numer PESEL nie będzie zastrzeżony.
Nie w każdym przypadku.
Sprawdź skrzynkę e-mail (w tym folder "Spam"). Jeśli możesz powrócić do wypełniania i edycji składanego wniosku, otrzymasz na Twój e-mail link powrotu do wniosku. Jeśli zamkniesz wniosek na początkowym etapie, np. przed wpisaniem danych teleadresowych, musisz zacząć składanie wniosku od początku.
Sprawdź skrzynkę e-mail (w tym folder "Spam"). Jeśli możesz powrócić do wypełniania i edycji składanego wniosku, otrzymasz na Twój e-mail link powrotu do wniosku. Jeśli zamkniesz wniosek na początkowym etapie, np. przed wpisaniem danych teleadresowych, musisz zacząć składanie wniosku od początku.
Zwykle następnego dnia roboczego po uruchomieniu kredytu. W dniu uruchomienia kreytu otrzymasz również:
- wiadomość SMS i e-mail z informacją potwierdzającą zawarcie umowy kredytowej,
- plik PDF z umową, zabezpieczony przed dostępem osób nieuprawnionych.
Wnioski rozpatrujemy indywidualnie – decyzję przekażemy Ci:
- online na stronie Twojego wniosku,
- wyślemy Ci na adres e-mail, który został przez Ciebie podany we wniosku.
Udostępniamy kilka metod weryfikacji tożsamości: weryfikację kodem SMS, przelewem Pay-By-Link lubprzelewem ELIXIR, weryfikację tożsamości profilem zaufanym oraz weryfikację przez mObywatel.
Ważne!
Niektóre metody mogą być dla Ciebie niedostępne. Zależy to od tego, czy spełniasz określone przez nas warunki lub czy Twój bank obsługuje szybkie przelewy międzybankowe.
Weryfikacja kodem SMS:
Weryfikacja przelewem ELIXIR lub express ELIXIR – uzupełnij dane w formatce przelewu. System udostępni Ci podpowiedź z danymi do przelewu. Zwróć uwagę na opis przelewu – zalecamy użycie opcji „kopiuj – wklej”.
Nie ponosisz kosztów przelewu złotówkowego, po jego wykonaniu zwrócimy Ci kwotę przelewu na rachunek z którego przelew został wykonany.
Weryfikacja przez Profil bankowy:
Ważne!
Niektóre metody mogą być dla Ciebie niedostępne. Zależy to od tego, czy spełniasz określone przez nas warunki lub czy Twój bank obsługuje szybkie przelewy międzybankowe.
Weryfikacja kodem SMS:
- kod wyślemy na numer telefonu, który został przez Ciebie podany we wniosku,
- wpisz go w odpowiednie miejsce na ekranie,
- zatwierdź go odpowiednim przyciskiem na ekranie.
Weryfikacja przelewem ELIXIR lub express ELIXIR – uzupełnij dane w formatce przelewu. System udostępni Ci podpowiedź z danymi do przelewu. Zwróć uwagę na opis przelewu – zalecamy użycie opcji „kopiuj – wklej”.
Nie ponosisz kosztów przelewu złotówkowego, po jego wykonaniu zwrócimy Ci kwotę przelewu na rachunek z którego przelew został wykonany.
Weryfikacja przez Profil bankowy:
- Wybierz swój bank
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej w swoim banku i potwierdź dyspozycję przekazania danych.
- Wyraź zgodę na potwierdzenie Twojej tożsamości na postawie danych pobranych z wskazanego banku.
- Zaloguj się do aplikacji mObywatel
- Wybierz kod QR u dołu ekranu
- Zeskanuj kod lub wpisz go ręcznie
- Zapoznaj się ze zgodami w aplikacji mObywatel i potwierdź przekazanie danych.
Jest to tzw. przelew weryfikacyjny, który udostępniamy jako jedną z metod weryfikacji tożsamości – dzięki niemu możemy potwierdzić Twoje dane.
Ważne!
Gdy potwierdzimy Twoją tożsamość, uruchomimy kredyt. Aby wykonać przelew weryfikacyjny możesz skorzystać z:
Nie ponosisz kosztów przelewu złotówkowego, po jego wykonaniu zwrócimy Ci kwotę przelewu na rachunek z którego przelew został wykonany.
Ważne!
Gdy potwierdzimy Twoją tożsamość, uruchomimy kredyt. Aby wykonać przelew weryfikacyjny możesz skorzystać z:
- Pay-By-Link – to najszybsza opcja przelewu weryfikacyjnego (na 1 zł). Wybierz ją, jeśli bank prowadzący Twoje konto korzysta z takiej usługi. Nasz system kredytowy w takich przypadkach automatycznie przekieruje Cię do serwisu Twojego banku. Zaloguj się do swojego konta, a my uzupełnimy niektóre dane przelewu (nazwę odbiorcy, numer rachunku bankowego odbiorcy, tytuł przelewu, kwota przelewu). Następnie potwierdź przelew: kodem SMS lub w aplikacji mobilnej Twojego banku;
- opcji tradycyjnego przelewu – jeśli bank prowadzący Twoje konto nie korzysta z usługi Pay-By-Link. Wypełnij formatkę przelewu w bankowości elektronicznej Twojego banku, wpisz następujące dane: nazwę odbiorcy: Alior Bank SA, numer rachunku bankowego odbiorcy w Alior Banku SA, kwotę przelewu, dokładny tytuł przelewu.
Nie ponosisz kosztów przelewu złotówkowego, po jego wykonaniu zwrócimy Ci kwotę przelewu na rachunek z którego przelew został wykonany.
Przelew zrób z Twojego indywidualnego konta. Może to być konto w każdym banku.
Nie możesz go zrobić z konta firmowego, wspólnego ani konta współmałżonka.
Nie możesz go zrobić z konta firmowego, wspólnego ani konta współmałżonka.
Tak – przelewy zwracamy w ciągu tygodnia.
Najprawdopodobniej w danych do przelewu jest błąd.
Prosimy – sprawdź, czy:
Prosimy – sprawdź, czy:
- przelew został wykonany z konta, które mamy we wniosku kredytowym,
- jesteś jedynym właścicielem,
- jest to Twoje indywidualne konto,
- dane osobowe oraz adresowe zarejestrowane w Twoim banku są takie same jak dane we wniosku,
- tytuł przelewu jest dokładnie taki sam jak w e-mailu, który Ci wysłaliśmy.
Jeśli nie zostały przez Ciebie wykorzystane wszystkie metody weryfikacji, możesz wrócić do wniosku i wybrać inną dostępną dla Ciebie metodę.
Ważne!
Jeśli wybierzesz weryfikację przelewem np. Elixirem przed ponowieniem przelewu upewnij się, czy:
Ważne!
Jeśli wybierzesz weryfikację przelewem np. Elixirem przed ponowieniem przelewu upewnij się, czy:
- Twoje dane osobowe i adresowe zarejestrowane w Twoim banku są aktualne i zgodne z danymi, które zostały podane przez Ciebie we wniosku,
- tytuł przelewu jest dokładnie taki, jak zalecamy, • wykonujesz przelew z Twojego indywidualnego konta. Nie możesz go zrobić z konta firmowego, wspólnego ani konta współmałżonka.
Możesz podjąć trzy próby wpisania kodu SMS, który Ci przesłaliśmy.
Jeżeli nie udało Ci się poprawnie wpisać pierwszego kodu SMS, masz jeszcze możliwość dwukrotnego wygenerowania nowego kodu SMS.
Jeżeli nie udało Ci się poprawnie wpisać pierwszego kodu SMS, masz jeszcze możliwość dwukrotnego wygenerowania nowego kodu SMS.
Prawdopodobnie zostały przez Ciebie wykorzystane trzy dostępne próby weryfikacji tożsamości kodem SMS. Skorzystaj z innej dostępnej dla Ciebie metody weryfikacji.
Jeśli na etapie weryfikacji tożsamości we wniosku ratalnym online nie zaproponowaliśmy Ci metody weryfikacji SMS kodem oznacza to, że nie jest ona dla Ciebie w tym momencie dostępna.
Skorzystaj z innej dostępnej metody weryfikacji tożsamości.
Skorzystaj z innej dostępnej metody weryfikacji tożsamości.
Możesz powrócić do wniosku. Skorzystaj z linka, którego wysłaliśmy na Twój adres e-mail.
Ważne!
Gdy powrócisz do wniosku, niestety nie skorzystasz już z metody potwierdzenia Twoich danych kodem SMS. Wybierz inną dostępną dla Ciebie metodę weryfikacji tożsamości.
Ważne!
Gdy powrócisz do wniosku, niestety nie skorzystasz już z metody potwierdzenia Twoich danych kodem SMS. Wybierz inną dostępną dla Ciebie metodę weryfikacji tożsamości.
Tak – aby to zrobić, zaznacz opcję "Rezygnuję". Jeśli ją zaznaczysz, my anulujemy wniosek w naszym systemie.
Jeśli nie zrobiłeś jeszcze przelewu weryfikacyjnego na 1 zł, nie musisz nic robić – wniosek zostanie automatycznie anulowany w terminie do 10 dni. Gdy anulujemy Twój wniosek, wyślemy do Ciebie e-mail.
Jeśli nie zrobiłeś jeszcze przelewu weryfikacyjnego na 1 zł, nie musisz nic robić – wniosek zostanie automatycznie anulowany w terminie do 10 dni. Gdy anulujemy Twój wniosek, wyślemy do Ciebie e-mail.
Formularz informacyjny dostarczamy Ci w trakcie wnioskowania o kredyt wystawiając go do pobrania na ekranie. Dodatkowo po udzieleniu kredytu formularz informacyjny wraz z zawartą umową wyślemy na email podany przez Ciebie we wniosku.