Finansowanie faktur

Sposób na poprawę płynności finansowej firmy.

szybka decyzja o przyznaniu finansowania
nawet w 30 minut

brak formalności
decyzja na podstawie oświadczeń klienta

konkurencyjna marża w porównaniu z cenami oferowanymi przez inne instytucje finansowe

szeroki zakres finansowania o charakterze obrotowym: od 50 tys. zł do 500 tys. zł

Jak działa faktoring niepełny?

  • Przedsiębiorca i bank podpisują umowę faktoringu niepełnego na okres 18 miesięcy (z opcją wznowienia umowy).
  • Przedsiębiorca składa do banku faktury do finansowania (wystawione na jego kontrahentów z terminem płatności do 90 dni).
  • Bank wypłaca przedsiębiorcy środki w formie zaliczki w wysokości 90% wartości faktur brutto.
  • Kolejne 10% wartości faktur brutto bank przekazuje przedsiębiorcy po uregulowaniu płatności za faktury przez kontrahenta.
  • Bank akceptuje do 30 dni opóźnienia w zapłacie faktury przez kontrahenta, liczonego od dnia wymagalności faktury. Po tym terminie bank ma prawo ubiegać się o zwrot wypłaconej zaliczki.
Dla kogo?

Oferta skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców rozliczających się w PLN, prowadzących firmę na terenie Polski, którzy zakończyli przynajmniej jeden rok obrachunkowy obejmujący okres minimum 10 miesięcy. Faktoring niepełny jest rekomendowany przedsiębiorcom, którzy współpracują z gronem stałych i sprawdzonych partnerów.

Potrzebne zabezpieczenia:
  • pełnomocnictwo do rachunków prowadzonych w Alior Banku,
  • skuteczne potwierdzenie cesji dla kontrahentów zgłoszonych do struktury faktoringowej.

Jak aktywować usługę faktoringu niepełnego?

Skorzystaj z pomocy bankiera!

Odwiedź
oddział Alior Banku
Złóż wniosek
o faktoring
 
Poczekaj na pozytywną decyzję
ipodpisz umowę
Już teraz znajdź najbliższy oddział Alior Banku!
step icon Zadzwoń 22 295 11 58

Produkty towarzyszące

Rachunek Partner

Postaw na partnerstwo w biznesie! zobacz szczegóły

Rachunek Partner

Zamknij szczegóły
Postaw na partnerstwo w biznesie!
  • 0 zł za prowadzenie rachunku
  • 0 zł za przelewy internetowe
  • 0 zł za wydanie karty 
Dodatkowo zyskujesz:
  • 0 zł za prowadzenie Rachunku Lokacyjnego
  • 0 zł za wypłatę środków z bankomatów zlokalizowanych w oddziałach Alior Banku
  • 2 zł za wypłatę z pozostałych bankomatów krajowych
  • 20 zł za internetowe przelewy zagraniczne / walutowe w trybie zwykłym – niezależnie od kwoty przelewu
  • 3 zł za korzystanie karty debetowej
  • 2 zł za Pakiet Bezpieczeństwa do karty debetowej
  • 0 zł za pakiet Assistance
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Opłata za prowadzenie Rachunku Partner nie jest pobierana od Klientów spełniających Warunek Aktywności. W przeciwnym razie opłata wynosi 25 zł/m-c.

Kredyt w rachunku bieżącym

Środki na płatności i rozliczenia z kontrahentami! zobacz szczegóły

Kredyt w rachunku bieżącym

Zamknij szczegóły
Środki na płatności i rozliczenia z kontrahentami!
  • nawet do 5 mln zł na rozliczenia firmowe
  • szybka decyzja kredytowa
  • swobodny dostęp do środków
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • masz możliwość negocjowania warunków kredytu
  • nie wymagamy ustawiania dodatkowych zabezpieczeń
  • kwotę do spłaty pobieramy automatycznie – z każdego wpływu na rachunek

Dodatkowe informacje

Pytania i odpowiedzi

Jak się zarejestrować w aplikacji?
Rejestracja na aplikacji jest bardzo prosta i intuicyjna. Aby się zarejestrować należy podać NIP lub REGON firmy oraz dane jakie będą używane do kontaktu z nami (nazwisko osoby kontaktowej, nr telefonu oraz adres email). Następnie po pozytywnej weryfikacji należy wykonać zwrotny przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł, który jest weryfikacją konta twojej firmy. 
W jaki sposób dodać fakturę?
Jeżeli korzystasz z księgowości online jednej z następujących platform: inFakt, wFirma, iFirma, fakturownia, quickfile, Bizin – możesz zintegrować obie aplikacje i przesyłać faktury bezpośrednio z pozycji swojego konta księgowego do aplikacji inviPay.com jednym kliknięciem.

Jeśli nie korzystasz z księgowości online, to masz opcję wprowadzenia faktury do aplikacji inviPay.com samodzielnie. W tym celu po zalogowaniu się na swoje konto, wybierz z górnej części aplikacji zakładkę „SPRZEDAŻ”, a następnie „Dodaj sprzedaż”. Zostaniesz poproszony o wprowadzenie danych dotyczących transakcji sprzedaży oraz o załączenie samej faktury w formie pliku.
Jak usunąć błędnie wprowadzoną fakturę?
Aby usunąć błędnie wprowadzoną fakturę wystarczy po zalogowaniu się do aplikacji wybrać z górnej części strony  zakładkę „SPRZEDAŻ” i usunąć błędnie wprowadzoną transakcję z listy wszystkich transakcji naciskając przy niej ikonę kosza. Następnie dokonać ponownego wprowadzenia szczegółów transakcji i faktury.

Zapraszamy również do obejrzenia filmiku instruktażowego:
 
Czy mogę „sprzedać” przeterminowane faktury?
Aplikacja nie przyjmuje faktur, dla których termin zapłaty upłynął.
Nie zgadza mi się kwota/data/itp. na fakturze.
Z chwilą zauważenia niezgodności pomiędzy danymi transakcji a wystawioną faktura uprzejmie prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta inviPay.com pod numerem telefonu: 022 295 11 58, lub bezpośrednio ze swoim dedykowanym opiekunem.
Gdzie mogę podejrzeć jak działa aplikacja?
Rejestracja w aplikacji jest całkowicie bezpłatna , dlatego zachęcamy do założenia konta i do wypróbowania naszego rozwiązania. Z chwilą gdy pojawią się dodatkowe pytania związane z funkcjonalnościami jakie oferuje aplikacja, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy.
Dlaczego otrzymałem zawiadomienie o cesji wierzytelności od inviPay.com?
Jeden z użytkowników aplikacji inviPay.com zawnioskował o rozliczenie transakcji, której byłeś stroną. W najbliższym czasie skontaktuje się z Tobą  przedstawiciel firmy inviPay.com celem potwierdzenia tej transakcji. 
Jak czytać fakturę prowizyjną?
Faktura prowizyjna jest oznaczona symbolem CI i jest wystawiana co 15 dni. Stanowi dokument, który daje prawo odliczenia podatku VAT. Może zbiorczo lub pojedynczo rozliczać pobrane prowizje zgodnie z obowiązującym cennikiem z tytułu:
  • przeprowadzonych weryfikacji rzetelności płatniczej kontrahentów zabezpieczeń transakcji,
  • wypłacenia środków z faktury sprzedażowej przed terminem płatności,
  • skorzystania z opcji braku ryzyka nieopłacenia faktury przez kontrahenta,
  • wydłużeń terminu płatności za faktury zakupowe,
  • przeprowadzonych przez inviPay.com działań windykacyjnych.
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji inviPay.com?
Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Nie płacisz nic jeżeli nie korzystasz z oferowanych opcji. Zapraszamy serdecznie do zakładki Oferta i skorzystania ze znajdującego się tam kalkulatora, do wyliczenia całkowitych kosztów.
Jak działa limit zakupowy?
Limit zakupowy jest przypisany do odbiorcy faktury. Wysokość limitu jest uzależniona od zdolności finansowej, a także od historii transakcji danego kontrahenta w aplikacji. Jeśli twoja faktura zatrzyma się na etapie oczekiwania na zwolnienie się limitu transakcyjnego, nie jest jeszcze traktowana jako transakcja przyjęta do aplikacji. Będzie oczekiwać na zwolnienie limitu 5 dni, po czym, jeśli limit się nie zwolni, zostanie usunięta i będziesz mógł wprowadzić ją ponownie.

Nota prawna

Bank uzależnia decyzję o przyznaniu finansowania od zdolności kredytowej firmy. Informacja handlowa wg stanu na 14.06.2019 r. Alior Bank SA, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, KRS: 0000305178, REGON: 141387142, NIP: 1070010731, kapitał zakładowy: 1 305 539 910 PLN (opłacony w całości).

Finasowanie faktur

Rozwijaj swoją firmę. Wymieniaj faktury na gotówkę, kiedy potrzebujesz!