Finansowanie faktur

Wystawiłeś fakturę i czekasz na przelew?
Gotówka może być na Twoim koncie już za 24 godziny.

proces rozliczenia odbywa się 
całkowicie online

za usługę płacisz tylko wtedy, gdy z niej korzystasz 

możesz rozliczyć wybrane faktury i sam zdecydować, kiedy i w jakiej wysokości wypłacisz środki

wiarygodność Twojego kontrahenta sprawdzana jest w 30 sekund, w 32 wywiadowniach gospodarczych

Na czym polega finansowanie faktur?

Finansowanie faktur to nowoczesny i bezpieczny system rozliczeń, który polega na wykupieniu faktur Twojej firmy przez usługodawcę – w tym wypadku firmę inviPay.com, partnera banku. Dzięki tej usłudze możesz utrzymać płynność finansową i obniżyć koszty funkcjonowania firmy.

Warunki, które należy spełnić, aby skorzystać z usługi:
  1. firma powinna istnieć co najmniej 12 miesięcy
  2. termin płatności na fakturze jeszcze nie upłynął

Jak skorzystać z usługi?

To proste – wystarczy kilka minut!

Zarejestruj się bezpłatnie
Potrwa to ok. 3 minuty
Wprowadź fakturę
Możesz załączyć dowolną liczbę faktur
 
Środki otrzymasz następnego dnia
na rachunek firmowy
Zarejestruj się już teraz
step icon Zadzwoń 22 295 11 58

Zapewnij płynność finansową swojej firmie

Produkty towarzyszące

Rachunek Partner

Postaw na partnerstwo w biznesie! zobacz szczegóły

Rachunek Partner

Zamknij szczegóły
Postaw na partnerstwo w biznesie!
  • 0 zł za prowadzenie rachunku
  • 0 zł za przelewy internetowe
  • 0 zł za wydanie karty 
Dodatkowo zyskujesz:
  • 0 zł za prowadzenie Rachunku Lokacyjnego
  • 0 zł za wypłatę środków z bankomatów zlokalizowanych w oddziałach Alior Banku
  • 2 zł za wypłatę z pozostałych bankomatów krajowych
  • 20 zł za internetowe przelewy zagraniczne / walutowe w trybie zwykłym – niezależnie od kwoty przelewu
  • 3 zł za korzystanie karty debetowej
  • 2 zł za Pakiet Bezpieczeństwa do karty debetowej
  • 0 zł za pakiet Assistance
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Opłata za prowadzenie Rachunku Partner nie jest pobierana od Klientów spełniających Warunek Aktywności. W przeciwnym razie opłata wynosi 25 zł/m-c.

Rachunek Biznes Komfort 45

Wszechstronne konto dla wymagających! zobacz szczegóły

Rachunek Biznes Komfort 45

Zamknij szczegóły
Wszechstronne konto dla wymagających!
  • 0 zł za 40 przelewów miesięcznie
  • 0 zł za wydanie do 3 kart debetowych
  • 0 zł za otwarcie 2 rachunków pomocniczych
Co jeszcze zyskujesz?
  • 0 zł za prowadzenie rachunku przez 6 pierwszych miesięcy – dla firm istniejących krócej niż 6 miesięcy
  • opiekę doświadczonego Bankiera –takiego, którego polecają sobie Klienci
  • bezpłatne wydanie trzech kart debetowych
  • możliwość wykonania dyspozycji w każdym oddziale banku, jak i przez bankowość internetową i telefoniczną
  • możliwość otwierania automatycznych lokat overnight

Kredyt nieodnawialny na finansowanie bieżącej działalności

Dodatkowe środki na spłatę firmowych zobowiązań! zobacz szczegóły

Kredyt nieodnawialny na finansowanie bieżącej działalności

Zamknij szczegóły
Dodatkowe środki na spłatę firmowych zobowiązań!
  • do 300 tys. zł
  • nawet do 3 lat okresu kredytowania
  • szybka decyzja kredytowa
Jakie może być przeznaczenie kredytu?
  • spłata zobowiązań krótkoterminowych
  • finansowanie zwiększonego stanu towarów
  • uregulowanie opłaty VAT w ramach realizowanej inwestycji
  • spłata zadłużenia z tytułu krótkoterminowego produktu kredytowego

Kredyt w rachunku bieżącym

Środki na płatności i rozliczenia z kontrahentami! zobacz szczegóły

Kredyt w rachunku bieżącym

Zamknij szczegóły
Środki na płatności i rozliczenia z kontrahentami!
  • nawet do 5 mln zł na rozliczenia firmowe
  • szybka decyzja kredytowa
  • swobodny dostęp do środków
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • masz możliwość negocjowania warunków kredytu
  • nie wymagamy ustawiania dodatkowych zabezpieczeń
  • kwotę do spłaty pobieramy automatycznie – z każdego wpływu na rachunek

Dodatkowe informacje

Pytania i odpowiedzi

Jak się zarejestrować w aplikacji?
Rejestracja na aplikacji jest bardzo prosta i intuicyjna. Aby się zarejestrować należy podać NIP lub REGON firmy oraz dane jakie będą używane do kontaktu z nami (nazwisko osoby kontaktowej, nr telefonu oraz adres email). Następnie po pozytywnej weryfikacji należy wykonać zwrotny przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł, który jest weryfikacją konta twojej firmy. 
W jaki sposób dodać fakturę?
Jeżeli korzystasz z księgowości online jednej z następujących platform: inFakt, wFirma, iFirma, fakturownia, quickfile, Bizin – możesz zintegrować obie aplikacje i przesyłać faktury bezpośrednio z pozycji swojego konta księgowego do aplikacji inviPay.com jednym kliknięciem.

Jeśli nie korzystasz z księgowości online, to masz opcję wprowadzenia faktury do aplikacji inviPay.com samodzielnie. W tym celu po zalogowaniu się na swoje konto, wybierz z górnej części aplikacji zakładkę „SPRZEDAŻ”, a następnie „Dodaj sprzedaż”. Zostaniesz poproszony o wprowadzenie danych dotyczących transakcji sprzedaży oraz o załączenie samej faktury w formie pliku.
Jak usunąć błędnie wprowadzoną fakturę?
Aby usunąć błędnie wprowadzoną fakturę wystarczy po zalogowaniu się do aplikacji wybrać z górnej części strony  zakładkę „SPRZEDAŻ” i usunąć błędnie wprowadzoną transakcję z listy wszystkich transakcji naciskając przy niej ikonę kosza. Następnie dokonać ponownego wprowadzenia szczegółów transakcji i faktury.

Zapraszamy również do obejrzenia filmiku instruktażowego:
 
Czy mogę „sprzedać” przeterminowane faktury?
Aplikacja nie przyjmuje faktur, dla których termin zapłaty upłynął.
Nie zgadza mi się kwota/data/itp. na fakturze.
Z chwilą zauważenia niezgodności pomiędzy danymi transakcji a wystawioną faktura uprzejmie prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta inviPay.com pod numerem telefonu: 022 295 11 58, lub bezpośrednio ze swoim dedykowanym opiekunem.
Gdzie mogę podejrzeć jak działa aplikacja?
Rejestracja w aplikacji jest całkowicie bezpłatna , dlatego zachęcamy do założenia konta i do wypróbowania naszego rozwiązania. Z chwilą gdy pojawią się dodatkowe pytania związane z funkcjonalnościami jakie oferuje aplikacja, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy.
Dlaczego otrzymałem zawiadomienie o cesji wierzytelności od inviPay.com?
Jeden z użytkowników aplikacji inviPay.com zawnioskował o rozliczenie transakcji, której byłeś stroną. W najbliższym czasie skontaktuje się z Tobą  przedstawiciel firmy inviPay.com celem potwierdzenia tej transakcji. 
Jak czytać fakturę prowizyjną?
Faktura prowizyjna jest oznaczona symbolem CI i jest wystawiana co 15 dni. Stanowi dokument, który daje prawo odliczenia podatku VAT. Może zbiorczo lub pojedynczo rozliczać pobrane prowizje zgodnie z obowiązującym cennikiem z tytułu:
  • przeprowadzonych weryfikacji rzetelności płatniczej kontrahentów zabezpieczeń transakcji,
  • wypłacenia środków z faktury sprzedażowej przed terminem płatności,
  • skorzystania z opcji braku ryzyka nieopłacenia faktury przez kontrahenta,
  • wydłużeń terminu płatności za faktury zakupowe,
  • przeprowadzonych przez inviPay.com działań windykacyjnych.
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji inviPay.com?
Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Nie płacisz nic jeżeli nie korzystasz z oferowanych opcji. Zapraszamy serdecznie do zakładki Oferta i skorzystania ze znajdującego się tam kalkulatora, do wyliczenia całkowitych kosztów.
Jak działa limit zakupowy?
Limit zakupowy jest przypisany do odbiorcy faktury. Wysokość limitu jest uzależniona od zdolności finansowej, a także od historii transakcji danego kontrahenta w aplikacji. Jeśli twoja faktura zatrzyma się na etapie oczekiwania na zwolnienie się limitu transakcyjnego, nie jest jeszcze traktowana jako transakcja przyjęta do aplikacji. Będzie oczekiwać na zwolnienie limitu 5 dni, po czym, jeśli limit się nie zwolni, zostanie usunięta i będziesz mógł wprowadzić ją ponownie.

Finasowanie faktur

Rozwijaj swoją firmę. Wymieniaj faktury na gotówkę, kiedy potrzebujesz!