

Aplikacja Alior Giełda Polecamy
Nowoczesne rozwiązanie dla osób ceniących sobie wygodny dostęp do świata inwestycji i kontrolę nad rynkiem z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie.
przejrzysty pulpit
wszystkie niezbędne informacje o Twoich inwestycjach na jednym ekranie
wszystkie niezbędne informacje o Twoich inwestycjach na jednym ekranie
powiadomienia i alerty cenowe
Zdefiniuj informacje jakich potrzebujesz, a dostaniesz je bez potrzeby logowania
Zdefiniuj informacje jakich potrzebujesz, a dostaniesz je bez potrzeby logowania
logowanie odciskiem palca i face ID
Loguj sie szybko i bezpiecznie odciskiem palca, face ID lub kodem PIN
Loguj sie szybko i bezpiecznie odciskiem palca, face ID lub kodem PIN
pełnoekranowa prezentacja wykresów
wraz z analizą techniczną
wraz z analizą techniczną
Funkcje aplikacji
- Rejestracja i składanie zleceń
- Przejrzysty interfejs
- Notowania
- Depesze PAP w formie powiadomień PUSH
- Alerty cenowe
- Statystyki giełdy
- Rentowność portfela
- Konfiguracja wykresów

Poznaj aplikację mobilną Alior Giełda
Aktywacja aplikacji
Jak korzystać z aplikacji mobilnej
Mobilny dostęp do świata inwestycji

Aktywacja aplikacji
- Załóż rachunek maklerski w naszym Biurze Maklerskim
- Pobierz aplikację „Alior Giełda” ze sklepu Google Play lub App Store.
- Uruchom aplikację i podaj nr PESEL.
- Udziel odpowiedzi na pytania kontrolne.
- Odbierz wiadomość SMS z kodem aktywacyjnym i wprowadź go na ekranie.
- Ustaw indywidualny kod PIN.
- Wybierz preferowany sposób logowania: odcisk palca lub kod PIN.
- Zaloguj się do aplikacji.
Bezpieczeństwo
W aplikacji Alior Giełda zwracamy dużą uwagę na bezpieczeństwo i jesteśmy przekonani, że stosowane przez nas zabezpieczenia gwarantują pełną ochronę Twoich finansów. Stosujemy następujące zabezpieczenia:
- szyfrowane połączenie – wymiana danych z serwerem banku odbywa się w sposób zaszyfrowany;
- Logowanie kodem PIN - aplikacja mobilna umożliwia logowanie indywidualnie definiowanym kodem, który składa się wyłacznie z 4-8 cyfr. Dzięki temu, że daje on dostęp wyłacznie do urządzenia (urządzeń mobilnych), na których został ustawiony, pozwala na zachowanie wysokiego standardu bezpieczeństwa. W przypadku zainstalowania aplikacji mobilnej na więcej niz jednym urządzeniu, użytkownik poproszony jest o nadanie indywidualnego kodu PIN dla każdego sparowanego urządzenia. Pierwsze logowanie na kolejnych urzadzeniach przebiega jak na drugim;
- Logowanie odciskiem palca - aplikacja mobilna Alior Giełda umozliwia logowanie odciskiem palca.
- rekomendowanego systemu Android od wersji 9.0 iOS 8.0 oraz późniejsze,
- bezpiecznego urządzenia – nie należy korzystać z urządzeń „zrootowanych” (czyli odblokowanych, z dostępem do plików systemowych i możliwością ich modyfikowania). Jeśli korzystasz z takiego „zrootowanego” urządzenia, prawdopodobieństwo, że ktoś przejmie aplikację i będzie wykonywał operacje podszywając się pod Ciebie, jest znacznie wyższe. Bank nie odpowiada za ewentualne straty wynikające z korzystania z takich urządzeń. Zalecamy także, by aplikacje nie byłyby instalowane ze źródeł innych niż oficjalny market dla danego systemu operacyjnego (Google Play, App Store).
Pytania i odpowiedzi
Jak ma aktywować aplikację mobilną Alior Giełda osoba nie posiadająca nr PESEL?
Przy aktywacji aplikacji Alior Giełda osoba nieposiadająca nr PESEL podaje CIF oraz numer dokumentu weryfikującego jego tożsamość, np. paszportu.
Czy po aktywacji aplikacji można zmienić proces weryfikacji z kodu PIN na odcisk palca?
Po aktywacji aplikacji można zmienić proces weryfikacji z kodu PIN na odcisk palca z poziomu Ustawień w aplikacji Alior Giełda. Nalezy wybrać: Profil > Ustawienia autoryzacji > Włącz/Wyłącz logowanie odciskiem palca. Należy pamiętać, że:
- PIN jest obowiązkowym zabezpieczeniem (umożliwia logowanie i autoryzacje zleceń)
- Odcisk palca jest dodatkową metodą logowania, bez możliwości autoryzacji zleceń.
Co powinien zrobić Klient, jesli zapomni kodu PIN do logowania?
W sytuacji, gdy Klient nie pamięta swojego kodu PIN moze usunąć dane w aplikacji Alior Giełda i przejść proces aktywacji od początku lub skontaktować się z Infolinią Biura Maklerskiego w celu odblokowania kanału mobilnego.