Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- przygotowywaniu, merytorycznym opiniowaniu i zawieraniu umów najmu, aneksów, umów towarzyszących najmowi, odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe rozliczenia wynikających z ww. umów/decyzji administracyjnych,
- współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości,
- kontaktach i stałej współpracy z właścicielami/najemcami,
- nadzorze nad obsługą techniczną nieruchomości,
- organizacji i koordynacji wymaganych przeglądów,
- przygotowywanie zestawień na potrzeby ESG,
- uczestnictwie w postępowaniach zakupowych,
- nadzorze nad gospodarką środkami trwałymi,
- przygotowywaniu zestawień dotyczących zarządzaną nieruchomością,
- przeprowadzaniu inspekcji nieruchomości,
- koordynowaniu usuwania awarii i szkód powstałych w placówkach bankowych.
Jeśli jesteś osobą:
- posiadającą wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, ekonomia, kierunki techniczne),
- posiadającą min. 3 letnie udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży nieruchomości biurowych lub handlowych, mile widziane doświadczenie z obszaru raportowania ESG,
- samodzielną, zaangażowaną, systematyczną i dobrze zorganizowaną,
- posiadającą doskonałe umiejętności analityczne, komunikacyjne i negocjacyjne,
- sprawnie poruszającą się w Excel i Power Point
- posiadającą prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.