Praca w Contact Center

Wiele osób pierwszy kontakt z bankiem nawiązuje za pośrednictwem konsultantów Contact Center. To od nich uzyskują informacje o wszystkich usługach, zlecają wykonanie operacji finansowych lub składają wnioski o produkty. Właśnie dlatego praca w Contact Center Alior Banku to doskonałe miejsce do rozpoczęcia lub kontynuacji swojej kariery w świecie finansów i bankowości również dla osób bez doświadczenia.

Nie jesteśmy typową infolinią!

  • Twoim pracodawcą będzie Alior Bank, a nie zewnętrzna firma outsourcingowa.
  • Będziesz mieć realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach Alior Banku.
  • Będziesz realizować połączenia przychodzące wyłącznie z obecnymi lub potencjalnymi klientami Alior Banku.
  • Nie sprzedajemy produktów a wskazujemy klientowi najlepsze rozwiązanie.
  • Będziesz mieć dużą samodzielność pracy, bo nie mamy narzuconego skryptu rozmowy.
  • Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia, żeby zacząć (wszystkiego Cię nauczymy!).
  • U Nas pogodzisz życie prywatne z karierą zawodową dzięki elastycznym godzinom pracy.

Co to oznacza dla Ciebie?

Typowy dzień konsultanta to od 40 do nawet 70 rozmów telefonicznych, dzięki którym:
  • doskonale poznasz produkty, procesy i operacje bankowe,
  • zyskasz umiejętność uważnego słuchania i rozpoznawania potrzeb klientów,
  • otrzymasz premię zależną od efektywności i jakości,
  • będziesz codziennie poszerzał swoją wiedzę na temat bankowości,
  • poznasz ludzi podobnych do siebie, z którymi zaprzyjaźnisz się na długie lata.

Praca w Contact Center

Co oferujemy?

Co możesz zyskać?
  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe plus bonus zależny od Twojej efektywności i jakości obsługi;
  • dodatkowy bonus za ponadprzeciętne wyniki;
  • pakiet szkoleń wprowadzających w zakresie produktów, systemów bankowych, standardów jakości, umiejętności interpersonalnych i in.;
  • opiekę mentora w pierwszym miesiącu pracy.
Pracując na umowę-zlecenie, możesz skorzystać z:
  • karty sportowej,
  • zniżki na zakupy u wybranych partnerów.
Umowa o pracę oznacza dodatkowo dostęp do:
  • prywatnej opieki medycznej z pakietem dentystycznym,
  • pakietu ubezpieczeń grupowych,
  • Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • dofinansowania do zakupu okularów i soczewek,
  • z większości benefitów mogą skorzystać również członkowie Twojej rodziny.
Idealny kandydat do tej pracy ma:
  • co najmniej średnie wykształcenie (świadectwo maturalne),
  • biegłość w obsłudze komputera,
  • poprawną dykcję i ciekawy głos,
  • wielkie marzenia i pragnienie sięgania po więcej,
  • gotowość do spędzenia całego dnia w pracy na rozmowach,
  • pozytywne nastawienie i uśmiech na twarzy,
  • pęd do nauki i stałego poszerzania wiedzy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność pracy w zespole.
Możesz zacząć, nawet jeżeli nie masz:
  • wcześniejszego doświadczenia w bankowości, wiedzy na temat produktów i procesów bankowych,
  • garnituru ani garsonki (do pracy ubierzesz się tak, jak lubisz).

Jakie masz opcje?

I. DZIAŁ OBSŁUGI ZDALNEJ (INFOLINIA)
Miejsce pracy: Kraków, ul. Pilotów 2; Gdańsk, ul. Pałubickiego 2 lub Rzeszów, ul. Kolejowa 2
Zatrudnienie: umowa o pracę w dowolnym wymiarze lub umowa-zlecenie
System pracy: praca zmianowa 24/7 (system równoważnego czasu pracy).
Połączenia: przychodzące.
Zadania: prowadzenie pełnej obsługi bankowej, transakcyjnej oraz informacyjnej
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach wewnętrznych.
Plusy: klienci dzwonią do Ciebie, więc mają czas na rozmowę i znają usługę, o której chcą rozmawiać. Telefoniczny kontakt pozwala oswoić się z obsługą klienta i doskonale poznać produkty bankowe
Co może być trudne? Bardzo duże tempo pracy (duża liczba połączeń) – trzeba naprawdę lubić rozmowy. 
II. DZIAŁ UTRZYMANIA KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków, ul. Miłkowskiego 3.
Zatrudnienie: w okresie próbnym umowa-zlecenie, potem umowa o pracę lub umowa–zlecenie.
System pracy: poniedziałek – piątek: w godz. 9:00 - 21:00, sobota: w godz. 10:00 – 18:00 (praca zmianowa).
Połączenia: wychodzące (wyłącznie do klientów Alior Banku).
Zadania: powitanie nowego klienta w Banku, aktywacja produktów (rachunek, bankowość www, karty płatnicze, depozyty i in.) oraz rozpoznanie dalszych potrzeb finansowych.
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy, efektywność i poziom realizacji celu sprzedażowego.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Jesteś telefonicznym opiekunem klientów Alior Banku i wykonujesz połączenia w związku z ich aktywnością w zakresie wykorzystania naszych usług. Rozwijasz umiejętności związane z budowaniem relacji z klientami, rozpoznania ich potrzeb i sprzedażowe.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas na rozmowę w danym momencie. Praca wymaga doskonałej orientacji w zakresie oferty Alior Banku, aby dobrać produkt lub usługę do specyficznych potrzeb klienta.
III. TELEMARKETING
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Piastowska 7.
Zatrudnienie: umowa o pracę.
System pracy: poniedziałek–piątek w godz. 8:00 – 16:00 lub 12:00 – 20:00 (praca zmianowa).
Połączenia: wychodzące (do klientów Alior Banku).
Zadania: sprzedaż telefoniczna wybranych produktów i usług z oferty banku, przekazywanie szczegółowych informacji o produktach i usługach, negocjowanie warunków i wypełnianie wniosków od klientów.
W Twojej pracy docenimy: realizacja założonych celów sprzedażowych, wysoka jakość obsługi klienta.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Nie ma narzuconej liczby połączeń, które musisz wykonać w ciągu dnia. Za każdą sfinalizowaną transakcję otrzymujesz wysoką prowizję sprzedażową. Kontakt telefoniczny pozwala skutecznie rozwijać umiejętności sprzedażowe i negocjacji.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas lub ochotę na rozmowę, wymagają umiejętnego zaprezentowania atutów oferty, aby wzbudzić zainteresowanie. Praca wymaga stałej aktualizacji wiedzy w zakresie oferty Alior Banku, a także innych banków, aby podjąć negocjacje w zakresie oferowanej usługi.
 
IV. CONTACT CENTRE T-MOBILE USŁUGI BANKOWE
Miejsce pracy: Kraków, ul. Pilotów 2.
Zespoły: Outbound, Zespół Sprzedaży Zdalnej, Zespół Weryfikacji i Monitoringu, Zespół Help Desk, Zespół Back Office.
Zatrudnienie: umowa-zlecenie (większa elastyczność grafiku) lub umowa o pracę (miesięczny grafik pracy).
System pracy: praca zmianowa 24/7 w systemie równoważnego czasu pracy.
Połączenia: przychodzące i wychodzące, także chat online i wideo (Wirtualny Oddział).
Zadania: pełen zakres obsługi bankowej, transakcyjnej oraz informacyjnej i sprzedażowej, w tym badanie zdolności kredytowej, wprowadzanie danych klienta do systemu czy negocjowanie warunków umów.
W Twojej pracy docenimy: jakość obsługi klienta oraz efektywność (wynik sprzedaży).
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Duża różnorodność pracy pozwala w praktyce bardzo szybko zostać ekspertem i wszechstronnie poznać operacje bankowe oraz produkty oferowane w ramach T-Mobile Usługi Bankowe. Twoja premia zależy wyłącznie od wyników pracy i nie jest w żaden sposób ograniczona. Elastyczne godziny pracy.
Co może być trudne? Bardzo duża dynamika pracy, wielowątkowość, konieczna jest umiejętność elastycznego reagowania. Wymaga stałej aktualizacji wiedzy w zakresie oferty T-Mobile Usługi Bankowe dostarczanej przez Alior Bank oraz innych banków, aby podjąć z klientem negocjacje w zakresie oferowanej usługi.

Aktualne ofery pracy w Contact Center Alior Banku