Praca w Contact Center

Wiele osób pierwszy kontakt z bankiem nawiązuje za pośrednictwem konsultantów Contact Center. To od nich uzyskują informacje o wszystkich usługach, zlecają wykonanie operacji finansowych lub składają wnioski o produkty. Właśnie dlatego praca w Contact Center Alior Banku to doskonałe miejsce do rozpoczęcia lub kontynuacji swojej kariery w świecie finansów i bankowości również dla osób bez doświadczenia.

Nie jesteśmy typową infolinią!

  • Twoim pracodawcą będzie Alior Bank, a nie zewnętrzna firma outsourcingowa.
  • Będziesz mieć realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach Alior Banku.
  • Będziesz realizować połączenia przychodzące wyłącznie z obecnymi lub potencjalnymi klientami Alior Banku.
  • Nie sprzedajemy produktów a wskazujemy klientowi najlepsze rozwiązanie.
  • Będziesz mieć dużą samodzielność pracy, bo nie mamy narzuconego skryptu rozmowy.
  • Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia, żeby zacząć (wszystkiego Cię nauczymy!).
  • U Nas pogodzisz życie prywatne z karierą zawodową dzięki elastycznym godzinom pracy.

Co to oznacza dla Ciebie?

Typowy dzień konsultanta to od 40 do nawet 70 rozmów telefonicznych, dzięki którym:
  • doskonale poznasz produkty, procesy i operacje bankowe,
  • zyskasz umiejętność uważnego słuchania i rozpoznawania potrzeb klientów,
  • otrzymasz premię zależną od efektywności i jakości,
  • będziesz codziennie poszerzał swoją wiedzę na temat bankowości,
  • poznasz ludzi podobnych do siebie, z którymi zaprzyjaźnisz się na długie lata.

Praca w Contact Center

Co oferujemy?

Co możesz zyskać?
  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe plus bonus zależny od Twojej efektywności i jakości obsługi;
  • dodatkowy bonus za ponadprzeciętne wyniki;
  • pakiet szkoleń wprowadzających w zakresie produktów, systemów bankowych, standardów jakości, umiejętności interpersonalnych i in.;
  • opiekę mentora w pierwszym miesiącu pracy.
Pracując na umowę-zlecenie, możesz skorzystać z:
  • karty sportowej,
  • zniżki na zakupy u wybranych partnerów.
Umowa o pracę oznacza dodatkowo dostęp do:
  • prywatnej opieki medycznej z pakietem dentystycznym,
  • pakietu ubezpieczeń grupowych,
  • Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • dofinansowania do zakupu okularów i soczewek,
  • z większości benefitów mogą skorzystać również członkowie Twojej rodziny.
Idealny kandydat do tej pracy ma:
  • co najmniej średnie wykształcenie (świadectwo maturalne),
  • biegłość w obsłudze komputera,
  • poprawną dykcję i ciekawy głos,
  • wielkie marzenia i pragnienie sięgania po więcej,
  • gotowość do spędzenia całego dnia w pracy na rozmowach,
  • pozytywne nastawienie i uśmiech na twarzy,
  • pęd do nauki i stałego poszerzania wiedzy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność pracy w zespole.
Możesz zacząć, nawet jeżeli nie masz:
  • wcześniejszego doświadczenia w bankowości, wiedzy na temat produktów i procesów bankowych,
  • garnituru ani garsonki (do pracy ubierzesz się tak, jak lubisz).

Jakie masz opcje?

I. DZIAŁ OBSŁUGI ZDALNEJ (INFOLINIA)
Miejsce pracy: Kraków, ul. Pilotów 2; Gdańsk, ul. Pałubickiego 2 lub Rzeszów, ul. Kolejowa 2
Zatrudnienie: umowa o pracę w dowolnym wymiarze lub umowa-zlecenie
System pracy: praca zmianowa 24/7 (system równoważnego czasu pracy).
Połączenia: przychodzące.
Zadania: prowadzenie pełnej obsługi bankowej, transakcyjnej oraz informacyjnej
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach wewnętrznych.
Plusy: klienci dzwonią do Ciebie, więc mają czas na rozmowę i znają usługę, o której chcą rozmawiać. Telefoniczny kontakt pozwala oswoić się z obsługą klienta i doskonale poznać produkty bankowe
Co może być trudne? Bardzo duże tempo pracy (duża liczba połączeń) – trzeba naprawdę lubić rozmowy. 
II. DZIAŁ UTRZYMANIA KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków, ul. Miłkowskiego 3.
Zatrudnienie: w okresie próbnym umowa-zlecenie, potem umowa o pracę lub umowa–zlecenie.
System pracy: poniedziałek – piątek: w godz. 9:00 - 21:00, sobota: w godz. 10:00 – 18:00 (praca zmianowa).
Połączenia: wychodzące (wyłącznie do klientów Alior Banku).
Zadania: powitanie nowego klienta w Banku, aktywacja produktów (rachunek, bankowość www, karty płatnicze, depozyty i in.) oraz rozpoznanie dalszych potrzeb finansowych.
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy, efektywność i poziom realizacji celu sprzedażowego.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Jesteś telefonicznym opiekunem klientów Alior Banku i wykonujesz połączenia w związku z ich aktywnością w zakresie wykorzystania naszych usług. Rozwijasz umiejętności związane z budowaniem relacji z klientami, rozpoznania ich potrzeb i sprzedażowe.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas na rozmowę w danym momencie. Praca wymaga doskonałej orientacji w zakresie oferty Alior Banku, aby dobrać produkt lub usługę do specyficznych potrzeb klienta.
III. TELEMARKETING
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Piastowska 7.
Zatrudnienie: umowa o pracę.
System pracy: poniedziałek–piątek w godz. 8:00 – 16:00 lub 12:00 – 20:00 (praca zmianowa).
Połączenia: wychodzące (do klientów Alior Banku).
Zadania: sprzedaż telefoniczna wybranych produktów i usług z oferty banku, przekazywanie szczegółowych informacji o produktach i usługach, negocjowanie warunków i wypełnianie wniosków od klientów.
W Twojej pracy docenimy: realizacja założonych celów sprzedażowych, wysoka jakość obsługi klienta.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Nie ma narzuconej liczby połączeń, które musisz wykonać w ciągu dnia. Za każdą sfinalizowaną transakcję otrzymujesz wysoką prowizję sprzedażową. Kontakt telefoniczny pozwala skutecznie rozwijać umiejętności sprzedażowe i negocjacji.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas lub ochotę na rozmowę, wymagają umiejętnego zaprezentowania atutów oferty, aby wzbudzić zainteresowanie. Praca wymaga stałej aktualizacji wiedzy w zakresie oferty Alior Banku, a także innych banków, aby podjąć negocjacje w zakresie oferowanej usługi.
 
IV. CONTACT CENTRE T-MOBILE USŁUGI BANKOWE
Miejsce pracy: Kraków, ul. Pilotów 2.
Zespoły: Outbound, Zespół Sprzedaży Zdalnej, Zespół Weryfikacji i Monitoringu, Zespół Help Desk, Zespół Back Office.
Zatrudnienie: umowa-zlecenie (większa elastyczność grafiku) lub umowa o pracę (miesięczny grafik pracy).
System pracy: praca zmianowa 24/7 w systemie równoważnego czasu pracy.
Połączenia: przychodzące i wychodzące, także chat online i wideo (Wirtualny Oddział).
Zadania: pełen zakres obsługi bankowej, transakcyjnej oraz informacyjnej i sprzedażowej, w tym badanie zdolności kredytowej, wprowadzanie danych klienta do systemu czy negocjowanie warunków umów.
W Twojej pracy docenimy: jakość obsługi klienta oraz efektywność (wynik sprzedaży).
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Duża różnorodność pracy pozwala w praktyce bardzo szybko zostać ekspertem i wszechstronnie poznać operacje bankowe oraz produkty oferowane w ramach T-Mobile Usługi Bankowe. Twoja premia zależy wyłącznie od wyników pracy i nie jest w żaden sposób ograniczona. Elastyczne godziny pracy.
Co może być trudne? Bardzo duża dynamika pracy, wielowątkowość, konieczna jest umiejętność elastycznego reagowania. Wymaga stałej aktualizacji wiedzy w zakresie oferty T-Mobile Usługi Bankowe dostarczanej przez Alior Bank oraz innych banków, aby podjąć z klientem negocjacje w zakresie oferowanej usługi.

Jak aplikować?

  1. Selekcja aplikacji przez dział HR
    Analizujemy Twój profil zawodowy w odniesieniu do proponowanego stanowiska. Pomagają nam w tym przede wszystkim formularze zgłoszeniowe, które wypełniasz przed wysłaniem swojego CV.
  2. Drugim etapem jest rozmowa telefoniczna, w której rekruter zada Tobie podstawowe pytania odnosząc się do Twojej aplikacji, motywacji oraz uzupełnionego formularza.
  3. Gdy Twoja aplikacja spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na spotkanie indywidualne. Podczas rozmowy oceniamy Twoje predyspozycje interpersonalne oraz umiejętności sprzedażowe, a na zakończenie dostaniesz drobny upominek.

Aktualne ofery pracy w Contact Center Alior Banku