Szanowna Pani/ Szanowny Panie,
ze względu na możliwość niezrozumienia przez klientów warunków zwalniających z opłat miesięcznych dotyczących kart debetowych tj: opłaty podstawowej za debetowe karty płatnicze wydawane do: Konta Jakże Osobistego, Konta Internetowego, Konta Haiz oraz opłaty za prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto Wyższej Jakości („Opłaty miesięczne”), Alior Bank SA oferuje, że dokona zwrotu Opłat miesięcznych pobranych w okresie od dnia 1 czerwca 2016 r do dnia zmiany przez Bank modelu opłat miesięcznych, który uwzględniał będzie datę dokonania transakcji warunkującej zwolnienie z Opłaty miesięcznej ww. kartą w miesiącu kalendarzowym, której Bank nie uwzględnił jako spełnienie warunku zwalniającego z Opłaty miesięcznej wskutek jej rozliczenia w kolejnych miesiącach kalendarzowych oraz którzy,
ze względu na możliwość niezrozumienia przez klientów warunków zwalniających z opłat miesięcznych dotyczących kart debetowych tj: opłaty podstawowej za debetowe karty płatnicze wydawane do: Konta Jakże Osobistego, Konta Internetowego, Konta Haiz oraz opłaty za prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto Wyższej Jakości („Opłaty miesięczne”), Alior Bank SA oferuje, że dokona zwrotu Opłat miesięcznych pobranych w okresie od dnia 1 czerwca 2016 r do dnia zmiany przez Bank modelu opłat miesięcznych, który uwzględniał będzie datę dokonania transakcji warunkującej zwolnienie z Opłaty miesięcznej ww. kartą w miesiącu kalendarzowym, której Bank nie uwzględnił jako spełnienie warunku zwalniającego z Opłaty miesięcznej wskutek jej rozliczenia w kolejnych miesiącach kalendarzowych oraz którzy,
- do momentu uprawomocnienia się decyzji administracyjnej nr RŁO 1/ 2018 , wydanej dnia 22 maja 2018 r. w trybie art.28 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U z 2007r. poz. 229 ze zm.) przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgłosili w Banku reklamacje uznane za niezasadne i co do których Alior Bank S.A. podjął decyzje o braku podstaw do zwrotu pobranych Opłat miesięcznych, przy czym zwrot ten nastąpi w terminie 2 miesięcy od dnia uprawomocnienia się decyzji, albo
- skontaktują się z Bankiem telefonicznie/pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej w terminie do dnia 31 sierpnia 2018 r. w celu zwrotu opłaty, który nastąpi z terminie 2 miesięcy od złożenia przez klienta wniosku w tym zakresie, Powyższa propozycja jest następstwem treści ww. decyzji administracyjnej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.