przeniesienie ryzyka niewypłacalności kontrahenta
dzięki ubezpieczeniu należności
do 180 dni
okres finansowania
możliwość zabezpieczenia wierzytelności polisą ubezpieczeniową
dostępne waluty PLN, EUR, USD, GBP, CHF
Jak działa faktoring pełny?
Przedsiębiorca i bank podpisują umowę faktoringu pełnego na okres 12 miesięcy (z opcją wznowienia umowy).
Bank przejmuje ryzyko przedsiębiorcy w zapłacie bezspornych należności przez jego kontrahenta.
Przejęcie ryzyka oparte jest na polisie ubezpieczeniowej banku (istnieje również możliwość reasekuracji należności polisą ubezpieczeniową przedsiębiorcy bądź w ryzyko kontrahenta).
W ramach zawartej umowy faktoringowej przedsiębiorca składa do banku faktury do finansowania (wystawione na jego kontrahentów z terminem płatności do 180 dni).
Bank wypłaca przedsiębiorcy środki w formie zaliczki w wysokości do 90% wartości faktur brutto.
Bank akceptuje do 60 dni opóźnienia po terminie płatności (w zależności od decyzji kredytowej).
Dodatkowy okres finansowania w regularnej cenie - brak podwyższonej marży za finansowanie faktury po terminie jej płatności (okres tolerowanego opóźnienia).
Pieniądze co godzinę na koncie - od poniedziałku do piątku, między godziną 8.00 a 16.00 księgowania oraz wypłaty zaliczek z faktur na rachunek klienta o każdej pełnej godzinie.
Dla kogo oferta?
Oferta skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców z segmentu średnich oraz dużych przedsiębiorstw, którzy prowadzą powtarzalną sprzedaż ze swoimi stałymi klientami i zależy im na wyeliminowaniu ryzyka braku spłaty.
Potrzebne zabezpieczenia:
pełnomocnictwo dla Alior Banku do rachunków klienta prowadzonych w Alior Banku,
skuteczne potwierdzenie cesji dla kontrahentów zgłoszonych do struktury faktoringowej, tj. pisemna zgoda kontrahenta na dokonywanie cesji wierzytelności,
w przypadku faktoringu pełnego z ubezpieczeniem - polisa akceptowalnego przez Alior Bank Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
To wszystkie pliki cookies, które są wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony. Mogą one być także wykorzystywane m.in. w celach zapewnienia bezpieczeństwa użytkownika serwisu, zapamiętywania preferencji dotyczących ustawień serwisu, nawigacji, itp. Prawidłowe działanie serwisu bez tych plików jest niemożliwe, dlatego nie udostępniamy funkcji ich wyłączenia.
Analityczne pliki cookies
To wszystkie pliki cookies, które pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób użytkownik trafił do naszego serwisu, w jaki sposób z niego korzysta, abyśmy serwis mogli dostosować do potrzeb użytkownika. Anonimowymi informacjami zawartymi w plikach cookies dzielimy się z naszymi zaufanymi dostawcami technologii, co pozwala nam realizować nasze cele analityczne.
Marketingowe pliki cookies
To wszystkie pliki cookies, które są wykorzystywane w celach reklamowych. Anonimowe dane przechowywane za pomocą tych plików są wykorzystywane przez nas, a także przez naszych partnerów reklamowych w celach: budowania profili zainteresowań użytkowników serwisu, wyświetlaniu im odpowiednich reklam, a także mierzenia skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
Techniczne (niezbędne) pliki cookies
To wszystkie pliki cookies, które są wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony. Mogą one być także wykorzystywane m.in. w celach zapewnienia bezpieczeństwa użytkownika serwisu, zapamiętywania preferencji dotyczących ustawień serwisu, nawigacji, itp. Prawidłowe działanie serwisu bez tych plików jest niemożliwe, dlatego nie udostępniamy funkcji ich wyłączenia.
Analityczne pliki cookies
To wszystkie pliki cookies, które pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób użytkownik trafił do naszego serwisu, w jaki sposób z niego korzysta, abyśmy serwis mogli dostosować do potrzeb użytkownika. Anonimowymi informacjami zawartymi w plikach cookies dzielimy się z naszymi zaufanymi dostawcami technologii, co pozwala nam realizować nasze cele analityczne.
Marketingowe pliki cookies
To wszystkie pliki cookies, które są wykorzystywane w celach reklamowych. Anonimowe dane przechowywane za pomocą tych plików są wykorzystywane przez nas, a także przez naszych partnerów reklamowych w celach: budowania profili zainteresowań użytkowników serwisu, wyświetlaniu im odpowiednich reklam, a także mierzenia skuteczności prowadzonych działań marketingowych.