Informacje o zmianach w ofercie dla Klientów dawnego Meritum Banku
Konta - najważniejsze opłaty
dotychczasowa nazwa (w Meritum Banku) |
nowa nazwa | opłata za prowadzenie rachunku | opłata podstawowa za kartę | opłata dodatkowa za kartę |
---|---|---|---|---|
Konto z Gwarancją | Konto Wyższej Jakości | 0 zł (1) - jeśli w danym miesiącu na Twoje konto wpłynie jednorazowo kwota min. 2 500 zł lub wykonasz transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę min. 700 zł | 0 zł | 0 zł |
12 zł (1)- jeśli w danym miesiącu na konto nie wpłynie jednorazowo kwota min. 2 500 zł lub nie wykonasz transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę min. 700 zł | ||||
Proste Konto Osobiste, MeritumKonto Zarabiające | Konto Osobiste Meritum | 8 zł (2) | 6 zł | 8 zł (3) |
MeritumKonto Junior | Konto Junior Meritum | 8 zł (2) | 6 zł | 8 zł (3) |
Rachunki e-Kantor | Konto Walutowe Meritum | 0 zł | 5 zł | 0 zł |
Wszystkie rachunki oszczędnościowe | Konto Oszczędnościowe Meritum | 0 zł | 3 zł | - |
Wszystkie lokaty | Lokata standardowa lub Lokata negocjowana | - | - | - |
Zobacz także Wyciąg z tabeli opłat i prowizji (konta osobiste)
(1) Przedstawione warunki dostępne są dla Klientów otrzymujących na Konto Wyższej Jakości jednorazowy wpływ na kwotę min. 2 500 zł/mies. z innego banku lub z konta firmowego prowadzonego w Alior Banku, lub na rachunku których zostaną rozliczone transakcje bezgotówkowe wykonane kartą na kwotę min. 700 zł/mies. W miesiącu, w którym żaden z powyższych warunków nie zostanie spełniony, bank pobierze opłatę za prowadzenie konta w wysokości 12 zł oraz będzie mógł naliczać opłaty za obsługę zadłużenia na koncie. Bank gwarantuje niezmienność wysokości opłat dla Klientów spełniających powyższy warunek przez 5 lat od zawarcia umowy rachunku. Dla posiadaczy Konta Wyższej Jakości przenoszonego z Meritum Banku (poprzednio Konto z Gwarancją) opłata nie będzie pobierana do 30 listopada 2015 roku (opłata będzie obowiązywać od 1 grudnia 2015).
(2) Opłata nie jest pobierana, jeżeli: - w danym miesiącu, innym niż miesiąc otwarcia ROR, na rachunku odnotowano wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS; lub - w danym miesiącu, innym niż miesiąc otwarcia ROR, na rachunku odnotowano jednorazowy wpływ z rachunku innego banku, lub z rachunków dla Klientów Biznesowych prowadzonych w Alior Banku na kwotę większą lub równą 2 000 zł lub większą lub równą 1 000 zł w przypadku gdy właściciel lub oboje współwłaściciele rachunku jest studentem/uczniem/słuchaczem i nie przekroczyli 24 roku życia; lub - właściciel rachunku nie ukończył 19 roku życia. Dla posiadaczy Konta Osobistego Meritum oraz Konta Junior Meritum opłata za prowadzenie rachunku nie będzie pobierana do 30 listopada 2015 roku. Opłata będzie obowiązywać od 1 grudnia 2015.
(3) Opłata nie jest pobierana, gdy: - w danym miesiącu, innym niż miesiąc otwarcia ROR, do którego wydana jest karta, na rachunku odnotowano wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS; lub - w danym miesiącu, innym niż miesiąc otwarcia ROR, do którego wydana jest karta, na rachunku odnotowano jednorazowy wpływ z rachunku innego banku, lub z rachunków dla Klientów Biznesowych prowadzonych w Alior Banku na kwotę większą lub równą 2 000 zł lub większą lub równą 1 000 zł w przypadku gdy właściciel lub oboje współwłaściciele rachunku jest studentem/uczniem/słuchaczem i nie przekroczyli 24 roku życia; lub - właściciel rachunku, do którego wydana jest karta nie ukończył 19 roku życia.
Dopasuj swoje stare konto do aktualnych potrzeb
Informacja zamieszczona na http://meritumbank.pl 2 października 2015 r.
26 października br. wraz z połączeniem Meritum Banku z Alior Bankiem wejdzie w życie nowa Taryfa Opłat i Prowizji. Jednocześnie dajemy Ci możliwość, zamiany i dopasowania konta do swoich potrzeb. Ty decydujesz, my podpowiadamy:
KONTO Z GWARANCJĄ - idealne dla aktywnych użytkowników:
KONTO INTERNETOWE - idealne dla mniej aktywnych użytkowników:
Jeśli posiadasz Proste Konto Osobiste lub MeritumKonto Zarabiające, powinieneś teraz (przed 24 października br.) zamienić je na Konto z Gwarancją, a następnie po 26 października dokonać zmiany na Konto Internetowe.
26 października br. wraz z połączeniem Meritum Banku z Alior Bankiem wejdzie w życie nowa Taryfa Opłat i Prowizji. Jednocześnie dajemy Ci możliwość, zamiany i dopasowania konta do swoich potrzeb. Ty decydujesz, my podpowiadamy:
KONTO Z GWARANCJĄ - idealne dla aktywnych użytkowników:
- wszystko za 0 zł (0 zł za konto, kartę, bankomaty, przelewy internetowe, przelewy w placówkach oraz wszystkie inne operacje)
- 5-letnia gwarancja braku opłat za prowadzenie konta, wydanie i obsługę karty
- warunek: aktywne korzystanie z konta, tzn. zapewnienie wpływów w wysokości min. 2500 zł miesięcznie lub realizacja płatności kartą na kwotę min. 700 zł miesięcznie
KONTO INTERNETOWE - idealne dla mniej aktywnych użytkowników:
- 0 zł za konto, kartę, bankomaty i przelewy internetowe
- warunek: realizacja płatności kartą na kwotę min. 100 zł miesięcznie (w przeciwnym wypadku zostanie pobrana opłata za kartę w wysokości 4 zł - pierwsza opłata zostanie pobrana po 1 stycznia 2016 r.)
Jeśli posiadasz Proste Konto Osobiste lub MeritumKonto Zarabiające, powinieneś teraz (przed 24 października br.) zamienić je na Konto z Gwarancją, a następnie po 26 października dokonać zmiany na Konto Internetowe.
Nowe Regulaminy oraz Taryfy Opłat i Prowizji obowiązujące od 26 października br.
Informacja zamieszczona na http://meritumbank.pl 8 września 2015 r.
21 sierpnia br. rozpoczęła się wysyłka do Klientów nowych Regulaminów oraz Taryf Opłat i Prowizji Alior Banku, które wejdą w życie po połączeniu operacyjnym Meritum Banku z Alior Bankiem, planowanym na 26 października 2015 r. Połączenie operacyjne banków może zostać przesunięte na inny termin, nie późniejszy niż 30 listopada 2015 r. W przypadku podjęcia takiej decyzji, bank poinformuje Klientów o nowej dacie.
Wymienione niżej dokumenty wysyłane są zgodnie ze wskazanym przez Klienta w umowie sposobem informowania: pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, a w przypadku Klientów firmowych poprzez wiadomość w systemie bankowości internetowej.
Oprócz nowych Regulaminów oraz Taryf Opłat i Prowizji, Klienci otrzymują wykaz najważniejszych zmian. Wybrane korzyści i nowości dla klientów, dostępne po połączeniu operacyjnym banków to:
21 sierpnia br. rozpoczęła się wysyłka do Klientów nowych Regulaminów oraz Taryf Opłat i Prowizji Alior Banku, które wejdą w życie po połączeniu operacyjnym Meritum Banku z Alior Bankiem, planowanym na 26 października 2015 r. Połączenie operacyjne banków może zostać przesunięte na inny termin, nie późniejszy niż 30 listopada 2015 r. W przypadku podjęcia takiej decyzji, bank poinformuje Klientów o nowej dacie.
Wymienione niżej dokumenty wysyłane są zgodnie ze wskazanym przez Klienta w umowie sposobem informowania: pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, a w przypadku Klientów firmowych poprzez wiadomość w systemie bankowości internetowej.
Oprócz nowych Regulaminów oraz Taryf Opłat i Prowizji, Klienci otrzymują wykaz najważniejszych zmian. Wybrane korzyści i nowości dla klientów, dostępne po połączeniu operacyjnym banków to:
- dostęp do około 800 placówek Alior Banku,
- obsługa gotówkowa w placówkach (wpłaty i wypłaty środków z konta, spłata rat kredytów),
- dostęp do sieci wpłatomatów Euronet i Planet Cash,
- możliwość korzystania z oferty Biura Maklerskiego,
- dostęp do platformy wymiany walut,
- możliwość zamówienia kart wydawanych do rachunków walutowych prowadzonych w EUR, USD, GBP,
- możliwość korzystania z płatności mobilnych NFC (ang. komunikacja bliskiego zasięgu), czyli z płatności za pomocą telefonu komórkowego (usługa tylko dla Klientów indywidualnych),
- możliwość korzystania z płatności mobilnych BLIK – czyli z płatności w sklepach oraz w Internecie z wykorzystaniem telefonu komórkowego i jednorazowych kodów (usługa tylko dla Klientów indywidualnych),
- możliwość dokonywania zmiany PIN-u do kart płatniczych również w bankowości internetowej,
- i wiele innych.
Regulaminy i dokumenty obowiązujące od 26.10.2015
Regulaminy i dokumenty dla klientów indywidualnych obowiązujące od 26.10.2015
Wykaz najważniejszych zmian od 26.10.2015 dla klientów indywidualnych
Regulaminy i dokumenty dla klientów biznesowych obowiązujące od 26.10.2015
Wykaz najważniejszych zmian od 26.10.2015 dla klientów biznesowych
Wymiana kart płatniczych Visa na MasterCard
Informacja zamieszczona na http://meritumbank.pl 4 sierpnia 2015 r.
Meritum Bank przechodzi z systemu kart płatniczych Visa na MasterCard i w związku z tym rozpoczyna wymianę wszystkich kart.
Wymiana kart jest bezpłatna dla Klientów i dotyczy wszystkich kart Visa wydanych przez Bank, tzn. kart do kont osobistych, kart do rachunków firmowych, a także kart kredytowych (również tych z długim terminem ważności). Do każdej nowej karty - w osobnej przesyłce - Klienci otrzymają także nowy kod PIN.
Aby aktywować nową kartę wystarczy dokonać dowolnej płatności kartą korzystając z otrzymanego kodu PIN, wypłacić środki z bankomatu lub zadzwonić na Infolinię Banku.
Po aktywacji karty Klient może zmienić kod PIN na dogodny, wybrany przez siebie – może to zrobić w każdym bankomacie Banku Zachodniego WBK. Dotychczasowa karta Visa przestanie działać w ciągu 3 dni po aktywacji karty MasterCard.
Karty MasterCard mają funkcję zbliżeniową (można ją wyłączyć bezpłatnie w bankomatach Banku Zachodniego WBK lub dzwoniąc na Infolinię Banku).
Proces wymiany kart Meritum Banku potrwa do końca sierpnia br. Bank planuje wyłączenie kart Visa w 4 kwartale br., dlatego rekomenduje Klientom aktywację kart MasterCard najpóźniej do końca września.
Meritum Bank przechodzi z systemu kart płatniczych Visa na MasterCard i w związku z tym rozpoczyna wymianę wszystkich kart.
Wymiana kart jest bezpłatna dla Klientów i dotyczy wszystkich kart Visa wydanych przez Bank, tzn. kart do kont osobistych, kart do rachunków firmowych, a także kart kredytowych (również tych z długim terminem ważności). Do każdej nowej karty - w osobnej przesyłce - Klienci otrzymają także nowy kod PIN.
Aby aktywować nową kartę wystarczy dokonać dowolnej płatności kartą korzystając z otrzymanego kodu PIN, wypłacić środki z bankomatu lub zadzwonić na Infolinię Banku.
Po aktywacji karty Klient może zmienić kod PIN na dogodny, wybrany przez siebie – może to zrobić w każdym bankomacie Banku Zachodniego WBK. Dotychczasowa karta Visa przestanie działać w ciągu 3 dni po aktywacji karty MasterCard.
Karty MasterCard mają funkcję zbliżeniową (można ją wyłączyć bezpłatnie w bankomatach Banku Zachodniego WBK lub dzwoniąc na Infolinię Banku).
Proces wymiany kart Meritum Banku potrwa do końca sierpnia br. Bank planuje wyłączenie kart Visa w 4 kwartale br., dlatego rekomenduje Klientom aktywację kart MasterCard najpóźniej do końca września.
Regulaminy i dokumenty obowiązujące do 26.10.2015
Regulaminy i dokumenty dla klientów indywidualnych obowiązujące do 26.10.2015
Regulamin rachunków bankowych oraz wybranych usług dla Klientów indywidualnych w Meritum Banku ICB SA
(obowiązujący od 1 maja do 25 października 2015)
Regulamin rachunków bankowych oraz wybranych usług dla Klientów indywidualnych w Meritum Banku ICB SA
(obowiązujący od 1 kwietnia do 30 czerwca 2015)
Regulamin rachunków bankowych oraz wybranych usług dla Klientów indywidualnych w Meritum Banku ICB SA
(obowiązujący od 28 stycznia do 31 maja 2015)
Regulamin rachunków bankowych oraz wybranych usług dla Klientów indywidualnych w Meritum Banku ICB SA
(obowiązujący od 1 maja 2014 do 31 marca 2015)
Regulamin rachunków bankowych oraz wybranych usług dla Klientów indywidualnych w Meritum Banku ICB SA
(obowiązujący od 18 stycznia 2013 do 30 czerwca 2014)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 1 maja do 25 października 2015)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 1 kwietnia do 30 czerwca 2015)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 28 stycznia do 31 maja 2015)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 1 maja 2014 do 31 marca 2015)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 14 sierpnia 2013 do 30 czerwca 2014)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 18 czerwca 2013 do 30 czerwca 2014)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 23 kwietnia 2013 do 30 czerwca 2014)
Taryfa opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB SA
(obowiązująca od 12 czerwca 2012 do 30 czerwca 2014)
Wykaz najważniejszych zmian w regulaminach i dokumentach dla klientów indywidualnych wprowadzonych do 26.10.2015 r.
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji oraz w Regulaminie rachunków bankowych oraz wybranych usług
(obowiązujących do 30 czerwca 2015)
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji
(obowiązującej do 31 maja 2015)
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji oraz w Regulaminie rachunków bankowych oraz wybranych usług
(obowiązujących do 31 marca 2015)
Wykaz zmian w Regulaminie rachunków bankowych oraz wybranych usług
(obowiązującego do 30 czerwca 2014)
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji
(obowiązującej od 14 sierpnia 2013 do 30 czerwca 2014)
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji
(obowiązującej od 18 czerwca 2013 do 30 czerwca 2014)
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji
(obowiązującej od 23 kwietnia 2013 do 30 czerwca 2014)
Wykaz zmian w Taryfie opłat i prowizji
(obowiązującej od 12 czerwca 2012 do 30 czerwca 2014)