• Pożyczka na Klik Złóż wniosek
  • Ekspert ds. Strategii

    Ryzyko 04.06.2025 Warszawa

    Aplikuj

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:​

    • wsparciu organizacji w kształtowaniu, wdrażaniu oraz monitorowania długoterminowej strategii banku, aby zapewnić konkurencyjność, rentowność oraz adaptację do zmieniającego się otoczenia rynkowego,
    • udział w definiowaniu i wdrażaniu długoterminowej strategii banku oraz spółek zależnych;
    • wsparciu realizacji strategii w ramach programów strategicznych, w tym:
      - kaskadowanie i monitorowanie realizacji celów strategicznych,
      - testowanie założeń i celów w kontekście rynku, konkurencji i zachowań konsumentów, - wypracowywanie rozwiązań wspólnie z biznesem,
      - tworzenie katalogu działań i mierzalnych celów strategicznych,
      - zarządzanie zmianą wynikającą z realizacji strategii,
      - identyfikowanie potrzeb zmian i definiowanie strategii ich wdrażania,
      - regularne raportowanie postępów i wyzwań w ramach realizacji programów strategicznych,
    • koordynacja współpracy z jednostkami biznesowymi w banku zaangażowanymi w opracowanie strategii banku oraz za wdrażanie projektów strategicznych;
    • przygotowywaniu raportów, prezentacji i analiz ad hoc na potrzeby kadry menadżerskiej, Zarządu i Rady Nadzorczej;
    • wsparcie rozwój kompetencji w zakresie doradztwa strategicznego w organizacji, prowadzenie warsztatów i szkoleń wewnętrznych

    Jeśli jesteś osobą, która:

    • posiada wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia/finanse/bankowość/prawo;
    • posiada minimum 5 letnie doświadczenie w banku/instytucji finansowej lub firmie konsultingowej w obszarze strategii lub rozwoju biznesu;
    • ma pozytywną i konstruktywną postawę,  posiada umiejętność dostosowywania się do zmieniającego się środowiska pracy i silne nastawienie na rozwiązywanie szukanie rozwiązań;
    • zna język angielski ana poziomie  umożliwiającym współpracę z międzynarodowymi ekspertami, pracę w oparciu o materiały analityczne/benchmarkowe w języku angielskim; 
    • zna biegle narzędzia MS office;
    • ma doskonałe umiejętności utrzymywania efektywnej współpracy z top managementem/kadrą menadżerską w organizacji o rozbudowanej strukturze; 
    • posiada certyfikat potwierdzający kompetencje w zakresie: budowy strategii, zarządzania zmianą, zarządzania projektami w metodykach zwinnych, zarządzania przez MBO lub OKR.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • pracę hybrydową
    • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
    • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
    • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
    • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
    Aplikuj