Mamy dla ciebie pracę, która polega na:
- dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w telefonicznej obsłudze klienta (połączenia wychodzące),
- udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku,
- utrzymywaniu klientów banku posiadających produkty kredytowe oraz depozytowe,
- obsłudze wewnętrznych aplikacji banku,
- budowaniu długoterminowych relacji z Klientami.
Nasze wymagania:
- komunikatywność, otwartość i zaangażowanie,
- swoboda w rozmowach telefonicznych,
- nastawienie na realizację celu sprzedażowego,
- biegła obsługa komputera,
- minimum średnie wykształcenie.
Mile widziane:
- umiejętności sprzedażowe,
- doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pełen etat,
- wolne weekendy - praca od poniedziałku do piątku,
- bogaty pakiet socjalny (Karta Multisport, prywatna opieka medyczna + opieka stomatologiczna, ubezpieczenie, dodatkowy dzień wolny tzw. na "U", sekcje sportowe, turystyczne, programy zniżkowe itd.),
- motywacyjny system wynagradzania – podstawa + premia,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej oraz trenerskiej,
- realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.