• Pożyczka na Klik Złóż wniosek
  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Contact Center 07.05.2025 Kraków

    Aplikuj

    Mamy dla ciebie pracę, która polega na:

    • dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w telefonicznej obsłudze klienta (połączenia wychodzące),
    • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku,
    • utrzymywaniu klientów banku posiadających produkty kredytowe oraz depozytowe,
    • obsłudze wewnętrznych aplikacji banku,
    • budowaniu długoterminowych relacji z Klientami.

    Nasze wymagania:

    • komunikatywność, otwartość i zaangażowanie,
    • swoboda w rozmowach telefonicznych,
    • nastawienie na realizację celu sprzedażowego,
    • biegła obsługa komputera,
    • minimum średnie wykształcenie.

    Mile widziane:

    • umiejętności sprzedażowe,
    • doświadczenie w pracy z Klientem.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • pełen etat,
    • wolne weekendy - praca od poniedziałku do piątku,
    • bogaty pakiet socjalny (Karta Multisport, prywatna opieka medyczna + opieka stomatologiczna, ubezpieczenie, dodatkowy dzień wolny tzw. na "U", sekcje sportowe, turystyczne, programy zniżkowe itd.),
    • motywacyjny system wynagradzania – podstawa + premia,
    • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej oraz trenerskiej,
    • realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
    Aplikuj